Wygraj brzoskwiniową paletkę od Too Face!

09:23

Cześć kochani,
dziś przygotowałam dla Was mały konkurs w którym do wygrania jest nowa paletka nasycona pięknymi brzoskwiniowymi cieniami. Paletka idealnie sprawdzi się latem.


Co zrobić aby ją zdobyć?

Wypełnij poprawnie formularz!

Konkurs trwa do 05.06.2016 r po zakończeniu w ciągu 3 dni wylosuje zwycięzcę <3

Proste? Pewnie, że proste.

Dodatkowo do zgarnięcia losy za udostępnienie informacji o konkursie.

Sponsorem nagrody jestem ja.

Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Zobacz również

76 komentarze

  1. Powodzenia ;) Ja sobie odpuszczę,bo nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Mam dwie czekoladowe palety od Too Faced i jestem ich wielką fanką :) Zgłosiłam się. Świetny konkurs i nagroda naprawdę zacna :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączyłam! Moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyły mnie te kolory, więc biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh, wzięłam udział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaale ona jest piękna;D Udział wzięty;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ani jednej ale wygląda pięknie i marzy mi się wygrana ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka jest cudna ;) wziełam udział :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spelnienie marzen! Jeszcze żadnej z Too Faced nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja zgłoszenia wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulala piekna! Gram o nia!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękna! I jest na mojej urodzinowej liście zakupowej także mam nadzieję , że uda mi się ją wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka ma cudowne kolorki, lecz mam dużo podobnych. Dam szansę innym i życzę powodzenia bo warto zawalczyć o taką nagrodę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Od kiedy ją zobaczyłam w zapowiedziach marzę o niej. Biorę udział <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłosiłam się :) Mam pytanie: Czy udostępnieniem może być banner na blogu czy powinnam udostępnić informację jeszcze w innym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dłuuugo na nią czatowałam aż w końcu stwierdziłam, że nie dorwę jej ze względu na cenę :( Ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super konkurs, biorę udział i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna paletka i jakie ładne opakowanie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka pieeeekna :-D
    Oczywiście biorę udział :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. może się uda, warto próbować :) marzy mi się ta paletka, fajnie byłoby ją mieć *.* życzę wszystkim i sobie powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super nagroda, wysłałam zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paleta, a cienie są po prostu przecudowne. Na pewno makijaż oka wykonany nimi doda cudownego uroku i sprawi, że będziemy wyglądały bardzo pięknie! Nagroda jest super! Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio nie maluje się cieniami dlatego u mnie tylko by się marnowały, więc nie odbieram szansy na wygraną innym :D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kolorki! Wzięłam udział, mam nadzieje że mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia życzę :)
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej czy tylko mi się ona marzy? <3
    Udział wzięty,powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Good luck everyone. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know in a comment on my blog and I'll follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna! życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wzięłam udział ;) Paletka piękna

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorącym udział, życzę pomyślności i wygranej! Ze względu, że nie używam kosmetyków, nie będę brała udziału ale kibicuję każdej z Was. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia dla wszystkich biorących udział w konkursie! Super paletka

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna ta paletka! Powodzenia wszystkim ... i mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa nagroda :)

    http://one1street.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealna na każdą porę roku!!.A jak cieszy oczy masakra:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna jest ta paletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kolorki <3 udział wzięty, bo mieć takie cudo w kosmetyczce to musi być wielka przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  38. och, marzenie taka paletka :) powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje marzenie! <3 Zgłoszenie wysłane :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak się nie próbuje to się nie wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna paletka. Zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny konkurs ;)
    chętnie się zgłosiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. przez te moje ostatnie zawirowania prawie przegapiłam TAKI konkurs! Na szczęście już nadrobiłam to uchybienie :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Poszło, zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział, marzę o tej paletce i kto wie, może się poszczęści :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, za późno się zgłosiłam :P No cóż, bywa :P

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1