Dogłębnie oczyszczona skóra twarzy - gąbka Konjac - Oriflame

14:19

Cześć kochani,

skóra latem rządzi się swoimi prawami i wymaga wyjątkowej opieki. W tym okresie narażona jest na wiele negatywnych czynników: wysoka temperatura, słońce, sól prosto z morza, zbyt mała ilość przyjmowanych płynów to tylko niektóre z niszczycieli pięknej skóry. Od pewnego czasu mam przyjemność testować gąbkę Konjac, która wykonana jest w 100% z włókien roślinnych. Delikatnie peelinguje i masuję skórę twarzy, jej struktura pozwala, także na oczyszczanie skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień. 
Gąbka jest bardzo wygodna w użyciu, mieści się bez problemu w dłoni, nie wyślizguje się. Początkowo jest twarda, po kontakcie z wodą mięknie i pęcznieje. Do gąbki dołączony jest sznureczek, po każdym użyciu zaleca się odciśnięcie wody i pozostawienie jej do wyschnięcia. Gąbeczka jest całkowicie biodegradowalna, Przy odpowiednim użytkowaniu posłuży nam nawet przez trzy miesiące.
Stosuje ją głównie z żelem do mycia twarzy, dokładnie rozprawia się z resztkami makijażu, usuwając tym samym martwy naskórek. Jest bardzo przyjemna w dotyku, po kontakcie z wodą jej konsystencja robi się nieco żelowa. 
Podsumowując jest to świetny gadżet, któremu polecam każdemu, świetnie sprawdza się jako dodatek do domowego spa, zapewnia chwilę relaksu. Nadaję się także do skóry niemowląt i dzieci. Moja gąbka akurat jest od oriflame jej koszt to 19,90. 

Mieliście już gąbeczkę Konjac?

Buziaki <3

Zobacz również

28 komentarze

  1. Super, muszę ją nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa gąbka, oczywiście nie znałam tego produktu. :D Pozdrawiam, miłego dnia kochana. :***

    OdpowiedzUsuń
  3. musze tez sobie sprawic gabke Konjac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na fajny gadżet :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką gąbkę z Yasumi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjemna ta gąbeczka, muszę ją zamówić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam gąbkę KONJAC ale innej firmy, to nie do końca moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam, mam i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze ciekawiła mnie ta gąbka, ale nigdy nie wiedziałam jak jej używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tę niepozorną gąbkę, jak ona fajnie masuje i oczyszcza skórę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie korzystałam jeszcze z takiej gąbki, ale wiele osób ją sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gąbeczkę mam i dobrze się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam gąbkę konjac, ale innej firmy i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takimi gąbeczkami zmywac maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Slyszalam o tej gabce, ale nie mialam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz, że właśnie nie stosuję gąbek...muszę pokombinować z szczotkami, gąbkami i przetestować, jak wpłyną na moją skórę

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny gadżecik! Nie używałam jeszcze takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post dear :) I like this face wash :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam takiej gąbki, ale wydaje się interesująca ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt. Jak dobrze, że jest biodegradowalna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny produkt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś i bardzo fajnie sprawdzała się podczas demakijażu, mam w planach jej ponowny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam nigdy i takiej gąbce. Ciekawy produkt w szczególności dla osób, które potrzebują częstego peeling-owania twarzy, a nie przepadają za zdzierakami.

    OdpowiedzUsuń
  24. widziałam ją w Ori już bardzo dawno, ale nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1