Aloesowy zawrót głowy - Aloe Plus Lanzarote

10:06

Cześć kochani,
do stosowania aloesu przekonałam się już jakiś czas temu, dzięki niemu mój stan cery znacznie się poprawił. Dzięki właściwościom chłonięcia i zatrzymywania wody aloes doskonale nawilża naszą skórę, nie zatyka porów i jest pomocny w leczeniu trądziku. Ma działanie antyseptyczne, co pozwala na zmniejszenie ilości zmian skórnych. Jakiś czas temu miałam przyjemność przetestować Żel DERMICO 100% AloeVera oraz Mydełko ALOE VERA ręcznie formowane na zimno i Mydełko z solą morską i ALGAMI firmy Aloe Plus Lanzarote. Priorytetem firmy jest produkcja najwyższej jakości naturalnych kosmetyków na bazie rodzimej rośliny- ALOES-u a konkretnie jej szlachetnej odmiany Barbadesis- popularnie znanym jako AloeVera.

Żel DERMICO 100% AloeVera
Opis producenta:
Lekka nietłusta, żelowa konsystencja nadaje się do każdego typu skóry. Nawilża, pozostawiając skórę gładką i miękką. Żel posiada właściwości ściągające i wygładzające. Zalecany do łagodzenia podrażnień, również jako żel po goleniu, do łagodzenia stanów zapalnych, dzięki zawartości pantenolu – pomaga goić skórę i ją regenerować.
Aktywne składniki:

  • sok z AloeVera
  • alantoina
  • pantenol

Nakładać na skórę aż do wchłonięcia. Idealna baza pod makijaż oraz jako łagodząca maseczka po zabiegach peelingujących.
Bardzo ładnie ściąga pory skóry, wygładza i pozostawia ją jedwabiście gładką. Drobne zmarszczki stają się mniej widoczne.
Opinia:
Żel znajduje się w przezroczystej miękkiej tubce, dzięki której produkt możemy zużyć do końca i na bieżąco widzimy jego ubytek. Konsystencja żelu jest nieco wodnista, przyjemnie rozprowadza się na skórze. Delikatnie pachnie aloesem podczas aplikacji później zapach jest niewyczuwalny. Żel wchłania się błyskawicznie, pozostawia skórę gładką i nawilżoną, fajnie koi wszelkie podrażnienia. Produkt przez swoją konsystencje jest bardzo wydajny, nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy.
Żel nakładałam rano przed makijażem oraz wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu. Sprawdził się świetnie, jako baza, po nałożeniu makijażu nie rolował się. Jego dodatkową zaletą jest uniwersalność, żel fajnie łagodzi poparzenia słoneczne, ma działanie bakteriobójcze, zastosowany na włosy regeneruje je i odżywia, jako silny humekant poprawia skręt włosów kręconych. Zastosowany na skórę głowy pomaga w walce z łupieżem.
Mydełko ALOE VERA ręcznie formowane na zimno
Opis producenta:
Mydełko zawiera olejek kokosowy oraz ekstrakt z Aloesu, glicerynę oraz naturalną substancję zapachową. Najłagodniejszy produkt z serii. Formowane jest ręcznie oraz na zimno- co daje pewność że czułe na temperaturę składniki dobroczynne aloesu- zostają w 100% zawarte w mydełku.
Produkt świetnie nadaje się do demakijażu, bardzo dobrze się pieni- ale jest przy tym wydajne
Polecane do skóry szczególnie wrażliwej
Aktywne składniki:
  • ALOE VERA
  • gliceryna
Dzięki wysokiej zawartości aloesu- mydełko bardzo dobrze łagodzi wszystkie podrażnienia skórne.

Mydełko z solą morską i ALGAMI
Opis producenta:
Mydełko, którego głównymi składnikami są : sól morska oraz algi z Lanzaroty. To właśnie tym składnikom mydełko zawdzięcza swój wyjątkowo świeży zapach oraz aktywnie złuszcza martwy naskórek i stymuluje komórki skóry do regeneracji. Algi są odpowiedzialne za usuwanie toksyn z naskórka, po umyciu skóra twarzy jest odprężona. Dzięki zawartości gliceryny mydełko nie wysusza skóry i nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia skóry.
Aktywne składniki:
  • gliceryna
  • sól morska
  • olejek kokosowy
  • ekstrakt z Alg- morszczyn
Mydełko formowane ręcznie
Opinia:
Oba mydełka uformowane są w wygodną kostkę, która nie wyślizguje się z rąk podczas mycia. Produkty fajnie się pienią, pozostawiając na skórze delikatny zapach. Oba mydełka stosowałam w pielęgnacji skóry twarzy oraz ciała. Ich największą zaletą jest nawilżanie skóry, fajnie sprawdzają się także podczas demakijażu, jako wstępna pielęgnacja, nie szczypią w oczy. Mydełka bez problemu się rozprowadzają, są bardzo wydajne, nie wysychają i nie zmieniają swojej struktury po dłuższym czasie. Podczas mycia twarzy usuwają nadmiar sebum, nie pozostawiają uczucia ściągnięcia skóry. Po ich regularnym stosowaniu zauważyłam uspokojenie się mojej cery,  nie pojawiają się na niej nowe wypryski, skóra jest dogłębnie oczyszczona. Konsystencja kostek jest delikatnie kremowa.

Produkty można zamawiać w Polsce TU. 

Lubicie kochani aloes? Stosujecie produkty z nim w składzie?

Buziaki <3

Zobacz również

115 komentarze

  1. Mam właśnie krem do twarzy ze śluzem ślimaka i właśnie z aloesem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wierna aloesowi z Holika Holika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel aloesowy tyle że z innej firmy i też jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie mydełko z solą morską i algami to bym z chęcią chciała mieć. Idealna kosteczka, dobry skład. Czego chcieć więcej. Lubię mydełka w kostkach. Chyba jestem pod tym względem tradycjonalistką. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inny żel aloesowy. Fajnie się sprawdzał w lato po słonecznych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty z aloesem, ale przyznam szczerze że te są mi kompletnie nie znane ! I chyba niewiele produktów miałam do twarzy z aloesem ! Muszę to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham aloes. Szczególnie taki świeży! W młodzieńczych latach nic tak na skórę nie pomagało jak zgnieciony liść świeżego aloesu. Z resztą nadal niewiele rzeczy tak dobrze pomaga. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja włąśnie szukam jakiegoś fajnego produktu z aloesu do pielęgnacji twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam aloes :) planuję go kupić w postaci świeżej w doniczce i dodawać do kosmetyków lub jako maskę na włosy. Podobno naturalna forma działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię aloes i jeszcze bardziej uwielbiam jego lekką woń :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aloes bardzo dobrze wpływa na moją skórę, łagodząc podrażnienia. Fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu sobie zamówiłam ekstrakt z aloesu (wolałabym świeżą roślinkę ale cóż), moja cera uwielbia aloes :) Chociaż... szczerze mówiąc, gdybym te produkty zobaczyła w sklepie to pewnie bym je zignorowała przez wygląd kojarzący mi się z takimi typowymi tanimi podróbami bublami :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam aloes i jego magiczną moc, która pomaga mi po peelingach i złuszczaniu naskórka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja żel aloesowy używam tylko po depilacji, świetnie się sprawdza. uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam tych produktów, jednak chętnie skusiłabym się na ten żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie kupić żel aloesowy, na razie mam próbkę i ostatnio bardzo mi pomógł na piekący noc po katarze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aloes jest super nie tylko na podrażnioną skóę ale też na opryszczkę. Jak CI się próbka skończy to spróbuj tutaj http://aloesowelove.pl/

      Usuń
  17. Mydełka mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tych produktów nie znam i nie miałam jeszcze żadnych w składzie z aloesem ;) Ale właśnie czytałam że pomaga cerze problematycznej;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel aloesowy bardzo ciekawy produkt. Tej marki nie znam, ale słyszałam o żelu Gorvita. Chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm.... zaciekawiłaś mnie tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty. Również lubię aloes w kosmetykach jednak nie za często takich używam. O tych wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam aloes! Szczególnie w kosmetykach pielęgnacyjnych do twarzy, takich jak tonik czy mleczko. Miły pościk :) kiss!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kosmetyki z aloesem , tych o których piszesz jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio dużo dobrego słyszę o produktach na bazie aloesu. Chętnie bym wypróbowała, czaiłam się wcześniej na produkt z Holika Holika, ale się nie zdecydowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Aloes bardzo lubię, żel bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, super post oraz blog. Obserwuję kochana!
    A u mnie nowy post http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/daily-makeup-routine.html
    Jesli chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie kosmetyki z tej firmy ;)
    Be Beauty (klik) Zapraszam!
    (U mnie konkurs na blogu!)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię zapach aloesu, stosuję również kosmetyki z nim w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love Aloe Vera, it's very natural medicine. *-* love it!

    OdpowiedzUsuń
  30. aloes ma wiele pozytywnych właściwości świetne produkty

    OdpowiedzUsuń
  31. Żel mi się podoba :). Chętnie sięgam po kosmetyki z aloesem, teraz np. używam mieszankę oleju kokosowego z ekstraktem z aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też jestem fanką aloesu, używam go w żelu do mycia twarzy i w szamponie:) Te produkty z Lanzarotte ciekawe, zwłaszcza mydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te mydełka ukradły mi kawał serca <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. aloes tylko piłam :) no i kwiatka mam :) muszę się zainteresować tymi produktami :)

    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie używałam takich produktów .

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wyobrażam sobie życia bez żelu z aloesu :) Ja używam z Gorvity, ale może przerzucę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo zainteresowały mnie mydła ! Od ponad 2 lat jestem wielką fankom mydeł w kostkach, które wyparły wszelkiego rodzaje żele, musy i pianki pod prysznic - oczywiście czasami zdecyduję się na zakup ale stosuję je w formie płynu do kąpieli - Mydło w kostce to podstawa mojej codziennej pielęgnacji i bardzo istotny jest dla mnie jego skład - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam żele aloesowe, chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kocham aloes miłością wszelaką:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Używam żelu aloesowego w pielęgnacji twarzy, ale z Holika Holika i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam aloes pod każdą postacią, a zwłaszcza w formie maski w płachcie bawełnianym

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio odkrywam uroki używania żelu aloesowego Holika Holika, świetnie łagodzi wszelkie podrażnienia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Teraz aloes chyba już wszędzie jest u nas w domu też ; napoje ; soki; żele a nawet kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Teraz aloes chyba już wszędzie jest u nas w domu też ; napoje ; soki; żele a nawet kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Produkty z aloesem zawsze podbijają moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę wypróbować mydełko, uwielbiam takie rzeczy. Uzywam deodorantu z aloesu i służy mi bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  47. żel aloesowy mam, ale innej marki
    a mydełka chętnie bym przygarneła

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie lubię zapachu aloesu, mimo że ma duużo dobrych właściwości, raczej nie używam produktów, w których jest zawarty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo cenię sobie zawartość aloesu w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo lubię aloes, taki swój z doniczki, mocno się klei ale pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo lubię kosmetyki z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pierwszy raz widzę tą markę, produkt ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kosmetyki z aloesem zawsze działają na mnie mega kojąco ;) Tych jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kosmetyki z aloesem zawsze działają na mnie mega kojąco ;) Tych jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szanowne Panie :)

    Pozwolę sobie na kilka słów o nas- bo mam świadomość, że jest to nowość na rynku polskim. Wyspy Kanaryjskie to nasz stały, prywatny element wypadowy, kochamy każdą wyspę z osobna i wszystkie je razem :) Zachęcam jako kierunek wakacyjny :)

    Kosmetyki, soki oraz żele i inne produkty sprowadzamy prosto z Wysp Kanaryjskich, od producenta. Mają swoją ekologiczną plantację aloesu, gdzie po około 7 latach roślinka jest gotowa do zbioru. Staramy się nie magazynować dużych ilości- aby Klienci mieli zawsze najświeższe produkty- toteż czasami trzeba na nie troszkę poczekać (około 7-10 dni). Klimat wysp jest dość wymagający- więc aloes jest bardzo silny i bogaty w składniki odżywcze. Serdecznie zachęcam do odwiedzin na naszej stronie www.aloeplus.pl, są tam porady dotyczące stosowania aloesu oraz do kontaktu ze mną info@aloeplus.pl- postaram się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Was pytania. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja polecam ie tylko kosmetyki, ale i przeróżną żywnośc! :)
    pozdrawiam,https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam pić aloes, ale jeśli chodzi o kosmetyki, nie miałam z nim styczności :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawe produkty, może się skuszę na te mydałka bo jak na razie to tylko krem do rąk z aloesem posiadam i nim więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Strasznie spodobały mi się te mydełka :) Uwielbiam aloes <3
    Obserwuję :)
    Mogłabyś mi kliknąć w reklamy na blogu- będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Czytałyśmy, że aloes świetnie sprawdza się w takich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Aloes ma świetne właściwości, więc kosmetyki z nim w składzie muszą służyć skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubię aloes ze względu na jego cenne właściwości. Zaraz obczaję te stronki, gdzie można zamówić te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Żel z aloesem bardzo mnie zainteresował ponieważ uwielbiam ten składnik w kosmetykach. Obecnie robi się coraz to chłodniej, więc moja skóra zaczyna się nadmiernie przesuszać i muszę o nią bardziej dbać ;)

    Co do mydełek, to raczej ich teraz unikam i staram się stosować łagodniejsze oczyszczacze do twarzy :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię wszystko co aloesowe, samo dobro dla mojej skóry <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Mnie nie bardzo służą kosmetyki z aloesem;

    OdpowiedzUsuń
  66. Kocham aloes, szczególnie stosowany solo, najlepsza jest maska do włosów ze zmiksowanym miąższem aloesu. Kosmetyki z nim również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo fajny blog!! piękne zdjęcia... zdecydowanie zostaję!
    Obserwuję
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow, ja mam tylko jeden żel z aloesem dla cery trądzikowej i bardzo go lubię. Zazdroszczę takiej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam tylko jeden produkt z aloesem,ale myślę,że powinnam zakupić więcej.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja uwielbiam i jednocześnie polecam wszelkie aloesowe maski do włosów. Uwierz mi kochana, że z fakturą włosa potrafią zdziałać cuda! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawe, ciekawe, trzeba wypróbować :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jakie przyjazne oj dawno z aloesem nic chyba nie miałam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak na razie używałam tylko kremu do rąk z aloesem. Sprawdza się super. Nawilża, łagodzi podrażnienia i sprawia, że drobne ranki na rękach szybko się goją :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Nigdy nie słyszałam o tym żelu i mydełkach. Aloesem też się jeszcze nie zainteresowałam, ale zaczyna mnie ciekawić :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Żel na pewno kupię, ostatnio jestem zakochana w aloesowych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Lubię aloes w kosmetykach :) Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  77. nie miałam jeszcze styczności z tymi produktami ;) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. szczerze mówiąc, nie znałam tych produktów. Ale zachęcił mnie ten z aloesem. Na temat samego aloesu słyszałam setki pochlebnych opinii więc myślę, że w tym przypadku również bym się nie rozczarowała.
    Pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Wiele słyszałam o dobroczynnym aloesie, ale nie miałam okazji go stosować.

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja mam chyba uczulenie na aloes. Już kilka razy próbowałam go używać na skórę i zaczyna się niestety czerwieni i rozgrzewac.

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo lubie zel z aloesu i uzywam go codziennie jako krem na twarz i nie tylko bo do nawilzania ciala tez sie dobrze sprawuje. jak spalilam sobie plecy i ramiona w lato to ten zel byl dla mnie zbawieniem :) W Korei duzo osob go uzywa wlasnie do codziennej pielegnacji :) Dzieki bardzo za obserwacje mojego bloga, oczywiscie rowniez obserwuje ! :) <3 Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  82. Uwielbiam balsamy z aloesem po opalaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Mam swój naturalny aloes w doniczce i chyba taki z tubki nie jest mi potrzebny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pamiętać, że to co ma Pani w doniczce to Aloe arborescens, który jest aloesem ozdobnym - to nie jest Aloe Vera.
      Aloe Barbadensis to jest Aloe Vera ale ona nie rośnie w naszym klimacie :)
      Odmian aloesu jest około 300 z czego 95% to aloes tylko i wyłącznie ozdobny. Zwracajcie uwagę czy w kosmetyku jest Aloe Barbadensis.
      Jeżeli chcesz kupić prawdziwą Aloe Vera zapraszam na -> https://www.aloesnatura.pl/pl/c/Naturalny-Aloes/13 lub poczytać o Aloe Vera zapraszam na -> https://www.aloesnatura.pl/pl/n/list

      Usuń
  84. Z chęcią przetestowałam bym te kosmetyki lubię aloes.

    OdpowiedzUsuń
  85. sam kosmetyk bez opakowania wygląda podobnie do serii aloesowej z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Jeżeli są Panie zainteresowane Aloe Vera to zapraszam na www.aloesnatura.pl
    Sprowadzamy do Polski przede wszystkim czystą Aloe Vera w postaci żelu lub soku o zawartości Aloe Barbadensis 99,7%. Mamy także żele Aloe Vera z różnymi dodatkami tj. dzika róża, olejek arganowy, koenzym Q10 o zawartości Aloe Barbadesis 95,8%

    OdpowiedzUsuń
  87. Na przestrzeni kilku lat stosowałam wiele różnych produktów na bazie aloesu, chodzi mi tu o kosmetyki jak i soki czy suplementy, ale najbardziej przypadły mi do gustu produkty forever https://forever-aloe.pl/ . Jeśli nie znacie, koniecznie sprawdźcie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać
    Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  89. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  90. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1