TOP 5 przepisów na wodę smakową

15:09

Cześć kochani,

woda smakowa przygotowana samodzielnie przez nas w domu ma same zalety, nie zawiera cukru, jest źródłem witamin, wspaniale orzeźwia i nie zawiera konserwantów. Pamiętajmy, żeby napoje robić z przegotowanej bądź filtrowanej wody. Wody smakowe dostępne w sklepach zawierają benzoesan sodu, który jest uznawany za jeden z najniebezpieczniejszych konserwantów, zapomnijmy o tych kupnych bombach kalorycznych i przygotujmy swoją zdrową i pyszną wodę smakową.
1.DETOKS

Przygotuj szklankę bądź dzbanek czystej wody dodaj do niej plastry świeżych pomarańczy i szałwię. Woda pomarańczowa dostarczy nam energii oraz oczyści nasz organizm. Pomarańcze dostarczają wielu witamin i skutecznie wypłukują toksyny.

2. BOMBA WITAMINOWA

Do szklanki czystej wody dodaj plastry limonki, miętę oraz pół łyżeczki cukru trzcinowego. Brązowy cukier zawiera więcej składników odżywczych niż biały. Dodatek limonki wzbogaca wodę o cenne przeciwutleniacze, mięta zaś odświeża i poprawia trawienia. Gdy odczuwasz ból gardła zamiast trzcinowego cukru dodaj łyżeczkę miodu.

3.  IMBIROWA ROZKOSZ

Do dzbanka wody dodaj parę plastrów imbiru oraz listek stewii. Imbir zawiera gingerol składnik, który przyspiesza przemianę materii i ułatwia spalanie tłuszczu. Ma także właściwości rozgrzewające świetnie sprawdzi się podczas chłodniejszych wieczorów. Korzeń łagodzi również bóle miesiączkowe i mdłości. Świeże listki stewii dodają słodyczy bez zbędnych kalorii.
4. DOBRY PORANEK

Do szklanki wody dodaj plastry cytryny i kiwi. Woda powinna być letnia, dzięki temu delikatnie pobudzi do działania jelita. Wodę wypij tuż przed śniadaniem. To idealny napój na początek dnia, cytryny mają sporą ilość witaminy C, są doskonałym źródłem potasu, magnezu i wapnia.

5. ORZEŹWIAJĄCA CHWILA

Do czystej wody dodaj plastry świeżego ogórka oraz listek melisy. Napój dzięki ogórkowi zyska wytrawny i orzeźwiający smak. Ogórek korzystnie wpływa na odkwaszenie naszego organizmu, zawiera także potas i witaminę C.

A Wy kochani po jakie połączenia sięgacie najczęściej? :)

Buziaki <3

Zobacz również

49 komentarze

  1. Mi najbardziej smakuje z truskawkami i miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne pomysły. Ja najcześniej pije wodę z miętą i limonką lub cytryną ale w sumie nie pomyślałam by dodać do niej cukru :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie najczęściej jest połączenie cytryny z miętą lub truskawki z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wody smakowe zwlaszcza z arbuzem i melisa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wody z arbuzem nie próbowałam, wygląda super. Najczęściej piję z cytryną, borówkami, albo malinami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zwykłą wodę z cytryną i miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej zwykłe połączenie woda + cytryna lub limonka :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najczęściej piję z imbirem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pomysly. Chetnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jak coś to z cytryną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, na pewno skorzystam ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś, może z 6-8 lat temu często kupowałam smakowe wody, ale jak zobaczyłam, że jest tam dużo niepotrzebnych składników, nauczyłam się pić zwykłą wodę (kiedyś jej nie cierpiałam). A kiedy spróbowałam wodę smakową samorobioną, to już w ogóle nie rozumiałam, dlaczego kiedyś piłam tę niedobrą wodę ze sklepu :P. Najlepsza woda to z cytryną i miętą, najlepiej z własnego ogródka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taką wodę, wrzucam rozne owoce ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Obecnie często robię lemoniady lub wody smakowe w domu a nawet coś jakby ice tea i szczególnie jak mamy gości, ale nie tylko wszystko schodzi na pniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno skorzystam z propozycji tych wód smakowych <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle dobroci mozna zrobic z wodą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wody smakowe, ale najbardziej lubię z cytrynką i ewentualnie truskawki i mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne przepisy, idealne na lato :) Chętnie wypróbuję.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak super te przepisy! Ja nie lubię tych smakowych ze sklepu zupełnie mi nie smakują mam wrażenie, że pije sam cukier. Te za to pyszne i zdrowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Często robię swoje wody smakowe z dodatkiem różnych owoców. Muszę wypróbować tę cytrynę z kiwi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Domowa woda z cytryną i miętą jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  22. I to jest prawdziwa WODA SMAKOWA! A nie jakieś sztuczne i na maxa słodkie wodo-podobne produkty w plastikowych butelkach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Woda o smaku imbirowym! Coś pysznego <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Najczęściej woda z cytryną i miętą - uwielbiam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio piję wodę z malinami... uwielbiam ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poza wodę z cytryną nie wychodzę, ale może czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę spróbować z cytryną i kiwi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wersja z Imbirem mnie zaciekawiła :) Spróbuje ale bez stewii, nie mogę smaku tej rośliny hihi :P Już wolę cukier a najlepiej bez słodkości

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne przepisy - do zapamiętania i wykorzystania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazwyczaj piję wodę z cytryną lub limonką, ale muszę jeszcze sprawdzić tę z kiwi!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. super pomysły:) idealne na.tą porę roku

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy z napojów wydaje się bardzo smaczny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią wypiłybyśmy wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. super pomysły ;) na pewno wypróbuję :) sama woda z pomarańczą już mi się znudziła :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w ostatnim czasie stawiam na wodę z cytryną, ale może kiedyś wypróbuję którąś z Twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wody smakowe .Najczęściej pije miętę z cytryną. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe połączenia. Ja zdecydowanie wolę pić taką wodę smakową niż soki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ostatnio już w pełni przerzuciłam się na picie wody z owocami, skończyłam z sokami słodzonymi i gazowanym, więc tym bardziej te pomysły się mi przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne przepisy, aż mam ochotę wszystkie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkie fajne, ale wybieram dobry poranek :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1