Testy Atoderm Intensive

14:23

Cześć kochane,

Chciałabym Was dziś zachęcić do wzięcia udziału w testach Biodermy nowego produktu  

Atoderm Intensive


Tradycyjnie stosowane preparaty emolientowe działają doraźnie nawilżając skórę i tymczasowo uzupełniając ubytki cementu międzykomórkowego w górnych warstwach naskórka. Jednak jest to budowanie muru poprzez wylanie cementu na ułożone już cegły. Aby zapewnić rozwiązanie, które będzie trwałe, trzeba pobudzić i wesprzeć naturalne mechanizmy zachodzące w skórze, których funkcjonowanie jest zaburzone. Rozwiązaniem jest innowacyjny patent SKIN BARRIER THERAPY®, który działa wielokierunkowo:

• Jak tradycyjny emolient – uzupełnia braki lipidów w górnych warstwach naskórka.
• Pobudza żywe warstwy naskórka do wytwarzania zarówno lipidów (zaprawy), jak i białek (decydujących o właściwej kondycji cegieł budujących skórny mur).
• Zapobiega przyleganiu i namnażaniu się gronkowca złocistego – bakterii, która jest odpowiedzialna za większość nadkażeń u osób z AZS.

Produkt wspomagający leczenie AZS – Atoderm Intensive poza patentem SKIN BARRIER THERAPY® ma również działanie przeciwświądowe (potwierdzone badanie na grupie 2,5 tys. Pacjentów) oraz przeciwzapalne. Jest to kompleksowe rozwiązanie dla Pacjentów z AZS, które powala wydłużyć okres remisji oraz może być stosowane w trakcie terapii medycznej.

Atopowe Zapalenie Skóry jest choroba dziedziczną i ryzyko jego wystąpienia u dzieci osób cierpiących na któraś z form atopii (AZS, astma, alergie) jest bardzo wysokie – w przypadku gdy jest to jeden rodzic – 30%, gdy oboje – aż 70%. Dlatego też nowoczesne trendy w medycynie są skierowane na zapobieganie rozwojowi tej choroby u niemowląt i dzieci, gdzie jest ryzyko jej wystąpienia.

Możecie również zgłosić się do testów produktu Atoderm Préventive . Jest to pierwszy preparat przeznaczony dla niemowląt, u których jest ryzyko rozwinięcia się AZS – aby zapobiegać i/lub opóźnić rozwój choroby. Atoderm Préventive jest oparty na wielokierunkowym działaniu patentu SKIN BARRIER THERAPY®, który wzmocni w biologiczny i trwały sposób barierę skórna oraz zapobiegnie rozwojowi bakterii. Dzięki temu w znaczący sposób ograniczamy ryzyko rozwoju choroby oraz suchość skóry dziecka.

Aby zgłosić się do testów wystarczy wypełnić krótką ankietę znajdującą się tu : 

A czy wy dziewczyny borykacie się z Atopowym zapaleniem skóry ? Męczy Was zrogowaciała i szorstka w dotyku skóra?

Buziaki <3


Zobacz również

20 komentarze

  1. Moje dziecko na szczęście nie ma tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam AZS, jednak jego objawy są widoczne tylko czasami a zmiany na szczęście nie obejmują dużych obszarów (zazwyczaj pojawiają się na delikatnej skórze,np. w zgięciach łokci), ale już nauczyłam się jak sobie z tym radzić :)) Z chęcią przetestowałabym ten produkt, żeby sprawdzić czy działa, więc na pewno się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście nie ma tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Test nie dla mnie, gdyż nie cierpię na tą dolegliwość. Życzę powodzenia innym, którzy niestety muszą się z nią borykać i mam nadzieję, że ten kosmetyk pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie mialam z tym problemu, ale klientkom polecam Pilarix i Emolium to są sprawdzone kremy, które też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście nie mam czegoś takiego ale sąróżni ludzi ei mają różne rproblemy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uzywalam, ale chetnie bym sprobowala ;p

    Ciesze sie, ze tez tak sadzisz ;pp

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  9. na szczęście to nie krem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako dziecko chorowałam na azs, obecnie mam objawy mam coraz rzadziej. Chętnie wypróbowała bym nową serię Biodermy :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście nie mam problemów z azs, choć czasem używam kremów przeznaczonych dla takiej skóry, ponieważ naprawdę dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem nie dla mnie ;) . Za to lubię ich płyny micelarne ;) .

    OdpowiedzUsuń
  13. z biodermy mam sporo rzeczy, moge spokojnie polecic :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat nie mam problemów skórnych i ogólnie mało wymagającą skórę mam więc nie będę się zgłaszała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię ich kremy do twarzy, bo dobrze się u mnie sprawdzają :) Obecnie mam krem do twarzy tłustej z problemami trądzikowymi, a do testów tego się nie zgłoszę, bo nie mam AZS :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście nie mam takich problemów ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1