Czas dla urody - wrześniowy beGLOSSY 2014

14:09

Cześć kochane,
Dziś przybywam aby zaprezentować Wam wrześniowe pudełko beGLOSSY. Otrzymałam wersję B , oto co znalazłam w środku:











Z wszystkich produktów jestem bardzo zadowolona , najbardziej ciekawią mnie efekty serum na jadzie pszczelim, które kosztuje aż 209 zł za 30 ml - w pudełeczku dostałyśmy 3 ml czyli wartość - ok.21 zł.
Rozświetlający krem pod oczy benefit - 129 zł za 14 g - otrzymałyśmy 3 g - wartość ok. 28 zł.
Peeling kosmetyczny Isis-Pharma - 85 zł za 30 ml - my mamy 5 ml - koszt próbki ok.14 zł.
Błyskawiczny tonik wzmacniający to produkt pełnowymiarowy jego cena to ok. 22 zł.
Wydłużający tusz do rzęs Yves Rocher to także produkt pełnowymiarowy jego koszt to 42 zł.
I produkt dodatkowy to w mojej wersji Balsam do ciała Uriage jego cena to 80 zł za 500 ml ja otrzymałam 50 ml - jego koszt ok. 8 zł.
Podsumowując wartość pudełeczka to 135 zł. Jak dla mnie tragedii nie ma :)
Buziaki <3

Zobacz również

15 komentarze

  1. Mam tą samą wersję i jestem zadowolona z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle ze byłabym zadowolona :) ciekawa jestem kremu pod oczy, szkoda tylko ze taki mały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tylko 3 g :( zobaczymy czy będą jakieś efekty :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie jest zła choć próbki mogły by być nieco większe :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tego toniku do włosów ;) Czekam na jego recenzje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam niebawem , mogę tylko powiedzieć ,że ślicznie pachnie :)

      Usuń
  5. O całkiem fajne pudełeczko, czekam na recenzje produktów! Szczególnie kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem ciekawa zawartość. Czekam na jakieś recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wolałabym tą wersję niż tą którą otrzymałam... Połowy kosmetyków chyba nie zużyję.. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełka glossy co raz bardziej mnie kuszą, ale że kupuje shiny to chyba już będzie za dużo :( Zawartość bardzo fajna, ale czy fajniejsza od shiny to nie jestem pewna :) Pozdrawiam p.s ja także obserwuje od dziś :) p.s2 zapraszam też na mojego kulinarnego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje też kulinarnego :) Oj chyba w tym miesiącu rzeczywiście lepiej się spisało Glossy :)

      Usuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1