ShinyBox - odsłona wrześniowa

12:24

Cześć słoneczka,
Od rana wyczekiwałam kuriera z wrześniowym ShinyBoxem niestety czuje jakiś nie dosyt oto co w nim dostałam:








Bioliq balsam intensywnie odżywiający - produkt pełnowymiarowy - 20 zł
Biosiarczkowy żel peelingujący do ciała - 28 zł za 200 ml, my otrzymałyśmy 50 ml czyli koszt - 7 zł
Szampon do włosów również 28 zł za 200 ml , otrzymałyśmy próbkę 50 ml - 7 zł
Grashka - korektor pod oczy - produkt pełnowymiarowy - 21 zł
Maskara Etre Belle - produkt pełnowymiarowy - 100 zł 
Podsumowując cena zawartości to 155 ! a obiecywana kwota to 160 zł ! 
Czuje wielki nie dosyt ! Interesuje mnie tylko korektor pod oczy :)
A wy jesteście zadowolone ze swoich pudełeczek?
Buziaki <3





Zobacz również

27 komentarze

  1. Wartość to 155 zł :) a nie 145 zł :) , gdyby zamiast balsamu był krem do rąk to 150 zł, więc nie bardzo rozumiem skąd ta obietnica minimum 160 zł ?! no chyba, że próbują "wcisnąć kit" że te trzy próbki są warte 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione dzięki :) Dokładnie :( trochę nie wypał , na dodatek słyszałam wiele skrajnych opinii na temat tuszu :(

      Usuń
    2. mi podoba się szczoteczka, ale zastanawiam się czy go używać , bo mam swój nowy, a ten mogłam bym zostawić dla kogoś na prezent...

      Usuń
    3. Ja chyba stworze jakieś rozdanie z tych pudełeczek :)

      Usuń
  2. Zawartość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być lepiej :) ale już nie marudzę , zobaczymy po przetestowaniu :)

      Usuń
  3. ja nie jetem, bieda wieje strasznie w porównaniu z innyi pudełkami;/

    OdpowiedzUsuń
  4. tak średnio, ale jestem ciekawa tuszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak się sprawdzi ale słyszałam o nim nie zbyt przychylne opinie :(

      Usuń
  5. Tylko korektor pod oczy mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne produkty, lubię Bioliq i Balneokosmetyki. Ciekawi mnie także maskara i korektor pod oczy, daj znać jak się spisują. Ja w tym miesiącu zamówiłam beGlossy. Pozdrawiam ;-) http://donotaskjack.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nic nie miałam z Bioliq , z balneokosmetyki miałam biosiarczkowy żel i sprawdza się nie źle jak do tej pory :)

      Usuń
  7. nie jest źle, tuszu jestem ciekawa i korektora z Grashki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mało ciekawe to pudełeczko, ale tusz w akcji to bym chętnie zobaczyła w końcu za 100zł to musi robić WOW na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę ten sam zestaw co u mnie ;)
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wrzesień to tak średnio, ale i tak gratuluję pudełeczka :)

    http://wlosyprobkitest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ,że będzie lepiej ale zobaczymy jak się sprawdzą produkty , może znajdę jakąś perełkę :)

      Usuń
  11. Zamówiłam dzisiaj pierwszy SB, ten z czerwca bo jest rabat -50% :) Już nie mogę się doczekać bo miał super zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam czerwcowe pudełeczko , najbardziej peeling przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  12. Chyba muszę się skusić i go zamówić ;)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie: http://katze-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam Bioliq mnie zainteresował. Mam serum tej marki i bardzo je lubię, towarzyszy mi już ponad rok. :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1