Zimowe nowości Drogeria Natura

19:15

Cześć kochani,
zima to nie najlepszy czas dla kondycji naszej skóry, szara, pozbawiona blasku woła o pomoc. Podstawą jest jej mocne nawilżenie, rekompensatą braku promieni słonecznych mogą być, także rozświetlające kosmetyki. W drogeriach Natura pojawiły się ostatnio wypiekane rozświetlacze, paletka z perłowymi cieniami, soczyste róże do policzków oraz nowe paletki cieni MySecret. 
Drogeria natura

Wypiekane rozświetlacze od My Secret

Zestaw czterech mieniących się rozświetlaczy, pasują do każdego typu urody. Paletka zawiera 4 odcienie: Glamour Goddes, Glow Baby, Golden Girl, Princess Dream. Ich konsystencja jest dosyć wilgotna, z łatwością rozprowadzają się na twarzy. Rozświetlacze zapewniają ładny efekt tafli na skórze, bez tandetnych drobinek. Świetnie odbijają światło, zapewniając skórze naturalny promienny wygląd. Ich zaletą jest również trwałość, wytrzymują bez poprawek ok. 6 h.
nowości drogerii natura

Paleta do makijażu Shine On Make Up Beauty Set KOBO

Zestaw sześciu perłowych cieni do powiek i jednego rozświetlacza. Wszystkie kolory cieni oraz rozświetlacz mają formułę wet&dry i aplikowane na mokro zyskują na intensywności. Są mocno napigmentowane, utrzymują się na powiekach przez cały dzień, nie osypują się i nie pylą podczas aplikacji. Fajnie się blendują, kolorystyka została tak dobrana, że wszystkie możliwe kombinacje świetnie ze sobą współgrają. Rozświetlacz to bardzo jasne złoto, będzie pasował do ciepłych karnacji, pośród kolorów cieni możemy znaleźć: odcienie beżu, różu, rudości i brązów. 
kobo nowość paletka
Paletka do oczu

Róże do policzków Sensique Sensitive Skin Perfect Blush

Matowe róże do policzków dostępne są w pięciu odcieniach, idealnie sprawdzają się przy modelowaniu kości policzkowych. Nadają skórze zdrowego wyglądu. Najbardziej polubiłam się z odcieniem 206, kolor terracotta, piękny brzoskwiniowo-różowy odcień. Świetnie współgra z moją dosyć jasną cerą, nie robi plam, ładnie się stapia z podkładem. Róże polecane są do cery wrażliwej. Ich zaletą jest niska cena kosztują zaledwie 12 zł. 

róże do policzków

My Secret NATURAL BEAUTY EYESHADOW PALETTE

Paletki z limitowanej edycji, kryją w sobie przygaszone odcienie fioletu i brązu. Mają jedwabistą silikonowo - mineralną formułę, dzięki czemu ich aplikacja jest łatwiejsza. Ich opakowania są małe i poręczne, świetne do torebki. Cienie nie osypują się, pięknie się rozcierają. Mają mocna pigmentacje, długo utrzymują się na powiekach. Zdecydowanie za tą cenę (14 zł) polecam.
infinity maseczka

Infinity Unicorn Peel-off - Ujędrniająca maseczka z brokatem

Maseczka zawierająca holograficzne cekiny i gwiazdki, dostępna w dwóch wersjach czarnej - oczyszczającej z węglem i różowej, którą otrzymałam z ekstraktem z różowego grejpfruta. Maseczka jest dosyć gęsta, łatwo się ja nakłada, ma formę żelu w którym zatopionych jest miliony migoczących drobinek. Łatwo się zdejmuje, pozostawia skórę napiętą i przyjemnie gładką.

Miałyście okazję poznać te nowości? Wszystkie produkty dostępne są w sieci Drogerii Natura.

Buziaki <3

Zobacz również

71 komentarze

  1. ta maseczka i rozświetlacze najbardziej mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości
    Najbardziej zaciekawiły mnie te rozświetlacze

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rozświetlacze są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się wcześniej z określeniem "wypiekanych rozświetlaczy", choć to pewnie dlatego, że jestem na bakier z kosmetykami kolorowymi, bo nie używam, ale ta maseczka mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne produkty <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/01/jak-ubrac-sie-na-spotkanie-biznesowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne produkty z ciekawymi i ładnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paletka z cieniami przyjemnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne są te nowości, niemal codziennie z nich korzystam, tylko że moja paletka Kobo dotarła z pękniętym rozświetlaczem, który ostatecznie pokruszył się :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie kusi mnie ta maseczka z jednorożcem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ta maseczka...porywa każdego w tym i mnie. Bardzo ładnie wygląda również ta paletka:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka piękna,ciekawe jak będzie w rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa ta maseczka. :) Zimą róż noszę na policzkach naturalny. :D Miłego dnia kochana. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana powiedz mi czy doświetlasz czymś zdjęcia, bo zastanawiam się nad kupnem ringlighta i nie wiem czy warto:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic jeszcze nie używałam, czas się wybrać do Natury i nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłabym sobie jakiś nowy rozświetlacz, ale nie wiem na jaki się zdecydować :P. Paletki z MySecret wydają się warte uwagi, ciekawe czy będzie więcej wersji kolorystycznych. Maseczkę z jednorożcem chciałam dołączyć do prezentu, ale nie mogłam jej znaleźć, może pomyliłam drogerie ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie maltretuję te rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawił mnie ta maseczka :)
    Ciesze się, że trafiłam do Ciebie na bloga - Jest świetny!
    Buziaki, loveanea ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozświetlacze i róże to mój świat :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowości.. nowości.. nowości... tylko skąd na to brać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej spodobała mi się i zaciekawiła mnie paleta do makijazu. Śliczne ma opakowanie i kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wypiekane rozświetlacze wyglądają przepięknie! Muszę koniecznie zobaczyć je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozświetlacze przykuly moja uwagę ☺
    Zresztą wszystkie nowości prezentują się bardzo ładnie ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozświetlacze i maseczka najbardziej mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coraz fajniejsze nowości wypuszczają ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam szczerze, że nic jakoś bardzo mnie nie zainteresowało. Podobają mi się te róże z Sensique, ale rzadko po ten kosmetyk sięgam, więc raczej się na nie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej chcę tą maseczkę :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. na maseczki z brokatem się nie skusze, ale resztę chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypiekane rozświetlacze i róże ogromnie mi się podobają! Swego czasu zastanawiałam się właśnie nad zakupem jednego z rozświetlaczy z My Secret, ale nie mogłam się zdecydować, poza tym, opakowania są całkiem spore - ta czwóreczka to idealne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  29. ujędrniająca maseczka z brokatem brzmi chyba najbardziej intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te rozświetlacze :) Mam z resztą Princess Dream i jest wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozświetlacze super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletka wyświetlaczy wygląda super, muszę się im bliżej przyjrzeć podczas najbliższych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami. Najbardziej zaciekawiła mnie maseczka :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się kolorystyka tych rozświetlaczy My Secret 😊 💚

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę palety Shine On :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe nowości ;) muszę się nim przejrzeć . Kolory różu czy palety cudne

    OdpowiedzUsuń
  37. Ich kosmetyki bardzo chciałabym poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam do Natury zbyt daleko, przez co nie znam tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam tą paletkę Shine On :) Jest boska! Maseczka do twarzy mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  40. z miłą chęcią użyłabym tej maseczki :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Great post, love it!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2018/12/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie widziałam jeszcze tych nowości. Te paletki bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. O sporo tych nowości:) Jak tak dawno nie byłam w Naturze, że jestem daleko w tyle z ich ofertą:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba najbardziej kusi mnie ta maseczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiele wspaniałych nowości. Maseczka mnie bardzo zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  46. Paleta rozświetlaczy jest fajna, ale mam ich póki co pod dostatkiem. Paleta cieni mi się nie podoba. Nie rozumiem jej kolorystyki. Przy makijażu da się wykorzystać na raz max dwa cienie. Róże sobie na pewno kupię, bo mają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Paletka Kobo przykuwa moją uwagę 😍 szkoda jednak ,że wszystkie cienie są perłowe i nie znajdziemy tam ani jednego matowego cienia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mój wzrok przyciągnęła paletka Kobo, reszta rzeczy też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozświetlacze My Secret cudowne, ostatnio mam na ich punkcie bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Paletka Kobo bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawe te rozświetlacze. Jaka jest ich cena?

    OdpowiedzUsuń
  52. Też polecam rozświetlacze My Secret, u mnie super się sprawdzają :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie grają na mojej skórze rozświetlacze MS i uwielbiam też cienie Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna koloróweczka, wypiekane rozświetlacze to mój faworyt :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawa prezentacja, piękne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1