Odżywki koloryzujące 2 w 1 Joanna Ultra Color System

17:03

Cześć kochani,

dziś chciałabym Wam zaprezentować kolekcję odżywek koloryzujących  2 w 1 od Joanny. Już od jakiegoś czasu mam chęć odświeżyć swój kolor włosów. Cała kolekcja odżywek liczy pięć odcieni: chłodne bądź ciepłe odcienie blondu, odcienie czerwieni, brązu i rudego. Z racji tego, że ostatnio mój blond troszkę zżółkł, z pewnością sięgnę po chłodny odcień blondu.
Odżywki koloryzujące

Ekspresowe odświeżenie koloru

Odżywki przywracają świeżość koloru, nie niszcząc przy tym kosmyków. Sprawdzą się idealnie zarówno na włosach farbowanych jak i naturalnych, nie zawierają amoniaku i wody utlenionej. Mają lekką konsystencje, która nie obciąża włosów, zawierają barwniki, dzięki którym możemy cieszyć się wyrazistością koloru. Co jest bardzo ciekawe, możemy odżywki ze sobą łączyć wtedy uzyskamy bardziej oryginalny odcień.
Odżywka koloryzująca od Joanny

 Jak je stosować? Ile utrzymuje się efekt?

Odżywkę należy nałożyć równomiernie na wysuszone, uprzednio umyte włosy. Produkt należy nakładać mając założone rękawiczki ochronne. Produkt pozostawiamy na kosmykach na ok. 3 minuty, po czym dokładnie pukamy, do momentu, aż woda będzie czysta. Efekt koloryzacji utrzymuje się do 3-4 myć, dlatego nie musimy obawiać się nieudanej koloryzacji. W zależności od długości włosów odżywka wystarcza od 5 do 10 aplikacji. 
Joanna pielęgnacja włosów
Samo opakowanie odżywki jest wygodne w użyciu, miękka tuba pozwala na wykorzystanie produktu do samego końca. Tak jak pisałam na początku postu, planuję wypróbować na dniach chłodny odcień blondu, efektem pochwalę się na instagramie. 

Znacie już nowe odżywki koloryzujące od Joanny?

Buziaki <3

Zobacz również

42 komentarze

  1. myślę, że prędzej czy później się skuszę i wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nich, miałam nawet ochotę wypróbować. Boję się tylko efektu bo moje włosy bardzo silnie przyjmują takie odżywki i nie wiem czy ze zmyciem poszło by tak łatwo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je chyba w jakiejś drogerii, aczkolwiek nie interesują mnie zbytnio tego typu produkty 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie odżywki to fajny sposób na odświeżenie koloru. Są wygodniejsze w aplikacji niż zwykłe szamponetki, a efekt podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie, ale fajny produkt :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :D Dzięki za polecenie :D To coś dla mnie, nie chcę farbować na stałe włosów ale lekki kolorek mogłabym sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam wersję do ciepłego blondu, na moich teraz ciemnych włosach dodały fajnych złotych refleksów. Dzięki za polecenie odżywki :D Co prawda wolałabym coś bardziej naturalnego jak hennę (ale tej to się tak łatwo z włosów nie pozbędę) A tak to podkreśliłam swój bury kolor włosów :D

      Usuń
  7. testuje te do chlodnych - jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusza niesamowicie, jeszcze ich nie uzywalam, ale marzy mi sie ochlodzenie kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na efekt, nigdy jeszcze nie miałam okazji używać tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. często farbuję włosy, a takie odżywki to super pomysł, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tych odzywkach. Ostatnio zrobiłam sobie jasnoróżowe włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze tego rodzaju odżywek i chyba bała bym się efektu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. mam zamiar w weekend pobawić się z tymi odżywkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a lovely product.
    Amazing one.

    Need cute cat content?
    And some christmas vibes, take a look at my Youtube Video HERE

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mnie kusi farbowanie włosów, ale wciąż z tym walczę bo nie chce stracić swojego naturalnego koloru! Teraz mam wyjście, mogę skorzystać z tych odżywek i poeksperymentować z tymi kilkoma odcieniami😋

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna opcja☺
    Może i ja wypróbuję gdy nie będę miała czasu iść do fryzjera ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolorki. Na pewno spróbuję któregoś, ale dopiero na wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, ja się zawsze boję takich wariacji włosówych hehehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie korzystam z żadnych produktów do koloryzacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam, że coś takiego jest. Chętnie sprawdzę.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty, myślę że dla wielu osób będą warte wypróbowania :) Ja jednak nie czuję takiej potrzeby. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Idea ciekawa, ale ja za bardzo lubię swój naturalny kolor włosów na takie eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa opcja, wypróbowałabym brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A nie słyszałam o nich wcześniej - fajna sprawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam niebieski szampon Joanny. Nigdy nie widziałam takich gotowych odżywek koloryzujących. Zawsze kombinowałam z mieszaniem masek z płukankami. Taki gotowy produkt jest na pewno wygodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie trafilam na nie, ale bardzo ale to bardzo chetnie przetesuje, odwazna laska ze mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam niebieską. Efekt miło mnie zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawostka, na bank wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiedziałam o ich istnieniu! chętnie przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne, szkoda tylko, że tak krótko się efekt utrzymuje na włosach, ale wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna opcja, dziwne, że nikt wcześniej na to nie wpadł i tego typu produkty nie są popularne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też je mam i nie mogę się doczekać ich wypróbowania, chyba spróbuję najpierw odcieni brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe te odżywki, nie wiedziałam o nich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak gdzieś spotkam to do brązu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ta do ciemnego blondu i pierwsza aplikacja jak w instrukcji na suche wlosy dramat...czasochlonne...obecnie uzywam po myciu na wilgotne wlosy i szybko latwo wygodnie a efekt nie widac roznicy w metodzie nakladania.ogolbie produkt na 5 tylko troche krotki czas sie utrzymuje ale nie niszczy wlosow daje naturalby efekt i miękkość.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Joanne - teraz testuje serie konopną - https://konopiafarmacja.pl/20-joanna szampon jest świetny ! Unosi włosy u nasady.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1