HIT na porost włosów - zestaw Delpos skutecznie wzmocni i odżywi Twoje włosy!

17:32

Cześć kochani,

latem nasze włosy są szczególnie podatne na zniszczenia. Słońce i wysoka temperatura sprawiają, że nasza skóra głowy intensywniej wydziela sebum, a nasze kosmyki szybciej stają się tłuste. Nieodpowiednia pielęgnacja i oczyszczanie mogą przyczynić się do osłabienia cebulek włosowych i wzmożonego wypadania włosów. Doskonałym rozwiązaniem na wzmocnienie i regenerację zniszczonych pasm jest 3 stopniowa kuracja Delpos. 

zestaw delpos

Zestaw dermokosmetyków Delpos 

Kuracja na wypadanie włosów składa się z szamponu (200 ml) płynu do skóry głowy (150 ml) oraz maski (200 ml). Zestaw stosuję od miesiąca. Produkty Delpos nie zawierają silikonów, SLS-ów, parabenów, PEG-ów, EDTA oraz sztucznych konserwantów i barwników. 

Szampon Delpos bazuje na delikatnych detergentach pochodzenia roślinnego. Zapewnia łagodne, ale i jednocześnie skuteczne oczyszczenie skóry głowy, nie powoduje wysuszenia i podrażnień. Szampon wzbogacony został mleczkiem pszczelim, wyciągiem z nagietka, ekstraktem z amli oraz wyciągiem z zielonej herbaty. Substancje te nadają włosom miękkość, puszystość, zapobiegają ich wypadaniu oraz nawilżają i koją skórę głowy. Dodatkowo szampon zawiera olejek eteryczny z mięty pieprzowej, dzięki któremu wzmocniony zostaje efekt uczucia świeżości i przyjemnego chłodu. 

Maska Delpos do włosów, dzięki wysokiej zawartości mocznika silnie nawilża i nabłyszcza pasma. Zawiera również pochodną miodu, keratynę, olejek jojoba, olejek z czarnuszki, bioferment z bambusa, betaine, pantenol oraz tak jak w przypadku szamponu olejek z mięty pieprzowej. 

Płyn Delpos do skóry głowy to prawdziwa skarbnica substancji odżywczych i stymulujących dla naszego skalpu. Zawiera kofeinę, ekstrakty: z żeń - szenia, z miłorzębu japońskiego, z kory chinowej, z arniki górskiej, z guarany oraz z wąkroty azjatyckiej. Zawiera także witamina B3 oraz antyandrogen - glukonian cynku. Składy całego zestawu są bardzo dobrze przemyślane, w skuteczny sposób hamują nadmierne wypadanie kosmyków. Receptury oparte są na naturalnych, delikatnych a zarazem skutecznych substancjach aktywnych. 
płyn na porost włosów

Moje wrażenia

Wszystkie trzy produkty z zestawu zawierają olejek z mięty pieprzowej. Doskonale sprawdzają się w upalne dni, nie tylko dają świetne uczucie orzeźwienia i odświeżenia, ale także pobudzają krążenie skóry głowy. Szampon jest dosyć rzadki, ale nie przelewa się przez palce, ma wyraźny miętowy zapach, dosyć fajnie się pieni. Jest zamknięty w poręcznym opakowaniu na zatrzask, po samym szamponie włosy są miłe w dotyku, nie plączą się. Po krótkim masażu zostawiałam go na skórze głowy na parę minut, by składniki mogły lepiej wniknąć. Dobrze oczyszcza z produktów stylizujących, włosy są odbite u nasady i zyskują na objętości.


Maska ma takie samo opakowanie jak szampon, wygodnie się ją aplikuje. Stosowałam ją zaraz po szamponie i również pozostawiałam na ok. 5 min, rozprowadzałam od długości ucha. Konsystencja lekka, ma delikatny nienachalny, ziołowy zapach. Fajnie wspomaga efekt szamponu, włosy po wysuszeniu są sypkie, lejące się. Uzupełnieniem całej kuracji jest płyn do skóry głowy, który stosowałam prawie codziennie przed położeniem się spać na suchą skórę głowy, wykonując delikatny masaż opuszkami palców.


maska na wypadanie

Płyn bardzo łatwo się aplikuje za pomocą spryskiwacza, nie przetłuszcza włosów u nasady. Po miesiącu regularnego stosowania zestawu można zauważyć wyraźne baby hair. Efekt widoczny jest także po odrostach, włosy są mniej podatne na wypadanie, nie powoduje łupieżu.

Jeśli borykacie się z problemem wypadających włosów i dodatkowo zależy wam na ich wzmocnieniu to serdecznie zachęcam do wypróbowania tej kuracji. Możecie ją znaleźć: TU. Dodatkowo trwa aktualnie na nią promocja.

Dotyczy Was ten problem? Jak radzicie sobie z nadmiernym wypadaniem?

Wpis powstał we współpracy z marką Delpos, nie miało to wpływu na moją opinię. 

Buziaki <3


Zobacz również

28 komentarze

  1. U mnie na całe szczęście od jakiegoś czasu udało mi się zapanować nad wypadaniem. Choć zestaw ciekawy, to chyba na ten moment nie chcę nic kombinować i zbytnio zmieniać pielęgnacji, która się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że po dwóch ciążach, takie wzmocnienie by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek z mięty pieprzowej odpada, moja skóra jego nie lubi. Cieszę się jednak, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy zdecydowanie potrzebują takiego wzmocnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiekne wlosy! Ja nie mam problemu z wypadaniem wlosow ;) Jednak na pewno mam tendencje do szybkiego rozdwajania sie koncowek i ogolnie niszcza mi sie bardzo szybko... Juz od dwoch tygodni umawiam sie do fryzjerki. O Twoich produktach nie slyszalam, ale widze, ze warto sie ku tym kosmetykom pochylic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że tak świetnie działają te produkty. Będę miała je na uwadze, bo wypadanie włosów to moja zmora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawe produkty :) Niestety nie znam, ale bardzo chętnie poznam bliżej :) Cudowna recenzja i piękne włosy! :) Moje nie są w najlepszej kondycji...
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nie mam problemu z wypadaniem włosów, ale jak problem się pojawi to pomyślę nad tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty. Ja na szczęście na włosy narzekać nie mogę i mam nadzieję, że tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki nie znałam, ale produkty mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, może kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że produkty spełniają swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu miałam straszny problem z wypadaniem włosów, teraz jest zdecydowanie lepiej. Warto jest wiedzieć o tych kosmetykach, bo nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Koniecznice muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapamiętam sobie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielu osobom przyda się taka maska ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe produkty :) Nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosowałam wiele kosmetyków i wszystkie działały na jakiś czas. Teraz wspieram się przede wszystkim zwykłymi drożdżami i widzę znaczną poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeszłam na pielęgnacyjną naturalną stronę mocy już trochę czasu temu i chyba znalazłam swój złoty środek na włosy. Nie będę go zmieniać. Chociaż włosy i tak mi wypadają. Ale to chyba normalna reakcja organizmu, prawda?
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i to jest seria, którą chętnie wypróbuję :D ostatnio włosy wypadają mi jakoś bardziej

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie napisane. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa czy u mnie się sprawdzi. Bo jak nie to trzeba będzie kupić peruki damskie i się przyzwyczaić do chodzenia w nich.

    OdpowiedzUsuń
  25. Широченный состав вещей hydraruzxpnew4af зеркало прямо поражает воображение. Адреса для авторизации на площадку Gidra непрерывно меняются. Выполняйте лишь только безопасные варианты проплаты товаров. Клиентам сети представлены десятки торговцев с всякими вещами. Для авторизации на форуме HydraRU нужно применять зеркальные ссылки главной страницы Gidra.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1