Lekki krem przeciwsłoneczny SPF 50 - idealny dla cery tłustej i mieszanej

13:39

Cześć kochani,

dziś polecajka lekkiego kremu z filtrem, którego używam już od dłuższego czasu. Wspominałam już o nim na IG. Naturalny krem do twarzy SPF50+ UVA/UVB z pigmentem marki Orientana świetnie sprawdzi się jako baza pod makijaż. Można stosować go również solo, zakrywa drobne niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry. 

Orientana krem z filtrem

Właściwości kremu 

Przede wszystkim jego główną zaletą jest wysoka fotostabilna ochrona przeciwsłoneczna UVA i UVB. Krem zawiera filtry Titanium Dioxide, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Ethylhexyl Triazone. W większości jak widzimy są to filtry organiczne (chemiczne) ale również fizyczne (mineralne) jest więc to krem z filtrami mieszanymi. Dzięki filtrom zapobiega powstawaniu przebarwień i chroni przed fotostarzeniem. Dodatkowo krem zawiera żeń-szeń koreański, który wspomaga synteze kolagenu w skórze i działa przeciwzmarszczkowo. 

Jest również wzbogacony ekstraktem z cytryńca chińskiego, destylatem z kwiatów ylang ylang, ekstraktem z kumkwatu, olejem konopnym, witaminą E oraz mikrosferami krzemionkowymi. Wszystkie te składniki sprawiają, że nasza skóra jest bardziej nawilżona, jędrna oraz wygładzona. Destylat nadaje produktowi pięknego relaksującego, kwiatowego zapachu. 

krem z filtrem

Działanie kremu

Produkt występuje w dwóch wersjach bez pigmentu i z pigmentem. Ja osobiście wolę go w wersji z kolorem. Tak jak wspomniałam fajnie zakrywa drobne niedoskonałości, ma rzadką konsystencje, szybko się stapia ze skórą. Nie wchodzi w załamania skóry. Nie przetłuszcza, nie błyszczy się na twarzy. Komfortowo się go nosi. Fajnie sprawdza się przy cerze tłustej i mieszanej. 


Znacie? Polecacie jakieś kremy BB z wysokim filtrem? :)


Buziaki :)

Zobacz również

13 komentarze

  1. Ta wersja z pigmentem bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję, właśnie przymierzam się do zakupu jakiegoś SPF. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mojej skóry, ale polecę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić i fajnie, że jest też opcja z pigmentem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja z pigmentem bardzo mnie interesuje. Ja teraz używam z Fluff i fajnie wyrównuje koloryt 😀

    OdpowiedzUsuń

  6. Według mnie - najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60 - 90 minut na email. Wykonuje. również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. SPF wydaje się być idealny dla cery tłustej i mieszanej. Przekonująco brzmi zwłaszcza fakt, że zakrywa niedoskonałości i zapewnia wysoką ochronę przeciwsłoneczną. Już jest na liście do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. I haven't tried that product yet. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny moment na zakup takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam tłustej obecnie cery, ale lubię SPF z kryciem i w tak wysokim faktorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. I personally wouldn't use it, butt The product looks interesting.. thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1