PUREHEALS CENTELLA80 odmładzający krem pod oczy z wąkrotką azjatycka

11:47

Cześć kochani,

ponad miesiąc temu zaczęłam testowanie kremu pod oczy z wąkrotką azjatycką. Centella asiatica inaczej gotu kola bądź wąkrota cieszy się coraz większą popularnością. Nic w tym dziwnego ponieważ zawiera pentacykliczne saponiny triterpenowe, flawonoidy oraz kwasy fenolowe o  udowodnionym  działaniu  przeciwrodnikowym. Ponadto ma zdolności do syntezy fibronektyny i produkcji kolagenu. Krem pod oczy Pureheals zawiera 80% ekstraktu z wąkroty. 
krem pod oczy

PureHeals - Centella 80 Eye Cream

Swój egzemplarz kupiłam stacjonarnie w Hebe, cena dosyć atrakcyjna (ok.70 zł) jak na pojemność 30 ml. Wygodna miękka tubka pozwala na wydobycie produktu do samego końca. Krem nie zawiera w składzie wody, na pierwszym miejscu znajduje się oczywiście już wspomniany wyżej ekstrakt z wąkrotki. Produkt ma fajną lekką żelową konsystencje, szybko się wchłania pozostawiając delikatną powłoczkę na skórze wokół oczu. Ma dosyć intensywny ziołowy zapach, który szybko się ulatnia po aplikacji. 
krem pod oczy
Krem świetnie nawilża okolice oka, już po paru aplikacjach można zauważyć efekt lepiej napiętej i odżywionej skóry. Stosuje go zawsze wieczorem. Rano skóra wygląda na bardziej wypoczętą, ma ładny jednolity koloryt, mam wrażenie, że niweluje cienie pod oczami. Nie podrażnia i nie powoduje łzawienia oczu. W swoim składzie zawiera również sok z aloesu, witaminę B3, wyciąg z Boswelli, ekstrakt z rumianku, wyciąg z kamelii, propolis, wyciąg z liści wierzby białej, olejek z liści eukaliptusa, olej z nasion ogórecznika lekarskiego, wyciąg z korzenia tarczycy bajkalskiej, hydrolizat protein grochu, skwalan oraz ceramidy. Skład nie jest idealny zawiera konserwanty m.in. Disodium EDTA. Z działania kremu jestem bardzo zadowolona, z taką pojemnością jestem przekonana, że posłuży mi jeszcze przez kolejne 2 miesiące.

krem pod oczy

Polecacie jakieś kosmetyki z wąkrotką? 

Buziaki <3

Zobacz również

33 komentarze

  1. Jeszcze nie miałam kosmetyków z wąkrotką.I pomyśleć, że kiedyś myślałam że to jakiś składnik z ryby hihi. Wydajność tego kremu i działanie robi duże wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz w ogóle słyszę słowo wąkrotka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnych kosmetyków z wąkrotką (w ogóle z początku przeczytałam z wątróbką :D), przez co nie znam także i tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nic z wąkotką i pierwzsy raz o niej czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę poczytać o tym składniku. Produktu, nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremu nie znam, zresztą tak jak całej marki. Mogę polecić 100% ekstrakt z wąkroty azjatyckiej marki Elizavecca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki jest mi totalna nie znana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam i pierwszy raz słyszę o wąkrotce 🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu akurat poszukuje dobrego kremu pod oczy, ale cena triche wysoka, jak na produkt którego nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze (chyba ) nigdy żadnego kosmetyku z wąkotką ,ale bardzo chętnie wypróbuję ten krem bo brzmi bardzo obiecująco ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, miałam krem i mleczko w wąkrotką i u mnie się też sprawdziły. Lubię:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze produktów z wąkrotką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ledwo zużywam kremy pod oczy o pojemności 15 ml, a co dopiero 30 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc nigdy nie zwracam uwagę na składniki, także i pierwszy raz słysze słowo wąkrotka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponoć wąkrotka ma świetnie właściwości. Sama wiele już o niej czytałam, ale póki co nie udało mi się używać kosmetyku z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam serum z wąkrotką Dr Jart+ i bardzo lubiłam. Nie wiem, czy ten krem nie byłby za lekki na moje zmarszczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam jeszcze kremu pod oczy. Kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem czy znam kosmetyki z tym skladnikiem

    OdpowiedzUsuń
  19. Wąkrotkę pierwszy raz spotykam ale z chęcią wypróbowałabym na sobie ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poznałam dziś nowe słowo jakim jest ,,wąkrotka" :D Także do polecenia kosmetyków z tym składnikiem nie mam nic... Zapisuję ten kosmetyk na moją listę - Twoje wrażenie niwelowania przez niego cieni pod oczami budzi we mnie nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze słyszę w ogóle o taki składniku. Muszę doczytać, jakie ma właściwości i czy będzie dla mnie dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nic z takich rzeczy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jeden produkt z wąkrotką azjatycką:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tego kosmetyku, ale chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiła mnie ta wąkrotka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawi mnie ten krem, choć nie wiem, czy nie jest dla mnie już za słaby. Moja skóra pod oczami to wyzwanie... ;-)
    Cieszę się, że o nim napisałaś, bo przyglądałam mu się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Może z ciekawości kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. moja mama jest z niego naprawdę zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja stosuję żel do mycia twarzy kokosowy. Bardzo ładnie pachnie i nie wysusza skóry. Po oczyszczeniu twarzy tym żelem nakładam krem z aloesem i taka pielęgnacja w zupełności mi wystarcza.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1