Jesienne nowości makijażowe w drogeriach Natura

14:47

Cześć kochani,

Drogerie Natura idąc za trendem tegorocznej jesieni proponują szeroki wachlarz nowości do makijażu w wyjątkowych odcieniach. Wśród paletek do makijażu oczu marki My Secret, pojawiły się potrójne zestawy kasetek w których możemy znaleźć odcienie brązu, różu i zieleni, marka wypuściła, także na rynek nową maskarę zwiększającą objętość rzęs. W nowościach marki Kobo i Sensique znalazły się korektory do twarzy. 
Kremowe korektory z kobo świetnie tuszują niedoskonałości skóry, sprawdzą się także pod oczy. Nie wysuszają skóry, fajnie się z nią stapiają, nie rolują się i dostosowują się do koloru podkładu. Korektory dobrze łączą się również z pudrami. Nie powodują podkreślenia zmarszczek. Mają formułę nawilżającą, zawierają w składzie masło shea oraz olejek z pestek moreli.
Długotrwałe korektory z sensique mają formułę kryjąco-matującą. Sprawiają, że skóra jest gładka i matowa. Jak na swoją cenę całkiem fajnie się sprawdzają, są dosyć długotrwałe, utrzymują się ok. 4 h na mojej mieszanej skórze. Oczywiście w obu przypadkach testowałam najjaśniejsze odcienie w przypadku KOBO 401 a w przypadku Sensique 1 Porcelain. Nie tworzą jasnych placków, fajnie stapiają się ze skórą. 
Paletki fajnie się sprawdzą w przypadku makijażu dziennego jak i również wieczorowego. Mają jedwabistą silikonowo-mineralną formułę, wygodnie się je nakłada, nie osypują się w ciągu dnia. Paletki występują w trzech gamach odcieni, co widać na powyższych zdjęciach. Najczęściej sięgałam po odcienie różowe. Jak za tak niską cenę 18,59 zł mają fajną pigmentacje. 
Maskary używałam dopiero parę razy, nie kruszy się w ciągu dnia, ma fajny głęboki odcień czarnego. Delikatnie rozdziela rzęsy i pogrubia. Nie jest to może jakiś efekt sztucznych rzęs, ale fajnie otwiera oko i nadaję wyrazistości spojrzeniu. 

Znacie już nowości jesienne Drogerii Natura?

Buziaki <3

Zobacz również

44 komentarze

  1. Dawno nie robiłam tam zakupów, ale muszę sprawdzić te korektory ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektory na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor chętnie bym wyprobowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również ciekawią korektory. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Też korzystam z tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskara mnie zainteresowała. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeszcze nie widziałam tych perełek:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie na maksa mi się podobają. Zwłaszcza ta sweet'n'spicy <3 korektor z Sensique mnie pozytywnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam te produkty, bardzo polubiłam korektory, żałuję, że do mnie nie trafiła zielona paletka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest ciekawe ale dla nas najbardziej te korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Korektory zużywałabym chyba wieki, rzadko sięgam po produkty tego typu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety jestem skazana na Rossmannnnnnna... na mojej wsi to tylko onnnn. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszy mnie niezmiernie fakt, że ostatnio panuje moda na mocno kryjące korektory, bo w końcu mogę znaleźć coś, co zakryje moje cienie pod oczami, w drogerii ;) Ten z Kobo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi akurat z drogerią Natura jest nie po drodze, zdecydowanie zbyt mało mają sklepów. W samym Poznaniu jest tylko jeden i to po drugiej stronie miasta, stąd też wielu marek tam dostępnych po prostu nie mam okazji jak poznać :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię paletki z Kobo, mają super pigmentację :)
    Jeśli chodzi o korektor to stawiam na Catrice. Bardzo tani, a super jakościowo :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Korektor bardzo ciekawy, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poluję na te korektory ale ciężko je dostać ☹️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie te korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletki tej firmy są hitem - jak dla mnie. :)
    Muszę wypróbować te nowe korektory Kobo, kiedyś sięgnęłam po jeden i bardzo mnie zniechecił po przez bardzo brzydki kolor. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tych korektorów, szczególnie tych z Kobo. Muszę się wybrać do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się zarówno w korektorach marki Kobo jak i w paletkach - coś cudownego! :)
    Formuła korektorów pomimo lekkiej formuły spełnia moje oczekiwania - maskuje niedoskonałości.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te nowości znam tylko z blogów.
    Mam wielką ochotę na korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak bardzo żałuję, że nie mam Natury obok siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo rzadko chodzę do Natury, korektory z Kobo świetnie się zapowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych nowości ale chętnie się im bliżej przyjrzę :D
    Lubię drogerię Natura.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam paletkę Ocean Storm, te zielenie są cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny wybór odcieni korektorów i cienie fajne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Korektor Sensique wyląduje w moich ulubieńcach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej zaciekawiły mnie korektory Kobo :). Od 2 miesięcy szukam czegoś sensownego pod oczy. Piszesz że nie wysuszają więc może to będzie to ? Przy sensique bałabym się tego matu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. KOREKTORY chętnie poznałabym nie co bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oglądałam te paletki w naturze. Mimo cudnej pigmentacji rozsądek wygrał i nie kupiłam kolejnych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Do natury mi nie po drodze :) Ten tusz mnie najbardziej zaciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta różowa paletka ma obłędne odcienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo fajnych rzeczy, z tego całego zestawu najchętniej wypróbowałabym korektor Kobo i Sensique, właśnie szukam niedrogiego i dobrego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapoluję na korektory i tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię wpadać do Natury, korektory Kobo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Upatrzyłam sobie korektory z sensique, super, że nie tworzą placków :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1