Barbie - HIT lata - nowy trend Barbie bangs

10:22

Cześć kochani,

nowy trend Barbie, który lansuje film z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem, szturmem podbija Internet. Ludzie masowo próbują naśladować viralowy kadr z filmu. Sama na filmie jeszcze nie byłam i jakoś recenzje z całego świata i trailery mnie do tego nie przekonują. Nigdy nie porywała mnie sama postać Barbie, lubię kolor różowy i dodatki w tym odcieniu, ale wolę zachować umiar. 

barbie bangs

Barbie bangs - o co chodzi? 

To włosowy gorący hit nadchodzącej jesieni. Grzywka barbie, a raczej grającej nią aktorki Robbie podbiła IG i TT. Wycieniowana grzywka delikatnie zachodzi na brwi, podkreśla kości policzkowe i wysmukla twarz. Jest bardzo uniwersalna, pasuje zarówno do luźnych upięć jak i rozpuszczonych i kręconych włosów. Ładnie w niej będą wyglądać nie tylko blondynki, ale również brunetki. Zainspirowana została grzywką z lat 70 w stylu "bottleneck bangs". Włosy na środku czoła są znacznie krótsze niż po bokach. 

Barbie bangs

Różowy świat - Barbiecore

Nie tylko grzywka została okrzyknięta nowym trendem. Królują także różowe cukierkowe odcienie na paznokciach. Trend Barbie wdarł się również do świata mody, sięgamy znacznie częściej po różowe odcienie garderoby. Specjalnie na potrzeby filmu powstała nowa kapsułowa kolekcja Zara. Znajdziemy w niej sygnowane piżamy, odzież i kosmetyki. W kolekcji znajdują się także inspirowane modele ubrań takie jak w filmie m.in różowa sukienka w kratkę Vichy. Projektanci mody oczywiście również wykorzystują fenomen tego koloru. 

Byliście już na filmie? Lubicie odcienie różu? 

Buziaki <3

Zobacz również

20 komentarze

  1. Nigdy nie byłam fanką tej lalki. Róż lubię, a na film się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię różowe odcienie, ale też wolę nosić z umiarem. Jako dziecko nie miałam dostępu do lalki Barbie, ale nadrobiły to moje córki i wnuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również te recenzje nie przekonują i film chyba sobie odpuszczę.
    Wgl, cały ten szał na Barbie do mnie nie przemawia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowego nie lubiłam za małego, ale teraz jest ok. Barbie miałam i byly to lalki z którymi spędzałam najwięcej czasu, nawet oglądałam bajki. Teraz może ten film był obejrzała gdzieś, ale na pewno nie z przymusu raczej z nudów 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Na filmie byłam u uważam go za fajny do obejrzenia dla relaksu. Różowe paznokcie też bardzo lubię, ale do grzywki się nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Lubię różowy, ale bez szaleństw :) Na film się nie wybieram, jak zwykle obejrzę go online jak już szał ucichnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię różowy u kogoś, ale na sobie już nie :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1