Olejek Evree Essential Oils

10:51

Cześć kochane,
Dziś recenzja olejku Evree Essential Oils - Rekonstruktora do twarzy , szyi i dekoltu. Olejki ostatnimi czasy podbiły rynek kosmetyczny , stosuje się je zamiast kremów i balsamów, skutecznie nawilżają i pozostawiają odżywioną skórę przez dłuższy czas. Przejdźmy do testowanego przeze mnie produktu , olejek zawiera 30 ml jego regularna cena jak już pisałam w poprzednim poście to 29,99. Olejek jest bardzo wydajny dzięki świetnemu aplikatorowi, wystarczy 4 krople aby pokryć nim całą twarz , szyje i dekolt.





Olejek zawiera w sobie aż 8 olejków eterycznych : geraniowy, rozmarynowy,nagietkowy, lawendowy, eukaliptusowy, pomarańczowy, grejpfrutowy i melisowy. Jego zapach jest bardzo przyjemny , wprowadza mnie w stan błogości i lenistwa, wyczuwalna jest w nim nuta cytrusów, która utrzymuje się ok. godziny od aplikacji. Skład olejku jest naprawdę godny podziwu jak na taką cenę. Zawiera także olejki pochodzenia naturalnego : jojoba, avocado, z pestek winogron, migdałowy, ryżowy, słonecznikowy i z nasion wiesiołka. Kolor olejku jest lekko żółtawy ale na skórze pozostaje bezbarwny. Olejek stosowałam rano przed makijażem i wieczorem na oczyszczoną skórę. Pomimo mojej mieszanej cery, nie miałam zatkanych porów , olejek wchłania się bardzo szybko i nie pozostawia tłustego filmu na skórze.


Po jego stosowaniu moja skóra nabrała ładnego promiennego kolorytu, ponadto jest bardzo nawilżona i miękka. Po zastosowaniu wielu olejków nie przypuszczałam, że olejek da tak szybko pierwsze efekty. 



Przy tym olejku pozostanę na pewno na dłużej. Jego cena , zapach, wydajność i super efekty idą w parze. 

A wy stosujecie na co dzień jakieś olejki?





Zobacz również

2 komentarze

  1. Jakis czas uzywalam olejku arganowego, ale dlugo sie wchlanial na mojej buzi i nie bylam regularna w stosowaniu, to nie dla mnie. Jednak wole tradycyjne kremiki, balsamy i maselka do ciala :-) ake recenzja swietna zwlaszczazminka o tym, zewprawia sie wstan blogosci i lenistwa, to musi byc na prawde super kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach najpierw spróbować ich olejek multiwitaminowy :-) ale ten też mnie kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1