Kompleks olejków dla skóry tłustej. Oczyszczanie olejami - Lovecoil

12:24

Cześć kochani,

pomimo tego, że mam skórę mieszaną i miałam początkowo obawy co do stosowania olejów, to znalazłam swoje ulubione, które nie zapychają mojej skóry. Na co dzień towarzyszy mi olej z czarnuszki, konopny oraz z dzikiej róży. Do olejkowej pielęgnacji staram się wracać co roku w jesienną aurę, aby odbudować i wzmocnić barierę ochronną skóry. Ostatnio w moje ręce wpadł oczyszczający kompleks olejków do skóry tłustej, który pomaga przywrócić równowagę hydrolipidową, normalizuje produkcję sebum oraz likwiduje zaczerwienienia.
Olejek mieści się w szklanej, ciemnej buteleczce z pipetką, zawiera 30 ml olejków. Tylko spójrzcie na jego skład: Organic Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil (organiczny olejek z pestek winogron), Capric Caprylic Triglyceride (emolient), Organic Viola Odorata (Violet) Extract (organiczny ekstrakt z fiołka), Organic Arnica Montana (Arnica) essential Oil (organiczny olejek z arniki), Commiphora Myrrha (Myrrh) essential Oil (olejek z mirry), Citrus Bergamia (Bergamot) essential Oil (olejek z bergamotki),  Cinnamomum Camfora (Camphor) essential Oil (olejek kamforowy), Tocopheryl Acetate (Vitamin E) (witamina E).
Ta wyjątkowa mieszanka olejów świetnie pielęgnuje moją skórę, nasyca ją witaminami i składnikami odżywczymi. Bardzo fajnie regeneruje suchą i ściągniętą cerę. Mieszankę stosuje zamiennie czasami do demakijażu, delikatnie rozcierając niewielką ilość kompleksu w dłoniach i masując twarz, a czasami jako serum na noc. Produkt bardzo fajnie rozpuszcza makijaż pozostawiając uczucie gładkiej i oczyszczonej skóry. Jako serum dosyć szybko się wchłania, dzięki schnącym olejom w składzie. Zostawia delikatną tłustawą powłoczkę, która po chwili całkowicie znika. 
Olejek czasami także stosuje do posmarowania dekoltu i szyi. Aplikator w formie pipetki bardzo wygodny i higieniczny. Cała kompozycja ma bardzo przyjemny delikatnie wyczuwalny zapach. Gdy ktoś ma obawy, może początkowo dodać parę kropel kompleksu do ulubionego kremu. Kompleks  łagodzi podrażnienia, wysypki i reakcje alergiczne na skórze. Myślę, że fajnie spisał by się także na włosach. 

Mieliście kiedyś takie połączenie olejków?

Buziaki <3

Zobacz również

67 komentarze

  1. Lubie olejki, ale tego nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja sucha skóra uwielbia olejki, więc i z tym by się polubiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompleks wygląda bardzo ciekawie! Dla mojej suchej skóry jednak raczej nie będzie dobrym wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale lubię olejki w pielęgnacji.,

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że bardzo ciekawy produkt. Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post dear!
    Have a good week!
    Kiss

    Nuovo post sul mio blog! Se ti va ti aspetto da me!
    http://lamammadisophia2016.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedno serum z mieszanki olejów, ale tego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład rzeczywiście genialny, też wybieram oleje schnące w obawie przed zapychaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię olejki. Ten wydaje się naprawdę fajny. No nie wydaje się, bo piszesz, że taki jest. hehehe Dawno nie używałam olejków. Chyba jakiś sobie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się jeszcze jakoś do olejków nie potrafię przekonać... mimo że mają naprawdę ciekawe składy i właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak go opisałaś że chętnie go wypróbuje :) z chęcią sięgnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oleje na twarzy to jedyna rzecz jakiej nie toleruję w pielęgnacji, bo nie znoszę uczucia tłustości. Ale kto wie, może dzięki takim recenzjom kiedyś się przemogę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jacie! chcę to cudo poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skóra mówi, że z chęcią by poznała ów cudo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy olejek. Ma chyba dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam olejek z Evree z różą ☺ tez mam mieszaną cerę ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale podoba mi się ten skład - same ciekawe rzeczy wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam olejku. :) ładna notatka- recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie mogę się przekonać do olejków :/

    OdpowiedzUsuń
  22. To bardzo ostatnio popularna pielęgnacja - z olejkami właśnie.
    Super. Chciałabym móc się przekonać czy dla mnie.
    Wydaje mi się, że by mi się spodobał ten kompleks.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie przepadam za ta formą oczyszczania twarzy. Mam takie głupie przeświadczenie, ze moze i mam ją oczyszczoną z zanieczyszczeń dziennych, za to całą uwaloną tłustym olejem. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się to połączenie! :) Ja jak przyjeżdżam do domu nakładam na twarz olej marakuja - ale jeszcze nie umiem ocenić jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe połączenie i jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubie się z olejkami to raz, a dwa nie mam systematyczności do takich spraw :(

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe, czy i u mnie dałby radę :) olejkowe sera sprawdzają się u mnie nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubie olejki, ale tego połączenia nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie mogę się jakoś przekonać do olejków. Jedynym, który używałam to kokosowy do włosów, ale i to bardzo rzadko, bo nie mam czasu rano myć po nim głowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam różnego rodzaju olejki do włosów jak i do skóry <3
    zapraszam do mnie, nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/choker-jak-nosic.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie, że ta tłusta powłoczka znika, bo tego nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz widzę ten produkt :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy produkt, takiego połączenia olejków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niezbyt chetnie siegam po olejki, nie lubie takiej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie miałam okazji korzystać z tego typu produktów, ale chyba pora to zmienić :) Olejku (czy olejka?) używam tylko na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten skład jest niesamowity! Obecnie mam problem z niewiarygodnie suchą skórą (leczę trądzik retinoidami), więc ten konkretny *chyba* nie nadaje się dla mnie, ale jak już skończę, na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Walczę z zaczerwieniami, więc możliwe, że bardziej zainteresuję się tym olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. W ogóle jeszcze o nim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie widziałam takich gotowych mieszanek. Dla cery tłustej to coś dla mnie. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tego typu produktów... Brzmią ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne opakowania i bardzo ładne zdjęcia :) Niestety tyle mogę się w temacie wypowiedzieć :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie widziałam tego produktu, ale zdaje się, że może być przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super produkt. Moja skóra jakby mniej tłusta, także na razie nie jest potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  45. moja skóra to jest po prostu ... wyzwanie, że tak napiszę :)Tego, co pokazujesz nie znam :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również używam olejków do twarzy od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nam olejki nie służą nawet te dla cery tłustej jaką mamy :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. ja ostatnio wlasnie dowiedzialam sie ktore oleje są komedogenne a ktorw nie

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie miałam tego olejku. Może warto zaryzykować ;) pozdrawiam cieplutko! Mój blog: http://nikamelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Skład kosmetyku super,bardzo pomocna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie używałam tego produktu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowne zdjęcia! bardzo mnie zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  54. Odkąd przekonałam się do pielęgnacji olajami przy mojej tłustej cerze , jestem zakochana ! Ale tego cudaka nie znam !

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę wypróbować olejki. Bo z moją problematyczną cerą też miałam przed nimi obawy.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie uzywalam nigdy olejkow.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ale fajny kosmetyk, skład ma piękny, ja mam suchą cerę, ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  58. ciekawy post :) na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1