Flowerbomb EDP - VIKTOR & ROLF - idealne perfumy na jesień

21:03

Cześć kochani,

za miesiąc kalendarzowa jesień, nie wiem kiedy zleciało mi całe lato. Niedługo za oknami złote liście, krople deszczu, spadające kasztany i chłodniejsze poranki. Choć namiętnie perfum używam przez cały rok, to szczególnie jesienią lubię otulać się zapachem, niczym ciepłym szalem. Na bombę kwiatową marki Viktor & Rolf natknęłam się już w tamtym roku, teraz uległam im ponownie. Flakon piękny minimalistyczny, z boku towarzyszy mu pieczątka z inicjałami marki. Kojarzy mi się on z kryształem. 
Flowerbomb EDP - VIKTOR & ROLF

Czym pachnie flowerbomb?

Perfumy będą idealne dla osób lubiących ciepłe akordy. To prawdziwa bomba kwiatowa. Nuty głowy: zielona herbata, osmantus, bergamotka, nuty serca: jaśmin sambac, kwiat afrykańskiej pomarańczy, orchidea, frezja, róża, nuty bazowe: paczula, wanilia Z jaśminem sambakowym polubiłam się już w Black Opium, jest uzupełnieniem pozostałych nut kwiatowych. Różę w całym bukiecie najmniej wyczuwam. Na prowadzenie wysuwa się zdecydowanie frezja, która jest delikatnie słodka, ale i jednocześnie lekka, nie przyprawia o zawroty głowy. Po rozwinięciu się zapachu na skórze czuć woń orchidei i paczuli. W zapachu nie wyczuwam żadnej goryczki.
Flowerbomb EDP - VIKTOR & ROLF
Dzięki wzbogaceniu zapachu o nutę wanilii, zapach jest dosyć słodki, ale nie przesłodzony. Zapach jest nieoczywisty z pewnością u każdego inaczej się rozwinie. Jest bardzo miękkim i przytulnym zapachem, dla mnie w sam raz na szaro burą jesienna aurę. 
Flowerbomb EDP - VIKTOR & ROLF
Trwałość zapachu oczywiście na duży plus, utrzymuje się na skórze przez cały dzień. Zapach mnie nie przytłacza, podoba się również mojemu mężowi, który stwierdził, że pachnie bardzo subtelnie i kobieco. Są to perfumy typowo dzienne, na wieczorne wyjścia mogą być troszkę za lekkie, zwiewne. 

Jakie są Wasze jesienne typy? Jakie zapachy lubicie? :)

Buziaki <3

Zobacz również

32 komentarze

  1. Chętnie sprawdzę,jak będzie mi się podobał ten zapach. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przy okazji powąchać te perfumy, uwielbiam takie nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię 'podstawowej' wersji więc nie wiem czy tą chcę poznać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu, przy okazji mam nadzieję, że uda mi się gdzieś poznać. Mam wrażenie, że do mnie by przemówiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie je poznam, moim typowym jesiennym zapachem jest Mugler Muse ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu, ale chętnie bym go poznała 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem kobietą jednego zapachu. Nie zmieniam go w zależności od pór roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :) Ja ogólnie cały rok używam kwiatowo-owocowych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam zapachu, ale przy najbliższej okazji sprawdzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest dokładnie mój typ, muszę powąchać przy najbliższej wizycie w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo jestem ciekawa czy to zapachy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakon piękny, chętnie przy najbliższej okazji poznam ten zapach. Wprawdzie mam kilka swoich ulubionych, do których wracam cały czas, ale miło coś odmienić :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam zapach, ale nie przepadam szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ciepłe, kwiatowe zapachy więc to perfumy dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jesienią wracam do swoich ukochanych Goldenow Ungaro 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam że jesienią i zimą na pierwszy plan wychodzi moje ulubione Si. Ale...nie mówię nie- jestem ciekawa jak pachną pokazane przez Ciebie perfumy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si i lveb i opium to moje perełki, ale często zmieniam zapachy, żeby mi się nie znudziły :D

      Usuń
  18. Bloga podczytuję od niedawna, ale jestem zachwycona! Tylko tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten flakonik <3 Ja obecnie używam wody toaletowej Avon, i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny flakonik, przy najbliższej okazji na pewno sprwadze zapach na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się być idealnym zapachem na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten zapach i używam go przez cały rok:).

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1