Ranking najlepszych suplementów i witamin na porost i wzmocnienie włosów

11:40

Cześć kochani,

każda z nas marzy o pięknych i bujnych kosmykach. Stan naszych włosów głównie odzwierciedla nasz jadłospis, kiedy jest on ubogi w witaminy i minerały to nasze włosy stają się rzadsze i bez życia. W sezonie zimowym szczególnie jesteśmy narażone na brak świeżych owoców i warzyw. Warto wzbogacić dietę w oleje tłoczone na zimno zawierające cenne kwasy omega 3 i 6 takie jak oliwa z oliwek, olej lniany lub z awokado. Dorzuć także do jadłospisu orzechy najlepiej włoskie, nerkowca, brazylijskie lub laskowe, pestki dyni i ziarenka chia. W ciągu dnia możesz popijać napary z pokrzywy bądź skrzypu. Jeśli brakuje Ci czasu na włączenie tych wszystkich składników do swojej diety możesz sięgnąć po odpowiednie suplementy diety, pamiętaj jednak, że składniki w nich zawarte są gorzej przyswajane przez nasz organizm.
Co powinny zawierać suplementy do włosów, skóry i paznokci?
Skrzyp polny jest najlepszym źródłem krzemu wzmacniającego nasze paznokcie i włosy. Pierwiastek krzemu ma każdy z nas jest go ok. 7 g. możemy go znaleźć m.in. w grasicy, nadnerczach i przysadce mózgowej wraz z wiekiem jego poziom spada. Ziele skrzypu pomaga także w mineralizacji kości, napar przyniesie  również ulgę w opuchliznach nóg, polecany jest w ciąży. Biotyna to kolejna witamina, która świetnie wpływa na kondycję naszych włosów. Naturalnie występuje w żółtkach jaj, orzechach włoskich, wątróbce, sardynkach czy też migdałach. Poprzez krem zasila macierz włosa w biodostępną siarkę. Cynk i miedź zapewniają włosom prawidłową strukturę, poprzez uczestniczeniu w odbudowie płytki rogowej. Wyciąg bądź ekstrakt z drożdży to kolejny sekretny składnik suplementów. Drożdże zawierają witaminy, minerały i proteiny, które aplikowane bezpośrednio na włosy lub zażywane doustnie, wzmacniają mieszki włosowe i przyspieszają wzrost kosmyków. W większości suplementów możemy także spotkać się z ekstraktem z bambusa, który także zawiera krzemionkę oraz wyciągiem z kiełków pszenicy. Po suplementy warto sięgać w przypadku nadmiernego problemu z wypadaniem włosów. Uważajmy na witaminy rozpuszczalne w tłuszczach A i E, które można przedawkować, zawsze spożywajmy suplementy według zaleceń producenta.
W tworzeniu rankingu brałam pod uwagę głównie skład i nie ukrywam, że od groma czasu spędzam na forach internetowych więc także przeważające głosy stanowiły działanie i opinie.

1. Revenal - 60 kapsułek, średnia cena 17-18 zł. Zalecana dzienna dawka 1 tabletka, opakowanie wystarczy na dwa miesiące kuracji. Tabletki zawierają ekstrakt z pędów bambusa, 70% krzemionki, biotynę, żelazo, cynk, miedź, jod, kwas foliowy oraz witaminy B1, B6 i B12. Mają prawie identyczny skład jak Revalid, lecz są dużo tańsze.
2. Revalid - 90 kapsułek, ich średnia cena to 54 zł, 3 kapsułki na dobę, opakowanie wystarczy na miesiąc kuracji. Kapsułki Revalid produkowane są w Szwajcarii zgodnie ze specjalnie opracowaną recepturą opartą o aminokwasy, witaminy, minerały oraz pierwiastki śladowe. Zalecany czas trwania kuracji to 3 miesiące. Zawierają: żelazo, cynk, miedź, 100 mg DL-metioniny; 50 mg L-cystyny; 50 mg wapnia D-pantotenianu; 1,5 mg witaminy B1 (tiaminy chlorowodorku); 10 mg witaminy B6 (pirydoksyny chlorowodorku); 20 mg kwasu 4-aminobenzoesowego, wyciąg z prosa, drożdże piwne, wyciąg z kiełków pszenicy. Suplement zawiera także krzemionkę koloidalną.
3. Ha-Pantoten - 60 tabletek, średnia cena 31-32 zł, zalecana 1 tabletka dziennie, opakowanie zapewnia 2 miesiące kuracji. Suplement zawiera sproszkowane ziele skrzypu polnego, wyciąg z zielonej herbaty, witaminy A i E, kwas foliowy, biotynę, miedź, mangan, selen oraz krzem. Zdania na temat preparatu są bardzo podzielone u jednych przyniósł oczekiwane efekty inni się na nim zawiedli. Polecany szczególnie po ciąży.
4. Silica - 100 tabletek, koszt ok. 18-20 zł, zalecane przyjmowanie od 1 do 2 tabletek dziennie. Suplement zawiera wyciąg z alg, wyciąg ze skrzypu polnego, krzem, cynk, żelazo, selen, aminokwasy i witaminy z grupy B. Dosyć fajny skład i niska cena, tak jak w przypadku poprzednika opinie są bardzo podzielone.
Na końcu uplasowały się suplementy mające po 3-4 składniki. Biotemax duo tak jak i drożdże z bratkiem mają po 60 tabletek. W przypadku pierwszego suplementu zalecana jest 1 tabletka na dzień w przypadku drugiego 1 tabletka dwa razy na dobę. Tabletki są stosunkowo tanie ich cena zaczyna się od 9 zł. Biotemax zawiera biotynę, cynk i selen natomiast drożdże z bratkiem zawierają ekstrakt drożdżowy, wyciąg z ziela fiołka, witaminę E i cynk. W przypadku Biotemaxu przeciwwskazaniem do stosowania jest ciąża, zawartość biotyny w jednej tabletce to aż 2500 mcg.

Jeżeli macie problemy z włosami to sprawdźcie również ten ranking tabletek na wypadanie włosów! 

Stosowaliście któryś z powyższych suplementów?

Buziaki <3

Zobacz również

116 komentarze

  1. Stosowałam tylko Drożdże z bratkiem, byłam zadowolona, ale chyba muszę znowu po coś sięgnąć. Zdecyduję się chyba na Reneval :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też testowałam Reneval i może się dobrze sprawdzić. Gdy ja testowałam go to dopiero co publikowane były pierwsze opinie, recenzji jeszcze nie było więc byłam takim królikiem doświadczalnym. Nie żałuję było dobrze z tego co pamiętam.

      Usuń
  2. o masz nie znam żadnego :-) muszę w końcu ogarnąć temat suplementów, bo moje włosy i paznokcie wymagają wzmocnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą pomóc ale nie muszą, z suplementami jest różnie.

      Usuń
  3. Nie stosowalam żadnego ale musze po cos sięgnac koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam akurat tych, ale lubię suple na włosy, no i piję skrzyp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś stosowałam coś z biotyną, ale tylko dla tego że dostałam te suplementy. Żadnego z Twojego postu nie znam :) W sumie żadnego efektu nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Post wprost wyszukiwany przeze mnie ! Orientujesz się może który z tych supli można stosować przy karmieniu piersią? Okropnie lecą mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy karmieniu piersią polecam sprawdzone dawki i specjalnie polecane przez lekarzy suplementy np. Femibion Natal Classic :) Ja mam dopiero 25 tc i powiem ci, że włoski są ok, zobaczymy po ciąży bo wtedy właśnie u większości kobiet zdarza się nadmierne wypadanie :(

      Usuń
    2. Niestety potwierdzam :(

      Usuń
  7. Nie stosowałam żadnego z tych suplementów - jeszcze. Ale po jakiś na pewno muszę sięgnąć, bo moje włosy ostatnio mają się bardzo źle :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam nigdy żadnego z tych suplementów ale wizualnie najbardziej zachęca mnie wersja z drożdżami i bratkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja unikam supli jak mogę. Wychodzą z załozenia, że w diecie mam wystarczająco dużo mikro i makro elementów. Na włosy brałam suple raz czy do nich wrócę? Na razie nie planuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie stosowałam takich kapsułek. Zdecydowanie wolę napić się herbatki z pokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zamiar rozpocząć kurację drożdżami piwowarskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i bardzo przydatny post. Ja jeszcze polecam Vitapil, sprawdził się niesamowicie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie drożdże najlepiej się sprawdzały zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skuszę się na jakiś napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spadłaś mi z nieba tym postem. Zapisuję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosowałam Revalid wraz z szamponem, odżywką i ampułkami do wcierania skórę głowy. Efekty były świetne tylko cała miesięczna kuracja była niestety droga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie stosowałam żadnych suplementów w wyżej przedstawionych :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś stosowałam Vitapil i byłam z niego bardzo zadowolona :). Zainteresowała mnie "Silica", całkiem dużo fajnych składników mineralnych ma, zapisze sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś Silicę, ale nie widziałam efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silica słaba brałam niedawno i dalej wychodzą :(

      Usuń
  20. Naprawdę ciekawy wpis, na pewno coś wykorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is great
    Thxs for share the information
    https://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry wpis i na czasie. :) dziękuję za niego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis, tyle popularnych suplementów w jednym miejscu :) Stosowałam przez dłuższy czas Silicę, efekty nie były powalające, ale całkiem poprawne. Zaciekawiłaś mnie suplementem Drożdże z Bratkiem, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego nie stosowałam z powyższych, ale będę musiała się w coś zaopatrzyć bo mój obecny suplement jest na wykończeniu. Dodaję do zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś używałam SUPLEMENTÓW - obecnie trochę sobie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyli muszę zapolować na Revenal :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnych z nich nie brałam i w sumie chyba pierwszy raz się z nimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi o dziwo bardzo szybko rosną włosy, a używam tylko szamponu i odżywki z Sayos :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie najlepiej sprawdzają się witaminy w kompleksie, coś jak Vita-min plus dla kobiet z Olimp. Brałam wieeele suplementów stricte na włosy i po niczym nie widziałam tak dobrych efektów. Oczywiście po jednym opakowaniu wypadanie czy wzrost sie nie poprawi, można na to liczyć po 3 miesiącach regularnej suplementacji. Ja piję również codziennie kubek herbaty z pokrzywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tych tutaj żadnych suplementów nie miałam :) Obecnie stosuję z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie najlepiej na włosy działa Jantar, który kosztuje grosze w aptekach;) Pozdrawiam

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Revenal polecono mi kiedyś w aptece fajnie u mnie się sprawdził, ma dobry skład i niską cenę można wypróbować śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przydałby się jakiś suplement, chociaż ja ostatnio postawiłam na witaminy zawarte w ziarnach słonecznika i dyni oraz staram się ogólnie bardziej dbać o dietę, z nadzieją poprawy wyglądu włosów, paznokci itd.

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam o Revalidzie ;) podobno jeden z lepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja brałam Silicę oraz Skrzypovitę :) Ten pierwszy preparat był dla mnie bardziej skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę Biotevit, ma 2 razy więcej biotyny niż ten z posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam nic o żadnym z wymienionych przez Ciebie, ale chyba poszukam tego nr1!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na mnie fenomenalnie zadziałały żelki Jelly Bear Hair :) Przez ok. 2,5 miesiąca nie wypadł mi prawie żaden włos!

    OdpowiedzUsuń
  39. Coś będę musiała sobie kupić, bo mam strasznie słabe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Post przydatny i pomocny, skorzystam z niego

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten wis mi tyłek ratuje, a raczej włosy. Zaraz wybieram się do apteki. Przyda mi się taki suplement, bo niestety na diecie wegetariańskiej straciłam tyle witamin.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Używałam Ha-Pantoten. Byłam bardzo zadowolona z jego działania, jednak jakiś czas temu zniknął z aptek. Czy jest znowu dostępny? Z chęcią go kupię :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Żadnego z tych suplementów nie znam. Swego czasu piłam pokrzywę na wzmocnienie włosów i faktycznie jakieś efekty zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Używałam kiedyś Silica, ale nie zauważyłam jakiś super efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. przydatny ranking, dzięki! Właśnie szukałam czegoś na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kilka stosowałam niestety chyba brakuje mi konsekwencji w ich braniu, bo nigdy nie zauważyłam jakiś ogromnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  47. U mowie najlepiej spisały się Biotebal i Merz Special - sama je teraz polecam!😉

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie jem żadnych suplementów. Zbilansowanej diety, bogatej w warzywa i owoce nic nie zastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przez jakiś czas zażywałam te drożdże w tabletkach, ale lepszy efekt przyniosło bezpośrednie picie drożdży :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja na szczęście nigdy nie miałam tego problemu, bo włosy mam mega gęste i grube. Gorzej z paznokciami niestety, ale nie można mieć wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja stosowałam już tyle rzeczy i nic, żadnego efektu. Po prostu się poddalam.

    OdpowiedzUsuń
  52. O to mi się przyda! Muszę zapisać sobię nazwy i próbować, bo mam problem z wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  53. Właściwie jeszcze nie stosowałam żadnego z nich, ale z chęcią wypróbuję któryś. Chyba zdecydowałabym się na tego bratka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie stosowałam żadnego z tych produktów ;) Warto też wiedzieć że biotyna szkodzi na żołądek o czym poinformował mnie lekarz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Moje włosy rzeczywiście potrzebowałyby pomocy, ale wolę raczej produkty, które działają od zewnątrz.
    Już dawno nie stosuje żadnych leków i witamin w tabletkach i wątpię, że w najbliższym czasie by się to zmieniło :)
    Z Twoich propozycji słyszałam o numerze 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super wskazówki, ja zawsze oliwkuje włosy ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Rzadko stosuje suplement diety na włosy a jak już sięgam to po Solgar (paznokcie, skóra, włosy), z którego jest bardzo zadowolona. On zawiera cynk, a jak wiadomo nadmiar cynku powoduje nudności. Więc przy pierwszym taki stanie po prostu odstawiam suplement, bo wiem, że mój organizm już się nim nasycił.
    Jeśli ktoś chce uniknąć stosowania suplementów, to polecam orzech - są super na włosy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie brałam żadnego z tych suplementów:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mysle, ze najwazniejsza jest dobra dieta, bo bez niej zaden suplement nie pomoże. Odkąd pamietam zawsze jak zapuszczalam wlosy nigdy nie używałam suplementów, a rosły zdecydowanie szybciej, niz osób, ktore miały nie zdrową dietę i brały suplementy.
    Z tych wszystkich znałam tylko ostatnie, ale moze przetestuję w końcu jakieś ?
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  60. Stosowałam Revalid i Silca, ale nie było szału. Osobiście najlepiej sprawdził się u mnie Gelacet Plus i Biotebal.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie stosowałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ostatnio postanowiłam właśnie ogarnąć w końcu swoje włosy. Na razie jednak nie sięgam po suplementy. Zobaczymy czy wzbogacenie diety i używanie innych kosmetyków oprócz szamponu pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja na szczęście nie mam problemów z włosami i mam nadzieję, że tak pozostanie jak najdłużej !
    Przydatny post :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. silica miałam, ale i brak efektów :( Ale za to wpis bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  65. wiesz że żadnych nie znam a tyle już stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie znam tych produktów. Kiedyś łykałam jakieś tabletki, ale nie pamiętam nazwy. hehe Teraz używam maski z Biovax i jest dobrze. Bardzo fajny artykuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Był czas, że piłam napar ze skrzypu polnego... Tak się składa, że jeszcze go mam, więc koniecznie muszę do tego powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie stosowałam, ale chętnie coś z listy wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja aktualnie zażywam Revalid i widzę poprawę.
    Moje włosy przestały wypadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. lecę jutro po revenal do apteki! :D Nie słyszałam o nim nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  71. kilka lat temu brałam drożdże w tabletkach i są okropne w smaku, ale na włosy dobrze działają :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja biorę od 2 miesięcy biotebal, ale coś u mnie nie działa ;/ Może mogłam spróbować innych, lepiej by moje włosy polubiły..

    OdpowiedzUsuń
  73. W takim przypadku najlepiej zaczynać od zrobienia badań. Zresztą nikomu nie zaszkodzi raz na jakiś czas iść na badania laboratoryjne. Sama tak robię. U mnie akurat biotebal zawsze się sprawdzał i byłam zadowolona. Dużą rolę odgrywa również dieta i eliminowanie produktów przetworzonych.

    OdpowiedzUsuń
  74. Aby spotęgować wzrost włosów, odzywić cebulki i wzmocni strukturę włosa warto wykonac serię zabiegów mezoterapii igłowej na skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  75. A czy znacie jakieś preparaty na łysienie dla mężczyzn? Z tego co rozumiem to ten ranking został stworzony głownie pod kątem kobiet tak?

    OdpowiedzUsuń
  76. ja od jakiegoś miesiąca biorę na włosy lek biotebal z biotyną. Działa bardzo dobrze, bo widzę, że znacznie mniej włosów mi już wypada i też nabrały połysku

    OdpowiedzUsuń
  77. Kobietki, czytałam ostatnio trochę o krzemie organicznym do picia, czy któraś z Was próbowała? Będę wdzięczna za informacje

    OdpowiedzUsuń
  78. Wystarczy dobrze się rozejrzeć po internecie i znajdziesz masę dobrych suplementów

    OdpowiedzUsuń
  79. Te tabletki może i działają ale ja nie lubię ich łykać. Wolę żelki które działają tak samo a przyjemniej sie je spożywa. Są w kształcie miśka i mają owocowy smak. Jestem ciekawa czy słyszałyście o takich żelkach. Ja znalazłam je na blogu Zadbaj O Włosy a o tych żelkach macie opis w tym artykule https://www.zadbaj-o-wlosy.pl/hair-care-panda/ .

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajny artykuł i znakomite propozycje produktów.

    OdpowiedzUsuń
  81. Aktualnie nie mam problemu z wypadajacymi włosami ale kiedys stosowałam Drożdże z bratkiem i skrzyp i sprawdzały się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajny ranking suplementów. Przyda się kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  83. Jeśli chodzi o wybór odpowiednich suplementów na włosy, to polecam wam także stronę https://top-supplementen.nl/profolan-meningen-samenstelling-effecten-effecten-prijs-dus-alles-over-de-beste-kale-capsules-op-de-markt/ - można tam znaleźć bardzo ciekawe porady i ciekawostki, odnośnie wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  84. To pokrywa się z metodami na przyspieszenie porostu włosów o których czytałam na https://kobiecyswiat.pl/jak-przyspieszyc-porost-wlosow/. Czy macie jeszcze jakieś pomysły? Mam ogromny problem z przerzedzonymi włosami i już nie wiem co robić...

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja się wystrzegam sztucznych paznokci i lakierów hybrydowych, staram się jeść zdrowo i w gorszych okresach stosuję serum. Tu można się zgłosić do testów i za darmo wypróbować nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Stosować suplementy zawsze warto. Jednakże, trzeba też zainwestować w dobre produkty kosmetyczne. Co do samego suplementu, powinien być on bogaty w biotynę oraz pokrzywę. Wtedy można mówić o odpowiednim suplementowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  87. U mnie sprawdziła się suplementacja od foreveraloes.eu . Dzięki tym produktom moje włosy wyglądają o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  88. Uważam, że suplementacja jest bardzo ważna w kwestii zachowania zdrowia i urody. Sama wspomagam się kilkoma środkami na włosy, skórę i paznokcie. Jednak niezawodna jest także natura.
    Jestem zdecydowanie większą fanką babcinych domowych sposobów. Stosuję np. płukanki z pokrzywy, wcierki z kozieradki, maseczki z jajek lub cebuli.
    Póki co moje włosy są piękne, zdrowe i elastyczne. Jestem z nich dumna.

    OdpowiedzUsuń
  89. Na rynku jest sporo suplementów. Moim zdaniem warto je stosować, ale z umiarem. Wybierając suplementy dla siebie staram się sięgać po suple naturalne, z dobrym składem. Ostatnio trafiłam na https://asepta.pro/produkt/oregasept/ i chyba zacznę stosować te suplementy od grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo pomocny post. Co prawda, myślę, że można go zaktualizować o kilka nowości, który w pewien sposób zmieniły ten rynek... Nie mniej, w moim odczuciu warto uświadamiać, że tabletki na włosy to nie kit, tylko faktyczne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Tak naprawdę nic nam nie zastąpi zdrowej i zróżnicowanej diety. Suplementy powinny być jedynie małym dodatkiem lub delikatnym uzupełnieniem braków, a nie głównym źródłem pewnych składników.

    OdpowiedzUsuń
  92. Klinika włosa do której chodzę poleciła mi właśnie Ha-Pantoten. Niedawno zaczęłam stosować. Zobaczymy jakie będą efekty w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  93. Takich specyfików jest naprawdę sporo. Trzeba tylko poszukać. Uważam, że suplementy diety również są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ciekawie napisane. Warto było tutaj zajrzec

    OdpowiedzUsuń
  95. Sporo przydatnych porad :) Może warto otworzyć salon kosmetyczny przy tak bogatej wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  97. Twój styl pisania jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  98. wartościowy i fajny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  99. Super... A czy tylko na włosy stosujecie suplementy? No, bo jakby nie patrząc jest wiele innych wartościowych opcji. Zobaczcie chociażby jakie właściwości ma moringa sklep , bo jest to fascynujące. Ja planuję korzystać z tych suplementów

    OdpowiedzUsuń
  100. Dobra i odpowiednio dobrana suplementacja to podstawa przy dbaniu o włosy jak i skórę. Ci którzy pracują z różnymi środkami które mogą pogarszać kondycję skóry mogą używać rękawiczek nitrylowych, ale i tak nie zawsze chce nam się je zakładać. Warto więc stosować dodatkową suplementację i różne kremy

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1