Polerowanie włosów, Hair Dusting + wyniki konkursu

08:03

Cześć kochani,

Hair Dusting czyli inaczej odkurzanie włosów, zabieg polegający na ścinaniu tylko zniszczonych końcówek włosów, pozwala na zachowanie ich długości. Pomysłodawcą tego zabiegu jest Salu Salcedo popularny amerykański fryzjer. Metoda ta ma na celu poprawę kondycji włosa i usunięciu rozdwojonych końcówek. 
Zabieg może być wykonywany na dwa sposoby. Pierwszy z nich to usuwanie zniszczonych, odstających włosów za pomocą nożyczek. Drugi z kolei to wykorzystanie urządzenia Split Ender Pro, maszynka automatycznie wyłapuje sterczące końcówki i je usuwa. Zabieg można powtarzać co 2-4 miesiące. Do zalet tej techniki możemy także zaliczyć wygładzenie struktury włosów, kosmyki są zdrowe i zadbane. Po metodzie polerowania włosów, należy je odpowiednio pielęgnować, aby nie wróciły do poprzedniego stanu. Zaleca się olejowanie, nawilżanie i głęboką regenerację kosmyków.
Cena zabiegu waha się w granicach od 50 do 100 zł. Urządzenie Split Ender Pro możemy także kupić samodzielnie, dostępne jest na oficjalnej stronie producenta oraz tańsze zamienniki np. na Aliexpress. Wadą zabiegu jest krótkotrwały efekt, tak jak wcześniej wspomniałam kosmyki należy je odpowiednio pielęgnować. Metoda ta może się również nie sprawdzić u osób, które mają cienkie bądź kręcone włosy. Droższą alternatywą zabiegu jest keratynowe prostowanie włosów. 


Wyniki konkursu
Dziękuje kochani za tak liczny udział. Nagrody są niestety tylko dwie, ale niebawem wielki świąteczny konkurs, także śledźcie uważnie bloga. Najbardziej spodobały mi się odpowiedzi: talarkowa pisze oraz Jusss23. Gratuluje i czekam na Wasze dane adresowe pod adresem: wspolpracakosmetykofanki@gmail.com. 


Skusiłybyście się na zabieg polerowania włosów? Co o nim sądzicie?

Buziaki <3

Zobacz również

63 komentarze

  1. U mnie wyglądałoby to pewnie słabo, bo mam trzy włosy na krzyż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydają mi się, że to skórka nie warta wypraski. Ot w wciska się ludziom kolejny gadżeciarski zabieg..

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie to jakoś nie przemawia. Niby wygląda fajnie, ale bałabym się ze potem moje włosy będą jeszcze bardziej zniszczone, a końcówki będą sie intensywniej rozdwajać

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiegu nie znam, a zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynika z tego, że sama stosowałam polerowanie włosów ;p Swego czasu obcinałam sobie właśnie rozdwojone końcówki. Niestety jest to praca długotrwała i w końcu z niej zrezygnowałam. Ale takie urządzonko bym sobie kupiła. Muszę więcej o nim poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkurzanie włosów - śmieszna nazwa ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. zabiegu nie znam, ale po ostatnim ścięciu włosów bardzo o nie dbam i stawiam głównie na olejowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz,że pierwszy raz słyszę,a raczej czytam o tym zabiegu? nie obiło mi się o uszy.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zabieg. Nie słyszałam o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takim zabiegu. Dla mnie byłby dobry, bo u mnie rozdwojone końcówki to tylko pojedyncze włosy, bo na szczęście problemu z tym nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam na takie coś zbyt mocno zniszczone włosy....boje sie ze po takim luksusie to już w ogóle bym łysa została ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wcześniej nie słyszałam określenia polerowanie włosów, :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ciekawostka.
    Nigdy nie słyszałam o hai dustingu ;)
    Dla mnie nowość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pewnie nie skusze się, ale do fryzjera muszę wreszcie pójść. Moje włosy już o to błagają. hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie do moich włosów bo mam strasznie marne :P niczym pajęcza nić 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam to urządzenie na Ali, zastanawiałam się czy rzeczywiście działa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o takim zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś o tym słyszałam ale tematu nigdy nie zgłębiałam ale swoją droga bałabym się zaufać takiemu urządzeniu.. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam już kiedyś o tym i bardzo chętnie bym tego spróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej, jej! już wysyłam maila z adresem :)
    a o takim zabiegu pierwszy raz słyszę i nie wiem, czy bym się na niego zdecydowała...

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie nie brzmi za ciekawie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. wydaje mi się, że moim włosom nie jest on potrzebny.
    Gratuluję dziewczynom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam nigdy o takim zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Useful tips! So nice and interesting post darling, great!
    Like it so much. Have a nice day! Follow you!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy zabieg, ale u mnie raczej by się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, nie nadążam chyba za nowościami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz o tym czytam! Ale czad! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałby mi się taki zabieg zamiast podcinania końcówek bo fryzjerka zawsze mi ciacha za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zwolenniczką tradycyjnego podcinania końcówek i pielęgnacji. Na to drugie zdecydowanie brak czasu i chyba w końcu zdecyduję się na keratynowe prostowanie, bo u mnie efekt był super.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bym się chętnie skusiła na taki zabiegi sprawdziła jak moje włosy by po nim wyglądały :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Podcinanie samych końcówek robię od dawna,fajnie wzmacnia i odbudowuje włosy

    OdpowiedzUsuń
  33. Do polerowania włosów będę jeszcze podchodziła z dystansem... może kiedyś się przekonam!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Już myślałam, że nic mnie nie zaskoczy, a tu proszę! Nie miałam pojęcia o takim zabiegu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja słyszałam o takim zabiegu :) ale nie testowałam na sobie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawostka z tym zabiegiem, zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam nigdy o takim zabiegu. Muszę poszukać jakieś ciekawe oferty:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o tym urządzeniu. Bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiedziałam, że to ma to swoją nazwę. Ostatnio fryzjerka tak mi ratowała włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawe. Takie urządzenie byłoby przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze? Pierwszy raz słyszę, a raczej czytam o takim zabiegu;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Brzmi to jak zwyczajne podciecie koncowek :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Gdybym miała dłuższe włosy pewnie bym się skusiła, teraz mam krótkie i są w dobrym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy o tym nie słyszałam :) } Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie słyszałam o takim zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, nie słyszałam w ogóle o czymś takim a chętnie bym się skusiła ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałabym zobaczyć, jak to urządzenie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym się skusiła kiedyś na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie słyszałam jeszcze o czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Matko o takim zabiegu to ja jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla nas to nowość:) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kojarzę ten zabieg, może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z tego co ja-jako praktycznie już fryzjerka,jestem tego zdania,że dużo lepszy efekt jest gdy końcówki włosów zostaną wraz z tym zabiegiem pielęgnacyjnym podcięte(2cm). Efekt jest o wiele lepszy i wtedy pozbywamy się większości rozdwojonych końcówek. Jest to wielki hit ale przyznam,że Hair Dusting też ścina baby hair,które w moim przypadku pojawiają się na długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga z tymi baby hair u mnie najczęściej pojawiają się tuż przy grzywce, ale osoby decydujące się na zabieg powinny oczywiście się z tym liczyć, dzięki <3

      Usuń
  55. Pokrecilo Was? To musi robić przeszkolona fryzjerka profesjonalnym sprzetem, a nie badziewiem z Aliexpress! Zrobilam zabieg w salonie i jestem mega zadowolona. Mam puszyste, kręcone wlosy, a po zabiegu są gładkie i bardzo lśniące.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1