24 listopada 2015

Paczuszka od Sigma Beauty :)

Cześć kochani,
Niedawno chwaliłam się na instagramie, otrzymaną w ramach współpracy paczuszką od Sigma Beauty. Paczuszka przyszła dosyć szybko, była solidnie zapakowana, dlatego wszystkie produkty pozostały w stanie idealnym. Dziś chcę Wam troszkę przybliżyć zawartość przesyłki, która mnie niezmiernie ucieszyła.


W paczuszce znalazłam:
Próbki rozświetlaczy,cieni, róży i bronzerów
Przyrząd do czyszczenia pędzli
Pędzelek E54
Pędzelek E39
Pędzelek 3DHD Precision
Pędzelek E55
Pędzelek 3DHD kabuki
Cień do powiek
Błyszczyki

Wszystkie produkty wyglądają bardzo profesjonalnie pędzelki są świetnie wykonane, mają mięciutkie włosie i solidnie wykonane trzonki. Największego wyprofilowanego pędzelka kabuki używam do nakładania podkładu. Jak sobie radzi? Świetnie, zastanawiam się nad porzuceniem Beauty Blendera na rzecz właśnie tego cacka. Fajnie rozprowadza podkład i nie pozostawia żadnych smug na twarzy. Co do mniejszych pędzelków do używam ich do cieni, E39 służy mi do ich blendowania na powiece.



W paczuszce znalazło się jak już wspomniałam dużo próbek, cienie mają bardzo fajne kolorki, są matowe i błyszczące, niestety próbki nie starczają na długo moje parokrotne machnięcie pędzelkiem spowodowało taki oto efekt:


Wiem jednak, że tylko próbki także nie ma czego wymagać od ich wydajności;p Na powiece utrzymują się cały dzień.


Róży i bronzera szczerze powiedziawszy nie miałam jeszcze okazji używać, ale wyglądają bardzo ciekawie.


Cacko do czyszczenia pędzli już wisi w łazience, z tyłu ma cztery przyssawki dzięki, którym nie przesuwa się i nie ślizga. Posiada siedem stref do czyszczenia różnych rodzajów pędzli.


Cień do powiek również przypadł mi do gustu ma fajną lekką formułę, przy czym bardzo mocną pigmentacje. Utrzymuje się bardzo długo na powiekach (sprawdzone bez bazy) fajnie współpracuje podczas blendowania.


Błyszczyki również zasługują na pochwałę, bardzo długo utrzymują się na ustach, mają piękne kolorki, nie wysuszają i nie podrażniają.

Co Wam wpadło w oko? Mieliście już kiedyś do czynienia z tą firmą?

Buziaki <3

62 komentarze:

  1. oj swiietna paczuszka, gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z nimi do czynienia, ale zazdroszczę paczuszki! :) Pędzle do oczu super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Guma do czyszczenia pędzli wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty znalazły się w tej paczuszce :)
    Fajna ta guma do czyszczenia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny gadżet do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super paczuszka :) pędzelki wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowności, jak udało ci się nawiązać z nimi współpracę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :) zawartość paczki bardzo mi sie podoba, to miły gest ze strony firmy :)

      Usuń
    2. Bardzo miły, nie spodziewałam się aż tylu dobroci <3

      Usuń
  9. Marzą mi sie takie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałaś juz jak sprawdza się cudo do pędzli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam, extra się sprawdza, teraz czyszczenie pędzelków to dla mnie przyjemność ^^

      Usuń
  11. Firmy nie znam, ale ciekawa jestem tego przyrządu do czyszczenia pędzli.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zawartość paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość bardzo fajna, mnie zaciekawił przyrząd do czyszczenia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzooo fajna paczuszka! Same skarby! :)
    Zaciekawił mnie ten przyrząd do czyszczenia pędzli!
    PS. FAJNY BLOG! OBSERWUJĘ! I zapraszam do mnie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyrząd do oczyszczania pędzli to nowość- takiego nie widziałam :p
    Kolor ''peaceful'' jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sigma, marzenie! Gratuluję, miłego testowania! Buziak Kochana na spokojny dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  17. To cacuszko do czyszczenia pedzli bardzo bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się przyrząd do czyszczenia pędzli - przydałby mi się taki :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię błyszczyków ale te wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Róże, pędzle i czyścik do pędzli wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się przyrząd do czyszczenia pędzli i błyszczyki :-)
    Zresztą wszystko -)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fana przesyłka. Bardzo zaciekawiła mnie ta "guma" do czyszczenia pędzli.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Zazdroszczę i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zaciekawiły mnie pędzle, właśnie zastanawiam się nad kupnem i nie wiem jakie wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę paczuszki - cudowna zawartość:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta mata do mycia pedzli wygląda fajnie :) świetna przesyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna paczuszka , gratuluję i zazdroszczę współpracy ! :D

    Romanovvska

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj zazdroszczę! Zwłaszcza akcesoria do czyszczenia pędzli, długo chodziła za mną rękawica Sigmy, ale ostatecznie postawiłam na Brushegg ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super przesyłka, szczególnie podoba mi się ta mata do czyszczenia pędzli no i oczywiście same pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzelki wyglądają fajnie. Pierwszy raz widzę próbki cieni do powiek :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna zawartość paczuszki - udanych testów :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ten przyrząd do czyszczenia pędzli, ja mam brushegga i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam nic z tej firmy, ale pędzelki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna paczuszka, najbardziej podoba mi się "cacko" do czyszczenia pędzli ;) muszę kupić coś w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa zawartosc;))
    Pędzelki wydaja sie okej;)
    Miłego uzytkowania;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajniutki jest ten gadzet do czyszczenia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz czytam o kosmetykach tej marki, ale widzę same cudowności. Świetna paka! :)

    Pozdrawiam,
    Birginsne

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę sobie kupić taką gąbkę do czyszczenia moich pędzli :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze <3