24 maja 2016

PALETTE – SENSUAL VIOLET N° 403 - Dr Irena Eris

Cześć kochani,
słoneczko za oknem daje się we znaki, a ja w domu eksperymentuje z nowościami. Chciałabym Wam dziś przedstawić nową paletkę Dr Ireny Eris sensual violet N° 403. Cienie tak jak większość kosmetyków tej marki mieści się w eleganckiej zamykanej kasetce.

Od producenta:
Paleta 4 cieni do powiek z efektem satin do wykonania subtelnego makijażu na dzień, jak i bardziej wyrazistej stylizacji na wieczór. Lekka, kremowo-pudrowa konsystencja pozwala na łatwą, swobodną aplikację i dobre rozprowadzenie cienia.


Opinia:
Paletka zauroczyła mnie iście wiosennymi kolorkami. Za fioletem szczerze powiedziawszy nie przepadam za to 3 pierwsze cienie to strzał w dziesiątkę. Paletka służy mi głównie do wykonywania makijażu dziennego, na wieczorowy ma troszkę za spokojne kolorki. Do paletki dołączone są dwa aplikatory z których praktycznie nie korzystam, wolę swoje sprawdzone pędzelki. Kasetka posiada również poręczne lustereczko co jest jej wielkim atutem, dzięki temu mogę poprawiać swój makijaż w trakcie dnia. Pigmentacje cieni oceniam jako dobrą można fajnie stopniować intensywność.


Cienie dają efekt subtelnego delikatnego makijażu ich konsystencja jest nieco pudrowa fajnie rozprowadza się po powiece. Nie uczulają i nie powodują u mnie łzawienia oczu. Z bazą utrzymują się przez cały dzień bez bazy potrzebują lekkich poprawek w ciągu dnia. Cienie nie błyszczą się nadmiernie na oku, nie posiadają "chamskich" drobinek. Idealne do podkreślenia naturalnej kobiecości, nie osypują się i nie tworzą linii załamania na powiece. Najjaśniejszy cień - prawie biały lekko perłowy - świetnie otwiera oko i rozjaśnia powiekę. Delikatny róż aplikuje na środek ruchomej powieki i lekko rozcieram. Trzeci cień z paletki nakładam w zewnętrznym kąciku oka i lekko blenduje tworząc niewidoczne przejście.



Cena paletki troszkę wygórowana - 79 zł.

Podsumowując jestem z niej zadowolona z pewnością będzie mi służyć przez najbliższy czas.

Miałyście już paletki Dr. Ireny Eris? Jak je oceniacie?

Buziaki <3

65 komentarzy:

  1. Kolorki totalnie nie moje, aczkolwiek bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki. Takie wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię paletki Provoke, mam kilka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory, choć mi by raczej nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory bardzo mi się podobają. Chętnie bym sprawdziła czy mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten fiolet jest kuszący. Podobny jest w mojej ukochanej Chocolate Bar klasycznej z Too Faced :) Pigmentacja niczego sobie. Z chęcią wypróbowałabym ten efekt:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory :D pewnie pasowałyby do mojej zielonej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory w tej palecie są śliczne! Lubię fiolety, bo ładnie podkreślają moje zielone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie takie kolory tez lubię, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena rzeczywiście troszkę za wysoka, ale kolory całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ładnie, ale nie mam zaufania do tej formy po kilku filmikach na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kolorki, tylko szkoda że ta paletka jest taka droga.:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego produktu tej marki. Kolory fajne :) Nie wiem, czy ja bym użyła, ale moja mama lubi takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie trochę nie w moim guście, wolę trochę inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorystyka nie moja ;D ale ten jaśniutki odcien sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena jest za wysoka - pigmentacja wydaje się być średnia, fajne kolory, ale zdecydowanie niebezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przymierzałam się do zakupu, ale nie słyszałam zbyt wielu pochlebnych opinii, więc zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moje kolorki, ale paletka ślicznie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne, ale ja na co dzień wolę brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne dawno nie używałam takiej kolorystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnią przymierzałam się do zakupu, lecz w ostateczności zrezygnowałam. Naprawę pięknie prezentuje się ta paletka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne kolorki, aczkolwiek u mnie fiolety często źle wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudowne kolorki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorki ładne, ale moim zdaniem pigmentacja nie jest jakaś powalająca, a jak za 4 cienie to cena dość wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorki super, a ja niestety fatalnie wyglądam w fioletach :(

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne kolorki, uwielbiam odcienie różu i fioletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka ma bardzo ładne kolorki, widzę pigmentacja jest zadowalająca ;) cena mogłaby być mniejsza, tyle samo kosztuje paletka Zoeva która jest również bardzo dobra a zawiera wiekszą ilość cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy przez cenę bym się skusiła, choć kolory mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze nic z Dr Ireny. Kolorki są przyjemne aczkolwiek nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy. Kolorki bardzo mi się podobają, oprócz tego ostatniego ciemniejszego fioletu. Gdyż taki kolor kojarzy mi się z podbitym okiem :D
    Cena niestety zniechęciła mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena trochę wysoka ale kolory naprawdę fajne zestawione;) Ja lubię fiolety i fajnie można połączyć ten ciemny z tym liliowym;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne kolorki, faktycznie raczej na dzień. Nie miałam nigdy kolorówki Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Extra kolorki 💜❤💙

    Zapraszam do mnie
    fashionalex117.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Unikam takich kolorów w moim makijażu, kompletnie mi nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cena powalająca, ale kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. za tą cenę, wolę dużo większe paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się te kolory. Wprawdzie nie miałam jeszcze paletki, ale wcześniej żadne produkty od Dr Ireny Eris mnie nie zawiodły więc podejrzewam, że i tym razem byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten fiolet,śliczny :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. chce ją mieć! <3
    zapraszam do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie miałam tej paletki, ani nic z tej marki, ale odcieniami fioletu, na punkcie którego jestem zbzikowała, porządnie mnie urzekła *.*
    mam nadzieję, że będzie ci się spisywać :*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie, że jesteś zadowolona, to akurat zupełnie nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  43. Tylko pierwsze dwa kolory są takie w miarę moje, natomiast kolejne dwa zdecydowanie nie trafiają we mnie ;) Dobrze, że jesteś z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie miałam paletki z Eris, ale kusiła mnie duo paletka z zielenią. Podoba mi się ten fiolet, ale wydają się być mało nasycone na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolory mi się podobają, ale cena już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatnio mam fazę na różowe cienie a ten jest bardzo ładny. Nie mam jeszcze takiego.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo przyjemne kolorki :) jeszcze nie miałam cieni tej marki

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne kolorki znalazły się na tej palecie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne kolorki - uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakoś częściej kupuję ich kosmetyki pielęgnacyjne... No ale firma jest bardzo dobra. Fioletowy to nie jest mój świat makijażowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze <3