Trafione prezenty - kosmetyczny prezentownik do 100 zł

11:16

Cześć kochani,

gwiazdka tuż tuż. Czasu na wybór i kupno prezentu coraz mniej, dlatego przychodzę do Was z gotowymi pomysłami na każdą kieszeń. Czym się kierować przy wyborze  prezentu dla najbliższej osoby? Ja głównie biorę pod uwagę wiek, zainteresowania oraz uniwersalność. Sprawdzonym pomysłem na upominek są kosmetyki. Bo używa je każdy od 1 dnia narodzin do późnej starości. 

prezenty do 100 zł

Pomysł na pachnący relaks

Kto z nas nie lubi mieć chwili dla siebie? Każdy z nas marzy o pachnącym relaksie po całym dniu pracy. Zapachy wyciszają, uspokajają, poprawiają jakość snu oraz wprowadzają nas w dobry nastrój. Co wybrać? Dobrym pomysłem będą sól do kąpieli, kule do kąpieli, świeca sojowa, masażery do ciała, patyczki zapachowe, płyn do kąpieli w towarzystwie pysznej herbaty, treściwe masło do ciała oraz peeling i maseczki do twarzy.

Sól do kąpieli

 Dla fanki makijażu

W tej kategorii mamy troszkę mniejsze pole do popisu. Na pewno nie polecam kupowania podkładu, bardzo ciężko trafić z odpowiednim kolorem. Dobrym pomysłem będą szminki nude, paletki do konturowania, cienie do powiek w neutralnych odcieniach, tusze do rzęs, odżywki do brwi i rzęs czy  zestawy lakierów hybrydowych. 
Są takie kosmetyki, że przydadzą się absolutnie każdemu. Wspaniałym pomysłem na upominek jest krem z wysokim filtrem, który powinniśmy używać przez cały rok. Do moich ulubieńców należą kremy z filtrem spf50 Basiclab, Paula's Choice, Cosrx. Mężczyźni na pewno ucieszą się ze wzmacniającego szamponu do włosów czy regenerujacego kremu do rąk. Sprawdzą się też uniwersalne naturalne olejki np. makadamia, lniany czy arganowy. Będą idealne na zimowe przesuszenia np łokci czy pięt. 


Macie już prezenty dla najbliższych? :)


Buziaki <3

Zobacz również

13 komentarze

  1. Bardzo fajny poradnik !!! Najgorzej zawsze jest z prezentami dla mężczyzn, ale z Twoimi radami - to nawet niestraszne ! Pozdrawiam :)0

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły, naprawdę super poradnik :) Ja prezenty mam już prawie gotowe, zostało mi tylko kilka rzeczy do skompletowania i kupienia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że najbezpieczniejszymi prezentami kosmetycznymi będzie coś z kolorówki.
    Lata temu, u którejś z dziewczyn na blogu była dyskusja o płynach do kąpieli, balsamach czy perfumach i pamiętam że uznałam że takie prezenty mogą być źle odebrane (np. jako aluzja)
    Ale jakaś paletka cieni, pomadka czy komplet pędzli to fajny upominek dla miłośniczek makijażu :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat już po zakupach 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły na prezent :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje! Takie domowe spa to zawsze trafiony prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły. Mam już prezenty, część jest kosmetyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły na prezent :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1