19 maja 2015

Serum korygujące zmarszczki - Dermedic

Cześć kochane,
Dziś niesamowity upał, staram się z tego korzystać, bo według prognozy w najbliższych dniach czekają nas deszcze i ulewy :( . Dziś chciałabym Wam przedstawić serum korygujące zmarszczki firmy Dermedic. Z racji tego ,że mam dopiero 24 lata , serum testowała moja mama.


Co mówi producent :
Składniki aktywne: Kompleks aktywny ARS 3°~ARS 4°. Kwas ursolowy, Wyciąg z korzenia różeńca górskiego, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Moisturizing Vegetal Micropatch, Kwasy AHA + L-Arginina
Zawartość składników aktywnych: 22%
  • Stymuluje proces syntezy elastyny, poprawiając spoistość i sprężystość skóry
  • Przyspiesza regenerację, wspomagając naprawę DNA
  • Wygładza skórę, koryguje zmarszczki
  • Zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (ogranicza TEWL)
  • Redukuje istniejące przebarwienia, ujednolicając strukturę i koloryt skóry
  • Hypoalergiczne
Jak stosować:
Nanieść równomiernie warstwę preparatu na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, pozostawić do wchłonięcia. Aplikować przed nałożeniem kremu na dzień/noc lub niezależnie. Serum stosuje się również w celu wzmocnienia działania kremów poprzez dodanie kilku kropli preparatu przed aplikacją. Nadaje się pod makijaż.
Przejdźmy teraz do opinii mojej mamy:
Krem w wygodnej z twardego plastiku tubce z pompką, dzięki której wydobywamy idealną ilość serum na dłoń. Serum szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Serum jest bezbarwne o dosyć rzadkiej konsystencji.


Serum fajnie ujednoliciło kolor cery, wpłynęło także na spłycenie zmarszczek. Ponadto wizualnie wygładziło skórę, brak jakichkolwiek podrażnień i uczuleń. Serum także nie wysusza skóry,  delikatnie ją nawilża. Serum nie lepi się , delikatny zapach zapewnia uczucie świeżości. Produkt godny polecenia na pierwsze oznaki zmarszczek.

Miałyście już okazje  wypróbować  serum? Jak się u Was spisało?

Buziaki <3


55 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale by mi się przydało. ..
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że spłyciło zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze za wcześnie na takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem młodsza od Ciebie także nie dla mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod kremik to serum byłoby dla mnie idealne. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. om mojej mamie może kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie stosuję tego typu kosmetyków ale moja mama ma to serum i jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Dermedic miałam krem do rąk i jeden krem, który skończył na piętach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jeszcze jestem za młoda na takie serum ;) Ale może kieeeedyś sobie o nim przypomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale przydałoby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za kilka lat jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety tego serum nie miałam, ciężko mi się jest więc wypowiedzieć. Wydaje się całkiem obiecujące. Dawniej pomijałam serum, stosowałam tylko krem, ale obecnie używam i mi służy (tylko innej firmy). Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś go wypróbuje na razie nie potrzebuje na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie fajne na prezent na Dzień Matki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze chyba nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie ten czas;p ale dermedic sobie chwalę i cenię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za wcześnie dla mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to chyba już niebawem powinnam się polubić z takimi produktami - mam krem tej firmy i ten zapach niestety mi nie odpowiada ale ta pompka jest rewelacyjna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful post! Hope you have a lovely day.


    CHECKOUT MY LATEST POST: MAC The Matte Lip Collection Swatches

    OdpowiedzUsuń
  21. moze by było dobre dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam z tej linii mleczko do demakijażu i micelka - oba uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam zmarszczki mimiczne i szukam właśnie czegoś co by je zminimalizowało, może warto wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię od czasu do czasu użyć serum, ale na razie nie kupuję ale jak gdzieś dostanę to nie pogardzę :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe, kiedy zacznę używać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na szczęście jeszcze nie muszę używać tego typu kosmetyków, ale też podsuwam je mamie do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przydałoby mi się takie serum na ujednolicenie kolorytu mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że jeszcze trochę poczekam zanim będę musiała sięgać po takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna sprawa takie serum
    dużo kosztuję ?
    I w jakim sklepie można je znalezć ?
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt to ok. 45 zł , serum można kupić np. tu http://www.aptekagemini.pl/dermedic-regenist-serum-korygujace-zmarszczki-30g.html :)

      Usuń
  30. Ja już serum muszę używać, tylko muszę namierzyć to serum, ostatnio kupiłam sobie fajny kremik od nich.

    OdpowiedzUsuń
  31. na szczęście jeszcze nie jestem w wieku na zmarszczki, ale polecę mojej mamie, jej się bardziej przyda :))
    jak już tu dotarłam to zapraszam też do nas, każdy gest w naszą stronę ogromnie nas motywuje:)
    pozdrawiamy, udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie, że mam polubiła :) ja go nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. moja mama jakoś nie daje się namówić na testowanie i zazwyczaj po dwóch dniach stwierdza, że się jej nie chce już tego kremu nakładać :D także zazdroszczę, że Twoja jest tak chętna do współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne to serum, a z tymi zmarszczkami to na serio spłyciło?

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziekuję Kochana, bardzo mi miło że przeczytałaś ze mną wywiad w Avanti :)
    Co do Twojego wpisu , to produktu nie używałam, jeszcze mi nie potrzebny, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O kiedyś pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy produkt, koniecznie muszę spróbować!
    zapraszam na nowy post przy kawie :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę bardzo wdzięczna

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam jeszcze czas na korygowanie zmarszczek ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze za wcześnie na takie kosmetyki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  40. zmarszczek jeszcze nie mam,ale samo serum brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy produkt, choć dobrze że jeszcze nie muszę takich stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwszy raz się z nim spotykam :)

    Pozdrawiam i miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam jeszcze czas na to serum, ale w przyszłości je chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze <3