Targi kosmetyków naturalnych Natural Beauty 28 i 29 września w Starym Browarze w Poznaniu!

21:33

Cześć kochani,

przed nami trzecia już edycja targów Natural Beauty w Starym Browarze w Poznaniu, która odbędzie się w dniach 28 i 29 września! Jeśli ktokolwiek nie mógł dotychczas zaprzyjaźnić się z tym wydarzeniem, już niedługo będzie miał okazję tę zaległość nadrobić. Przyjaźń nie jest tu słowem na wyrost – te niezwykłe targi kosmetyków naturalnych odbywają się cyklicznie, a kto zagościł na nich raz, ten chce więcej. Nic dziwnego. Więcej natury to więcej zdrowia, a więcej zdrowia... to więcej piękna. Ten ciąg przyczynowo-skutkowy w wielkim skrócie wyjaśnia, dlaczego kosmetyki naturalne robią od pewnego czasu niespotykaną wcześniej furorę.

To jednak coś więcej niż moda – jest to także wskaźnik coraz większej świadomości wśród Polek i
Polaków, bowiem prócz kosmetyków naturalnych, będzie można wynieść z wydarzenia dużo cennych informacji. Wszystko dzięki doświadczonym twórcom oraz właścicielom marek kosmetycznych, którzy osobiście zaprezentują swoje produkty, a także odpowiedzą na pytania. A wszystko to w atmosferze zupełnej naturalności... Zapraszamy na to wydarzenie wszystkie osoby, które wysoko cenią sobie poszerzanie horyzontów, przekładające się także na przemyślane, świadome zakupy. Targi Natural Beauty – choć w stolicy Wielkopolski pojawiły się stosunkowo niedawno – promują taką postawę od lat.

Wstęp na wydarzenie jest całkowicie bezpłatny, co tym bardziej motywuje, by nie przegapić tak wspaniałej okazji do zaczerpnięcia wiedzy, poznania ciekawych ludzi, jak i zakupu kosmetyków w
100% naturalnych. Raz jeszcze gorąco zachęcam i polecam. Więcej informacji na temat targów znajdziecie na Targi natural beauty.

Wybieracie się na targi?

Buziaki <3

Zobacz również

15 komentarze

  1. Fajnie, że wstęp jest darmowy. Ja niestety się nie pojawię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie jakieś fajne targi tylko nie w mojej okolicy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się wybrała, niestety mam za daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy fakt, ze takich targów przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na nich podczas pierwszej edycji i w Poznaniu był tak mały wybór marek, że zraziło mnie to do tych targów, dlatego kolejnych edycji już nie odwiedzałam. I raczej na tej też się nie pojawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam że są takie targi...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda , że nie ma ich w Trójmieście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam raz na takich targach, bo akurat były w pobliskim mieście :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1