27 października 2014

Benefit - róż w kremie Majorette

Cześć skarby,
Dziś chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat nowego różu w kremie Benefit. Cena troszkę zniechęca kosztuje 150 zł. Zakochałam się od początku w jego opakowaniu , wygląda ślicznie , bardzo łatwo się otwiera , jest na zatrzask, falbankowe wykończenie wieńczy dzieło.




Róż pięknie pachnie brzoskwinką , ma lekką , kremową konsystencję , w opakowaniu jak i na dłoni wygląda bardzo intensywnie pomarańczowo , lecz po nałożeniu na policzki , jest ledwo widoczny , nie da się raczej przesadzić z kolorkiem.



Nakładam go palcami , nie wyobrażam sobie użycia pędzla w jego przypadku. Delikatnie podkreśla naturalny kolor polichów. Jego konsystencja jest w dotyku bardzo delikatna, idealnie stapia się ze skórą. Nie tworzy plam, czy brzydkich ciapek. 


Róż spełnił moje oczekiwania , w sam raz na jesień , cena oczywiście ciut za wysoka zaniżyła bym ją co najmniej do 100 zł.

Mieliście okazje już go stosować ? Jakie róże goszczą u Was?

Buziaki <3


  



17 komentarzy:

  1. Widzę i myślę że chyba będzie to mój kolejny zakup ;p
    Zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie cudne ale nigdy bym nie kupiła różu za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż wygląda ciekawie, ale ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena mnie przeraża, a opakowanie zachęca.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam go, ale sie do niego cały czas ślinie. Chociaz mysle ze jak zuzyje polowe tego co mam to sie nim wynagrodze : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kochana :) zobaczymy jak z jego wydajnością :)

      Usuń
  6. Jakoś nie jestem przekonana do różu w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena faktycznie wzięta z kosmosu i przez to wiem, że go nie kupię. Zresztą nie używam różu, bo nie umiem go nakładać. :/ Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena jak dla mnie za wysoka, zresztą i tak rzadko używam różu. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cena nie dla mnie, ale może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny róż,ale nie dałabym za niego tyle kasy. Urocze ma opakowanie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze <3