Co robić w wolnym czasie? Zapisz się na kurs! + konkurs - wygraj kurs dla siebie!

13:04

Cześć kochani,

co najmniej do Wielkanocy potrwa stan epidemii podczas, którego zalecane jest przebywanie wyłącznie w swoich mieszkaniach, a jakiekolwiek wyjścia należy ograniczyć do minimum.  Obserwując otoczenie i ciągłe narzekanie na nudę i brak zajęć postanowiłam troszkę zmotywować Was do działania. Ciekawym i pożytecznym zajęciem są kursy i szkolenia online, warto w wolnym czasie rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Inwestując ten czas w siebie, możemy zdobyć nowe kwalifikacje i odnaleźć się w nowej sytuacji na rynku pracy.

Centrum Rozwoju Personalnego we Wrocławiu - zalety kursów 

Placówka CRP we Wrocławiu umożliwia podnoszenie kwalifikacji zarówno osobom prywatnym jak i firmom oraz instytucjom. Na rynku istnieje od 2015 roku, posiada bogatą ofertę szkoleń w różnych dziedzinach. Dzięki domowej edukacji, nie jesteśmy narażeni na bezpośredni kontakt z instruktorem, możemy się uczyć o wybranej porze oraz z wybranego miejsca. Nauka dopasowana jest do naszego tempa, możemy w pełni skupić się na kursie. Szkolenia mają wygodną formę, są przejrzyste, podzielone na moduły, możemy w dowolnej chwili cofać się do poprzednich zagadnień. Do każdego modułu przygotowany jest test sprawdzający naszą wiedzę. W kursach wykorzystywane są różnorodne formy prezentacji, treść oparta jest na przykładach, wykresach, diagramach, rysunkach co zdecydowanie poprawia i ułatwia zrozumienie danych zagadnień.
Z platformy CRP korzystam już kolejny raz o poprzednich kursach możecie przeczytać TUTAJ. Tym razem postawiłam na kurs social media marketing oraz skuteczna reklama na Facebooku. To obecnie potężne i bardzo prężnie rozwijające się branże internetowe, co dla mnie najważniejsze można je wykonywać zdalnie z domu. Kolejną zaletą kursów online jest też niższa cena od tradycyjnych, stacjonarnych szkoleń. W centrum rozwoju personalnego średnia cena kursu waha się w granicach 250 zł.

Co wyróżnia kursy w CRP we Wrocławiu?

Wybierając kurs z pewnością musimy szczególnie zwrócić uwagę na to co otrzymujemy po szkoleniu, wiele firm szkoleniowych oferuje zwykłe certyfikaty, które może wystawiać każda placówka prowadząca działalność gospodarczą. Biorąc pod uwagę zwykły certyfikat niekiedy możemy otrzymać bezwartościowe dokumenty, na które nikt w przyszłości nie będzie zwracał uwagi. Po ukończeniu kursu w CRP otrzymujemy zaświadczenie MEN. Jest to dokument dla placówek, które widnieją w Rejestrze Szkół i Placówek regulowany przez Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. Wymogi dla placówek w tym przypadku są ściśle określone, muszą posiadać odpowiedni program i wykwalifikowaną kadrę. Takie zaświadczenie uważa się obecnie za najbezpieczniejszą formę poświadczenia ukończenia kursu.

KONKURS

Zasady konkursu:
1. Wypełnij poprawnie formularz konkursowy jednocześnie odpowiedź na pytanie jaki kurs wybierasz i dlaczego akurat ten?. Kursy możecie wybrać na stronie CRP Wrocław.
2. Bądź obserwatorem bloga kosmetykofanki.blogspot.com
3. Bądź obserwatorem CRP WROCŁAW i daj lajka na fanpage CRP WROCŁAW FB

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga kosmetykofanki.blogspot.com
2. Sponsorem nagrody jest firma INNOVATIVE MANAGEMENT Sp.z.o.o.
3. Do wygrania jest dowolnie wybrany kurs z zaświadczeniem i dyplomem ze strony CRP Wrocław
4. Nagroda nie podlega zamianie na równowartość pieniężną.
5. Poprzez wzięcie udziału w konkursie uczestnik akceptuje Politykę prywatności oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu.
6. Konkurs trwa od  25.03 do 03.04.2020 r.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.


WYNIKI KONKURSU

Dziękuje wszystkim uczestnikom za udział. Wygrywa beauty tester gratuluje serdecznie :) Szykuje dla Was już kolejny konkurs! :)




Zobacz również

24 komentarze

  1. O tak, czas wolny warto wykorzystywać na doszkalanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spędzić ten czas w produktywny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa takie kursy, choć dla mnie akurat wbrew pozorom aktualny czas jest dużo bardziej pracowity niż zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo popieram takie formy spędzania wolnego czasu, więc życzę powodzenia wszystkim, którzy wezmą udział w konkursie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio nadrabiałam zaległości książkowe, ale od dziś z powrotem jestem w pracy

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kursy online to świetna sprawa nie tylko na czas "kwarantanny".

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, pisałam Ci na insta że właśnie czegoś takiego szukałam i nawet przeglądnęłam sobie stronkę i wybrałam ten sam kurs co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, z hobby też mają np. domowy wypiek chleba :). Mi jednak aż tyle wolnego czasu nie przybyło. Dużo pracy, kurs języka obcego - akurat się online przeniósł, coś też sobie czytam więcej... I dni uciekają.

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę powodzenia wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To dobry sposób na spożytkowanie nadmiaru wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle ciekawy konkurs, być może i ja się zdecyduje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. GREAT WAY TO PASS THE TIME =) THANKS

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja gotuje i bloguje :) wkoncu mam troche czasu na to :)

    OdpowiedzUsuń
  17. thank you for your share
    luxhairshop hair

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w wolnym czasie rozwijam to, co lubię najbardziej. A kursy mam już upatrzone, ale to od pewnych "blogerek" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzutem na taśmę udział wzięty. Pozdrawiam beauty tester :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na to właśnie postawiłam w czasie kwarantanny narodowej, ostatnio wzięłam udział w dwóch szkoleniach on-line :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa opcja. Wolny czas warto poświęcić na zajęcia wpływające na nasz rozwój fizyczny bądź psychiczny ale też rozwój własnej firmy. Ja swój czas wolny poświęcam na wizerunek firmy, a dokładniej jego ulepszenie co jest możliwe dzięki agencji reklamowej. Oferta agencji reklamowej jaką otrzymałem jest naprawdę interesująca

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem szczerze, że w moim przypadku mało kiedy zdarza się, abym miała więcej czasu wolnego. Studia, praca i obowiązki domowe totalnie mnie pochłaniają. Niemniej jednak jestem zdania, że jeśli chodzi o własny rozwój to zawsze znajdzie się trochę wolnego czasu. W końcu własny rozwój to podstawa! Zajrzę na pewno na stronę tego centrum, może uda mi się wybrać jakiś kurs dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1