Hicior ostatnich miesięcy - Aloesowy żel micelarny Equilibra

14:57

Cześć kochani,

powoli wracam do świata żywych, mały daje popalić, do tego wszystkiego dotknęła mnie ostatnio śmierć bardzo bliskiej mi osoby. Ale próbuje się jakoś pozbierać i wrócić do regularnego blogowania. Dziś chciałam napisać o ostatnio odkrytej perełce, żel micelarny jest obecnie na promocji w hebe. 
Aloesowy oczyszczający żel micelarny zawiera kwas hialuronowy, kiwi i zielone jabłko. Produkt znajduje się w wygodnej butelce z dozownikiem, który ułatwia aplikacje, żel w sam sobie jest dosyć wodnisty. Zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego, w tym 20% czystego żelu aloesowego. W kontakcie z wodą delikatnie się pieni. Świetnie usuwa makijaż, pozostawiając skórę miękką i nawilżoną. Nie podrażnił mojej skóry, ani nie zapchał. 
Trafiłam na niego przypadkiem przez polecenie siostry, żelu używam już od prawie dwóch miesięcy, oczywiście już 3 opakowanie. Jego jedyną wadą jest niestety słaba wydajność, tak jak wspomniałam wcześniej żel jest dosyć wodnisty, przez tą formułę trzeba go troszkę nałożyć. Plus za to, że buteleczka jest transparentna i widać ile produktu nam zostało. Żel jest łagodny w użyciu, nie ściąga skóry i nie szczypie w oczy.
Ma bardzo ładny świeży zapach, bez problemu radzi sobie z dziennym makijażem.  Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Uwielbiam go przede wszystkim za fajny skład, nie jest on w 100% naturalnym produktem, ale w porównaniu z innymi żelami myjącymi jest ok. Zaraz za wodą w składzie znajdziemy sok z aloesu zaraz za nim ekstrakt z kiwi i jabłka. W jego składzie nie znajdziemy alergenów, parabenów, olejów mineralnych, silikonów oraz SLS-ów.


Mieliście go kiedyś?

Buziaki <3

Zobacz również

52 komentarze

  1. Może mi się spodobać, lubię aloes. :) Jest mi przykro z powodu straty. Przesyłam Ci wielki, serdeczny uścisk. <3 Silna z Ciebie kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra lubi reagować uczuleniem na niektóre produkty z aloesem, dlatego musiałabym być ostrożna. Mimo to chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Butelka przezroczysta to świetna sprawa w kosmetykach, no i pompka 😁
    Żel zapowiada się interesująco 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować żelu z aloesem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, skład całkiem fajny zaciekawiłaś mnie muszę kupić jak będę w Hebe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki z aloesem sa eraz bardzo popularne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, bardzo kiepska wydajność...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na złość do hebe mam 100 km... poszukam tego produktu online ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i bardzo lubię szkoda że tak szybko znika :(

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go i stale używam, uwielbiam go za delikatność i fajne odświeżenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystko co ma aloes!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale przyjrzę mu się bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam ale myślę, że się kiedyś w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mialam jeszcze niczego z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. No no fajnie wygląda. Ja lubię ta markę, a zwłaszcza ich szampony.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstyd że jeszcze nie miałam żadnego takiego żelu z aloesem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym poznać ten kosmetyk, mam dobre doświadczenia z produktami marki Equlibra

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie cudeńko to bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam. Wezmę pod uwagę gdy skończą mi się zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale skoro nie szczypie w oczy i nie zostawia tłustej warstwy, to coś dla mnie :) Wypróbuję go kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda ciekawie :) trzymaj się Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello dear,

    you have a great blog, very nice
    I follow you too @vivereromance

    OdpowiedzUsuń
  26. Może dlatego że rzadko jestem w hebe, nie znałam wcześniej tego żelu, wygląda na bardzo atrakcyjny! Życzę Ci zatem samych spokojnych chwil... a spokojna Mama to i spokojniejsze Maleństwo...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żel wygląda na świetny produkt! Wart jest wypróbowania :)
    Bardzo Ci współczuję Kochana :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  28. This seem like an amazing product!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Have a great day!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, ze sie sprawdza. Akurat z tej firmy nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ich kosmetyki są naprawdę fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam aloes. O tej firmie nie słyszałam.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi! I haven´t tried this brand yet, but that product looks very interesting. Thanks for visit my blog. Now I follow you too.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  33. Współczuję, śmierć bliskich osób bardzo boli. :C Trzymaj się! Życze nam obu powodzenia w powrocie do regularnego blogowania.
    O jak dobrze, ze o nim piszesz. Dziękuję! Widziałam go w gazetce Hebe i zastanawiałam się czy kupić. Naturalność do mnie przemawia. :)
    PS. Pamiętaj, ze obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałyśmy żel aloesowy z innej firmy i był ok ale bez szału więc już więcej nie kupiłyśmy go. Może spróbować z inną firmą....?

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezentuje się bardzo estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo już czytałam o tej firmie, ale nie miałam jeszcze okazji go wypróbować. Na pewno jednak to zmienię! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam z tej firmy jedynie żel aloesowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię żele aloesowe za prosty skład i świetne właściwości nawilżające. Regularnie stosuje produkty z aloe vera i jestem bardzo zadowolony z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Żel aloesowy to kosmetyk, który idealnie łagodzi podrażnienia i dobrze nawilża skórę. Stosuję tego typu kosmetyki od lat.
    https://www.foreveraloes.eu/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja stosuję żel aloesowy z forever-kosmetyki.pl do nawilżania i świetnie się sprawdza. Myślę, że warto dodać do mojej pielęgnacji również żel micelarny z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio przetestowałam nowy krem pod oczy i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1