Paletka do konturowania twarzy - The one - Oriflame

15:31

Cześć kochani, 
ostatnio w moje ręce wpadła paletka do konturowania The One od Oriflame. Raz na jakiś czas lubię ożywić, rozświetlić i nieco wysmuklić swoją twarz. W paletce znajduje się bronzer, rozświetlacz i róż, odcienie zamknięte są w plastikowej kasetce, którą z łatwością się otwiera.
Wszystkie odcienie są w ciepłej tonacji. Bronzer sprawdzi się najlepiej w przypadku jasnych karnacji, nadaje subtelną opaleniznę.  Róż ma fajny dziewczęcy odcień, dodaje twarzy świeżości. Rozświetlacz ma nieco złociste wykończenie, nałożony w kącikach oczu świetnie odświeża spojrzenie, delikatne muśnięcie policzków zapewnia ładny blask. Produkty bardzo dobrze się rozprowadzają, nie pylą podczas aplikacji.
Dodatkową zaletą kasetki jest wbudowane lusterko. Zestaw jest fajnym rozwiązaniem dla osób nie lubiących dużej ilości kosmetyków. Paletka spodoba się głównie osobom początkującym, pigmentacja odcieni jest średnia, nie zrobimy sobie nimi krzywdy. Konsystencja produktów jest pudrowa, dobrze przemielona. Całe trio bardzo fajnie się u mnie sprawdziło, nadało pożądany kształt linii żuchwy, wysmukliło i podkreśliło kości policzkowe.
Wszystkie odcienie pięknie mienią się w słońcu, trwałość produktów też jak dla mnie ok. bez problemu utrzymują się przez cały dzień. Co ją wyróżnia? Z pewnością wygodne użytkowanie. 

Jakie są Wasze ulubione paletki do konturowania?

Buziaki <3

Zobacz również

41 komentarze

  1. Nie konturuję twarzy, więc nie mam ulubionej paletki, ale Twoja wydaje się ciekawa :)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie konturuję jakoś specjalnie twarzy. Na większe wyjścia bazuję na rozświetlaczu w płynie (tylko pod oczy) i na bronzerze na kości policzkowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer wg mnie za cieply...wole tez wieksze rozswietlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam podobnej z MUR i dobrze się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam fazę na konturowanie i rozświetlanie. Rzeczywiście średnio napigmentowany produkt, raczej nie byłabym zadowolona :(. Moje ulubione produkty to bronzer chest nut z wibo (ten pojedynczy z palety i choose what i want) a rozświetlacz to mary lou, daje przepiękną taflę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam paletki. Wszystko mam oddzielnie. 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie konturuję twarzy, więc na temat paletki się za wiele nie wypowiem, ale kosmetyki Oriflame uważam za jedne z najlepszych na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bronzer byłby dla mnie chyba zbyt jasny i ciepły, ale reszta jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam takich paletek, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne odcienie :) Nie wiedziałam, że marka ma w swojej ofercie taki kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne odcienie ma ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam, że Oriflame ma paletkę do konturowania, fajnie że jest jasna, lubię takie delikatne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała paletka prezentuje się naprawdę całkiem nieźle natomiast Jednak wydaje mi się że przy mojej karnacji byłabt stanowczo za jasna

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna paleta, mam coś podobnego ze sleeka i lily lolo, zamierzam poznawać więcej kosmetyków Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię rozświetlacz z tej palety, moim zdaniem jest najlepiej napigmentowana z całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to już zupełnie czegoś takiego nie używam. hehe Już widzę moją pierwszą próbę, pewnie byłoby zabawnie. Pozdrawiam kochana, dużo radości. :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ostatnio czytam o kosmetykach Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosuje tego typu kosmetykow.

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam ta paletke jest świetna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemne trio. Ja mam z eveline i też jestem zadowolona:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda naprawdę fajnie le ja nie używam takich paletek.

    OdpowiedzUsuń

  22. Love your post dear! If you want you can check out my blog.I write about fashion, beauty, and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends!


    http://herecomesaajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałyśmy podobnej paletki więc wierzymy, że dobrze się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obecnie używam paletki do konturowania z Zoeva i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie planuje wypróbować te paletkę bo mam -20% :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, wygląda świetnie! Sama nie mam żadnej paletki, korzystam w sumie z różnych produktów różnych marek, w dodatku mam kilka różnych i używam ich sobie zależnie od kaprysu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam jej, bo mam inne produkty do tego celu (niektóre bardzo stare... chyba ze 3 lata nic nowego nie kupiłam). Bronzer ma bardzo łądny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie wyglądają , ja nie mam paletki, mam oddzielnie każdy z produktów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa, nie mam takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście nie potrafię odpowiednio używać tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię tusze i podkłady z serii the one Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  32. nawet jasne kolorki, a wiec myślę, że dla mnie była by ok

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie konturowałam twarzy, ale wiem, że taki "zabieg" potrafi zdziałać cuda. Może kiedyś się do tego przekonam?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo delikatną kolorystykę ma ta paletja.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1