Zdrowe dziąsła i biały uśmiech - naturalne pasty do zębów marki Trawiaste - sklep EraNatura

15:41

Cześć kochani.

z roku na rok naturalne kosmetyki zyskują na popularności. Ich proste i przyjazne dla środowiska składy zyskują rzesze zwolenników. Na rynku pojawiają się nowe sklepy z naturalnymi produktami. Jednym z nich jest Eranatura. Sklep podzielony jest na wiele kategorii, dzięki czemu łatwo się w nim odnaleźć. Znajdziemy w nim m.in takie marki jak: Sensum Mare, Ministerstwo Dobrego Mydła, Resibo, Dolina Czeremchy, Trawiaste i wiele innych. 

Pasta naturalna do zębów


Obie pasty mieszczą się w dosyć ciężkich szklanych, ciemnych słoiczkach i zawierają po 100 ml pasty. Produkty są wegańskie.

Pasta do zębów Z ZIELA ŁĄKI

Pasta nie zawiera fluoru, ma naturalny bezpieczny skład, zapewnia dokładne, ale i jednocześnie delikatne czyszczenie zębów. Jej konsystencja jest gęsta, nie spływa ze szczoteczki. Delikatnie się pieni (mniej niż drogeryjne pasty), ale mi to w żaden sposób nie przeszkadza. Zęby po jej użyciu są gładkie, czuć, że są dokładnie domyte. Chroni szkliwo przed uszkodzeniami i wzmacnia dziąsła. Cały jej skład oparty jest głównie na polskich ziołach. Zawiera także glinkę białą i glinkę ghassoul, które skutecznie usuwają kamień nazębny. Olejek z goździka zapewnia przyjemny smak podczas szczotkowania. Jest bezpieczna także dla dzieci, ma jadalny skład.

Naturalna pasta do zębów z pąków sosny topoli i brzozy

Tak jak poprzednik pasta nie zawiera fluoru i sodu. Mogą ją również stosować dzieci. Zapewnia intensywne odświeżenie, dzięki naturalnym olejkom z roślin m.in. eukaliptusa, lawendy, kardamonu czy tartaku. Wyczuwam podczas szczotkowania dominującą nutę sosny. Bardzo dobrze domywa zęby i usuwa wszelkie nieczystości. W jej składzie znajdziemy wiele minerałów np. węglan wapnia, glinki, diatomit, które zapobiegają rozwojowi próchnicy. 

Pasta z pąków

Pasty stosowałam zamiennie. Jestem z nich bardzo zadowolona i z pewnością będę po nie sięgać częściej. Szybko przyzwyczaiłam się do ich ziołowego smaku i konsystencji z grudkami. Stosując je początkowo polecałam szczoteczkę wodą i nabierałam bezpośrednio odpowiednią ilość ze słoiczka. Pasty nie spowodowały żadnych przebarwień czy nadwrażliwości. Fajnie się rozprowadzają po zębach, regularne użycie spowodowało delikatne wybielenie szkliwa. 

Zachęcam Was do odwiedzenia sklepu EraNatura, może coś dla siebie w nim znajdziecie <3

Znacie te pasty?

Wpis powstał we współpracy ze sklepem EraNatura, nie miało to wpływu na moją opinię. 

Buziaki <3

Zobacz również

28 komentarze

  1. Z naturalnych często mam z Babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam, nie miałam okazji poznać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te produkty, ale regularnie sięgam po naturalne pasty i z chęcią je sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zajrzę na stronę sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  6. O takiej formie pasty to jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam wegańskiej pasty do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie naturalne pasty do zębów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jakby te pasty się u mnie sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę te pasty, ale zerknę na ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bym chciała poznać te pasty do zębów :) Coś nowego dla mnie zupełnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spotkałam sie wcześniej z tymi produktami. Zaraz zajrzę na stronę sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich cudeniek to jeszcze nie miałem

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze naturalnych past :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam naturalnej pasty do zębów. Podoba mi się i chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe sa te pasty, chetnie sprawdze wymieniony przez Ciebie sklep :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. W kwestii zębów u mnie tylko Elmex i Meridol.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji poznać bliżej tych past, ale zerknę na ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam ani marki, ani tych produktów, ale w sumie pasty wydają się całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ani marki, ani tej pasty. Zerknę na ofertę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie ♡
    Nie znam sklepu, ale wygląda rewelacyjnie. Spory, ciekawy asortyment :) Jest co próbować! Produktu nie znam, ale bardzo chętnie poznam bliżej. Wspaniała recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow nigdy o tych pastach nie słyszałam.
    Mam jedną naturalną to się jej z tubki nie da wycisnąć i zawsze rano się siłuję :D .

    OdpowiedzUsuń
  23. W ciąży dziąsła to udręka 🙄 niestety sama tego doświadczyłam 😟 pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for sharing this information. i actually like your blog post considerably . you've got really shared a informative and interesting blog post with people..

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa propozycja. Świetnie się czyta Twojego bloga, zawsze można znaleźć cenne informacje.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1