Jakie zabiegi pielęgnacyjne najlepiej wykonać jesienią?

14:55

Cześć kochani,

jesień to doskonały czas na regeneracje naszego ciała po lecie, ale także na przygotowanie go na nadejście zimy. To zdecydowanie idealny czas na poprawę kondycji naszej skóry. Mniejsze promieniowanie słoneczne i dużo niższe temperatury sprzyjają zabiegom pielęgnacyjnym. 

Exfoliate, Exfoliate, Exfoliate

Zabiegi złuszczające nam pozbyć się letnich przebarwień lub uszkodzonych przez słońce komórek na powierzchni naskórka. Mamy do wyboru zabiegi bazujące na kwasach owocowych np. kwasie glikolowym w przypadku cery trądzikowej lub kwasu migdałowego w przypadku cery wrażliwej i naczynkowej. Zabiegi te powinny być wykonywane przez profesjonalistów. Doskonałym zabiegiem złuszczającym jest także mikrodermabrazja. Polega na mechanicznym oczyszczeniu skóry przy pomocy urządzenia posiadającego głowicę pokrytą kryształkami diamentu lub glinu, są one uwalniane pod ciśnieniem i złuszczają naskórek. Jest to dosyć inwazyjna metoda jednak świetnie radząca sobie z zaskórnikami, bliznami, zwęża pory oraz reguluje wydzielanie sebum. Inną metodą oczyszczania skóry oraz usuwania martwego naskórka jest kawitacja. Jest to delikatniejszy zabieg dlatego dobrze sprawdzi się przy cerze wrażliwej i naczynkowej. Dzięki ultradźwiękom nie tylko podczas tego zabiegu nasza cera jest oczyszczana ale również wykorzystując  substancje odżywcze i lecznicze doskonale wypielęgnowana.

Zabieg zamknięcia naczynek

Jest to zabieg zalecany jesienią, ponieważ latem oraz zimą panuje znaczna różnica temperatur co powoduje ,że kuracja może okazać się nieskuteczna. Przy użyciu lasera emitowane są mikrobłyski, które docierają do miejsc zmienionych chorobowo. Innym zabiegiem stosowanym przy tego typu problemach jest elektrokoagulacja, przy pomocy prądu o wysokiej częstotliwości  zamykane są rozszerzone naczynka. Po zabiegu skóra jest zaczerwieniona, efekty widoczne są po miesiącu.

Depilacja laserowa

Jest zalecana jesienią, kiedy ciało nie jest eksponowane na promienie słoneczne.  Mogą one doprowadzić do powstawania przebarwień lub nawet ranek w miejscu wykonywania zabiegu. Zabieg depilacji laserem polega na wychwyceniu przez wiązki lasera melaniny znajdującej się we włoskach, ciemna lub opalona skóra posiadająca dużą ilość melaniny pochłania wiązki lasera przez co zabieg jest nieskuteczny.

Usuwamy przebarwienia

Najpopularniejszym zabiegiem na usuwanie przebarwień jest cosmelan, który działa na zasadzie wykorzystywania substancji  hamujących tyroynazę. Ten zabieg wybielający zawiera formułę składająca się z paru rodzajów kwasów (kwas kojowy, arbutynę, kwas askorbinowy, kwas fitowy, palmitynian retinolu). Znany też jest zabieg z wykorzystaniem hydrochinonu, w stężeniu od 1,5 do 8 procent. Zabieg ten głównie działa na świeże przebarwienia. 

Zastrzyk energii

Mezoterapia pozwoli na wprowadzenie składników aktywnych do skóry, natychmiast poprawi jej kondycje, doda jej blasku i nawilży. Zabieg polega na wstrzyknięciu w głąb skóry właściwej i tkanki podskórnej koktajlu witaminowego. Mezoterapie można zastosować zarówno na twarz jak i ciało. 

Na jaki zabieg byście się zdecydowały, bądź macie go w planach?

Buziaki <3

Zobacz również

80 komentarze

  1. Zabieg zamknięcia naczynek mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosując zabiegi złuszczające naskórek. Gorąco polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jesienią zaczynam walkę z przebarwieniami. W tym roku dodałam retinol do pielęgnacji i mam nadzieję na rewelacyjne :-) efekty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienią zawsze wykonywałam zabiegi kwasów na twarz :) Nieprzyjemny zabieg, ale skuteczny :* Polecam dla osób ze skórą z niedoskonałościami! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym się miała decydować na jakiś zabieg jesienią, to najprędzej na depilację laserową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na oczyszczanie i zluszczanie (kwasy) Mam tez na oku cos z retinolem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na takich profesjonalnych zabiegach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym sposobem na przebarwienia muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to złuszczanie byłby najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Depilacja laserowa fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba bym się skusiła najbardziej na laser, tyle tylko, że na zajęciach miałam o tym, że laser zabija komórki macierzyste, a ich lepiej mieć jak najwięcej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z tych zabiegów nie wykonywałam ale może zdecyduje się na mezoterapie☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba złuszczanie. Naczynka mi nie pękają.. a depilacja laserowa boli. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mojej skórze przydałby się zabieg złuszczający i jakiś witaminkowy, dotleniający ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :) Ja walczę z przebarwieniami, takim nierównym schodzeniu opalenizny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi! Interesting post, I note that.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno postawię na kwasy :) Mam też w planach zakup dermorollera :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam dużego problemu z przebarwieniami. Kiedyś może jednak skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie znowu w ruch poszła witamina C :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam możliwości wykonania jakiegokolwiek zabiegu, z chęcią skusiłabym się na depilacje laserową i zabieg złuszczający.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się chyba zapiszę na laser ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co jakiś czas kusi mnie zamknięcie naczynek na nosie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja mama jesienią była na zabiegu zamknięcia naczynek. Ja jak na razie nie zamierzam pójść na żaden zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post z fajnymi poradami i do tego piękne zdjęcia ;)
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio polubiłam się z peelingami i już widzę różnicę w kondycji skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesień bardzo sprzyja zabiegom pielęgnacyjnym :) Ja w tym roku kupiłam peeling kwasowy o niskim stężeniu do domu i właśnie planuję rozpocząć kurację.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój dentysta radził mi suplementować witaminę D. Wpływa na kości i zęby, a jesienią nie ma aż tyle słońca, jak latem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy post, świetne porady, ja stosuję zabiegi złuszczające na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie zastanawiam się nad jakimś regenerującym, ale w ogóle się na to nie znam - myślę, ze zdam się na ocenę i pomoc fachowca - w gabinecie najlepiej mi doradzą, czego potrzebuje moja cera :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesujący post. Jak dotąd nie byłam jeszcze na żadnym z tych zabiegów. Ograniczam się jedynie do dobrych naturalnych kosmetyków, ale to nie znaczy , że kiedyś z nich nie s.Pozdrawim cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowałabym się na mezoterapię jakkolwiek drastycznie to brzmi, moja ciągle zmęczona skóra potrzebuje dogłębnego zabiegu :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli nie jesteś pewna, jakie zabiegi warto wybrać w okresie jesienno-zimowym, to wykwalifikowana obsługa Gabinetu Kosmetycznego Bezpieczna Kosmetyka z Warszawy doradzi i pomoże wybrać optymalne zabiegi dla Twojej urody, zdrowia i poprawy samopoczucia. W klinice będziesz miała okazję skorzystać z zabiegów odmładzających, złuszczających, redukujących przebarwienia i wielu innych, które przygotują twoją skórę na ten wymagający okres w roku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. be67113149632f243fcfdbd6b3ae0b49
    numara onay
    website kurma
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you for your explanation, very good content. 5375d78162d86d3b0b371340a560bab5
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja osobiście uważam, że depilacja laserowa to świetny sposób aby pozbyć się owłosienia w niechcianych miejscach. Skorzystałam z takiego zabiegu niedawno w klinice medycyny estetycznej. Myślę, że jest to warte swojej ceny i bardzo polecam taki sposób usunięcia włosków.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja skorzystałam z różnych zabiegów, np. redukcję zmarszczek w klinice medycyny w Warszawie, bardzo polecam tę klinikę, Wola Clinic. Maja bardzo profesjonalną obsługę, a zabieg przeszedł pomyślnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie tylko treningi z hantlami pomogą ujędrnić Twoją skórę! Dlaczego nie spróbować jogi?

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli poszukujesz prestiżowej pielęgnacji urody, nie szukaj dalej niż w kosmetyczka warszawa salonie kosmetycznym Wellness Empire. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz usług dotyczących wyglądu lub masażu relaksacyjnego - oferowane sązabiegi, które z pewnością przyniosą Ci uczucie odmłodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1