Mia - najlepsze naturalne kosmetyki polskich producentów

14:17

Cześć kochani,
za oknami prawdziwa polska jesień, na szczęście dziś słonecznie. Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Mia otrzymałam do przetestowania trzy kosmetyki, które chciałabym Wam dziś przedstawić. Mia to polska firma działająca w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. W ich ofercie znajdziemy naturalne, ekologiczne, organiczne i certyfikowane kosmetyki. Firma oferuje produkty najwyższej jakości.

Tołpa: botanic, hiszpański ryż regenerujący szampon chroniący kolor

Opis producenta:
Ten botaniczny szampon ma kremową konsystencję i ujmujący zapach. Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Odbudowuje i wzmacnia strukturę włosów. Chroni przed promieniami UV zapobiegając płowieniu koloru. Odżywia i regeneruje. Wygładza i przywraca połysk. Zawiera przyjazne dla skóry głowy i włosów środki myjące, dzięki czemu łagodnie się pieni.
Opinia:
Szampon mieści się w wygodnej buteleczce o pojemności 200 ml. Jest przeznaczony do włosów farbowanych więc idealnie dla moich rozjaśnianych włosów. Marka tołpa gości u mnie dosyć często cenię ją za dobre składy i brak parabenów. Szampon bardzo fajnie oczyszcza skórę głowy i włosy, zmywałam nim oleje. Konsystencja produktu jest dosyć gęsta, wystarczy odrobina szamponu by pokryć nim całe włosy. Zapach bardzo ładny, delikatny nie umiem go określić ale jest przyjemny.
Szampon nie obciąża włosów. Zawiera naturalne filtry UV. Przez brak w składzie SLS słabo się pieni. Po jego zastosowaniu włosy są sypkie, mięciutkie i wygładzone. Kosmetyk nie plącze włosów i nie przesusza skóry głowy. Jestem zadowolona z jego działania.

Avebio Olej arganowy organiczny certyfikowany

Opis prodecenta:
100% naturalny, certyfikowany przez Soil Association, tłoczony na zimno olejek kosmetyczny. Bardzo dobrze się wchłania. Zawiera bardzo duże ilości naturalnej witaminy E, nazywanej potocznie “Witaminą Młodości” oraz Niezbędne Nienasycone Kwasy Omega 3, 6, i 9. Posiada silne właściwości przeciwzmarszczkowe i odżywcze. Doskonały do każdego rodzaju cery, w szczególności dojrzałej. Olejek arganowy odbudowuje płaszcz lipidowy skóry, posiada naturalny skwalan. Olejek arganowy polecany jest także do skóry wrażliwej i alergicznej. Dzięki zawartości witaminy F przyśpiesza gojenie się podrażnień.
Opinia:
Jak już wiecie uwielbiam wszelkie olejki, arganowy gości stale w mojej pielęgnacji. Nie miałam jeszcze nigdy produktu tej firmy ale widać, że bardzo dba ona o jakość olejów. Produkt stosowałam głównie do ciała oraz włosów. Produkt zamknięty jest w szklanej ciemnej buteleczce, zapach bezwonny. Olej bardzo łatwo aplikuje się na skórę, trzeba troszkę poczekać aż całkowicie się wchłonie. Bardzo fajnie nawilża i odżywia suchą skórę, działa jak opatrunek. Skóra po jego wchłonięciu jest gładka i elastyczna. Efekt nawilżenia po oleju jest długotrwały, najlepiej stosować go co 2-3 dni.
Na włosach sprawdza się równie dobrze. Stosuje go po umyciu włosów wcierając w końcówki oraz czasami na całej długości w suche włosy po czym je myje szamponem. Włosy po jego użyciu są elastyczne i nabierają blasku. Regularnie stosowany odżywia i regeneruje kosmyki oraz zapobiega ich łamaniu i kruszeniu się.

Yope Naturalne mydło w płynie Werbena

Opis producenta:
Nawilżające mydło w płynie o zapachu Werbeny: formuła stworzona z wykorzystaniem 100% naturalnego ekstraktu z werbeny, która działa wygładzająco i kojąco na skórę rąk. Wysoka zawartość gliceryny roślinnej pozostawia skórę odświeżoną, gładką i miękką w dotyku, a zawarte w mydle witamina B5 i alantoina działają regenerująco na skórę rąk.
Opinia:
Już od dłuższego czasu miałam ochotę wypróbować mydła Yope, słyszałam o nich wiele dobrego. Oprócz pięknej szaty graficznej mają bardzo fajny skład. Przyjemnie się je aplikuje dzięki wygodnej pompce, mydełko niesamowicie pięknie pachnie, wariant werbena to strzał w dziesiątkę uwielbiam takie cytrusowe nuty. Ogromną zaletą produktu jest to, że nie wysusza skóry dłoni co w mydłach często się zdarza. Ma przyjemną lekką konsystencje łatwo się rozprowadza. Produkt ma dosyć dużą pojemność 500 ml dodatkowo jest bardzo wydajny wystarczy jedna pompka na umycie dłoni.
Mydełko jak najbardziej spełnia swoją funkcje, świetnie oczyszcza dłonie i pozostawia na nich długotrwały zapach. Już zacieram rączki na kolejne wersje zapachowe.

Używaliście któregoś z tych produktów?

Buziaki <3


Zobacz również

101 komentarze

  1. Tego naturalnego mydła w płynie jestem ciekawa już od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna trójka, choć yope najbardziej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosyć lubię Tołpę a te mydełko mnie już dłuższy czas kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Yope miałam różne próbki :) marka bardzo fajna i mam zamiar kupić pełnowymiarowe opakowanie mydełka :) w sumie to chyba będę używać go do całego ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Yope miałam różne próbki :) marka bardzo fajna i mam zamiar kupić pełnowymiarowe opakowanie mydełka :) w sumie to chyba będę używać go do całego ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyła mnie etykieta mydła w płynie :D

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny wpis, właśnie mam zamiar się przestawić na naturalne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mydełka od Yope kusiłam się już długo. Po prostu jestem zakochana w designie tych produktów. Są świetne :) Lubię zapach werbeny, więc to kusi podwójnie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydła YOPE są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnych produktów naturalnych nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy mi się zaświeciły do tego oleju!

    OdpowiedzUsuń
  12. zamierzam wypróbować kosmetyki YOPE, szczególnie balsamy do rąk mnie interesują

    OdpowiedzUsuń
  13. Etykieta mydła w płynie bardzo sympatyczna, przykuwa uwagę:) Ciekawy ten szampon z Tołpy, dotąd nie wiedziałam, że mają kosmetyki do pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to mydelko :D Zakochalam sie od pierwszego wąchnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mydełka yope wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zestawienie, muszę przyjrzeć się bliżej tym produktom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale Yope najbardziej mnie ciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej trójeczki miałam tylko Tołpę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam Tołpę i lubię, chetnie wypróbuję też Yope ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z tołpy uwielbiam płyn micelarny białe kwaity

    OdpowiedzUsuń
  21. z miłą chęcią bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne produkty, olejek arganowy bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. Na produkty Yope mam ochotę od pewnego czasu, więc muszę w końcu je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mydło w płynie,chciałabym poznać

    OdpowiedzUsuń
  25. Żadnego nie używałam, ale zachwycam się kosmetykami Yope

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego naturalnego mydla uzywam od dawna! Super post!
    U mnie na blogu nowy post o LipKit od Kylie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam żadnego z powyższych wymienionych produktów. Muszę przyznać, że butelka z mydłem w płynie wygląda zachęcająco! :D
    Pozdrawiam i również obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również jestem fanką olejków ;) przez dłuższy czas stosowałam arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kuszą mnie mydła z Yope. Opakowanie przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele słyszałam o tych mydełkach, szata graficzna genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej ciekawi nas mydełko ale i tak wszystko nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki za obserwację :)
    ja właśnie od tygodnia pracuję w sklepie z kosmetykami naturalnymi i powoli zaczynam się interesować co i do czego :)

    również obserwuję ! :)
    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mydełka Yope bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja się strasznie mało orientuję w tych wszystkich firmach, ale mydełko w płynie mnie zachwyciło swoją grafiką! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam to mydełko Yope i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wypróbowałabym szampon. <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe kosmetyki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  38. Wkrótce w ramach projektu denko wykończę ostani szampon, jaki mam i chyba skuszę się na ten od tołpy. Od dawna myślę nad spróbowaniem ich kosmetyków, a skoro szampon sprawdza się na włosach farbowanych to chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Produkty Yope mają uroczą szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie używałam żadnych z tych produktów, ale mam kosmetyki Tołpy i jestem z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy wpis. Chętnie bym sobie sprawiła ten szampon :) Ja również obserwuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używałam, ale podoba mi się szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie używałam, ale podoba mi się szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  44. przymierzam się do zakupu tego mydła z YOPE - właśnie z werbeną :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Tym razem nic tu dla mnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Szampon wygląda i brzmi kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Te mydełka z yope są świetne, bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  48. nie znałam tych produktów,fajnie je poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę w końcu wypróbować to mydełko yope. =)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawią mnie te mydła Yope, i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy raz widzę te mydło Yope, ale ten design zainteresowałby każdą z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwowałem cię. Spodziewam się mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Yope ma świetne etykiety, mam jakąś próbkę mydła w płynie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  54. Od dawna ciekawi mnie to naturalne mydło w płynie, muszę wreszcie je wypróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na mydełka YOPE również mam ochotę :) Spodobały mi się głównie ze względu na opakowania - są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  56. Yope i Tołpę bardzo lubię. Olej arganowy nie jest moim ulubieńcem więc sięgam po inne :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam próbkę kremu do rąk YOPE - zakochałam się w zapachu (miód i bergamotka) oraz działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak kiedyś będę robić zakupy w sklepie gdzie można kupić także te mydło to z chęcią się na nie skuszę. Na dodatek uwielbiam zapach werbeny ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale SLS to nie jedyny detergent, który się pieni... Swoją drogą, używałam wielu SLS-owych szamponów, które się nie pieniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Na mydełko to się sama z chęcią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. niczego nie miałam ;) jedynie kiedyś szampon z tołpy, ale inny :D byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawa jestem tych mydełek YOPE, bo dużo o nich czytałam, a jakoś nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. nie znałam tych produktów wcześniej. Najbardziej zaciekawił mnie olejek arganowy :) nigdy nie używałam, a ten o którym piszesz wydaje się być okej więc może się skuszę w końcu ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie znam żadnego z tych produktów, ale wydają się całkiem ciekawe, szczególnie mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tego ostatniego mydła jestem najbardziej ciekawa .
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Najbardziej ciekawi mnie szampon, nie wiedziałam że Tołpa ma kosmetyki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. mydło płynie najbardziej mnie zaciekawiło :) Ma bardzo fajne opakowanie. Czuję, że polubiłabym też ten szampon :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Tołpę bardzo cenię, aczkolwiek Hiszpańskiego ryżu (marketingowo dali radę z tym nazewnictwem :D) nie spotkałam w swojej karierze zakupoholika. Mydełka Yope z kolei zawsze będą urzekać mnie tymi etykietkami ❤

    OdpowiedzUsuń
  70. Niestety produktów nie znam, ale bardzo chętnie przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Tołpe znam, ale akurat tego kosmetyku nie próbowałam, reszty niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Najbardziej zaciekawiło mnie mydełko z werbeny :-D

    OdpowiedzUsuń
  73. zdecydowanie kusi mnie mydło Yope :)
    jeśli lubisz zdobienie paznokci to zapraszam do mnie,
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  74. Przydatny post, ja uwielbiam naturalne kosmetyki ;) To mydełko wygląda super, też się na nie czaje :D będę musiała chyba je kupić jak skończy mi się obecne. Jeszcze z naturalnych używam Alterre (z Rossmanna) i Petal Fresh :) Także polecam!
    Dodaję także do obserwujących :D
    http://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Te mydła od jakiegoś czasu mnie interesują ale jakoś nie było okazji...

    OdpowiedzUsuń
  76. Te mydła od jakiegoś czasu mnie interesują ale jakoś nie było okazji...

    OdpowiedzUsuń
  77. Przedstawione kosmetyki są mi całkowicie obce. Mam w planach kupić te naturalne mydło w płynie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  78. tylko tołpe testowałam z tej trójki, olejek mi sie podoba wiec moze kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  79. uwielbiam mydła Yope, szczególnie tę wersję z cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie używałam jeszcze tych produktów, ale kusi mnie od dłuższego czasu mydełko :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Olej arganowy mnie zaciekawił :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Chciałabym strasznie wypróbować to mydło Yope, ale cena ciągle mnie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  83. strasznie podobają mi się te mydełka, będę musiała któreś wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  84. Będę pamiętać o tym medłku, idealny byłby na wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale wyglada fajnie ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  86. Żadnego z tych produktów jeszcze nie stosowałam, ale z chęcią wypróbowałabym szampon do włosów farbowanych Tołpa, tym bardziej, że bardzo sobie cenię produkty do pielęgnacji twarzy tej firmy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Szampony Tołpy już po raz któryś mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również mam wielką ochotę wypróbować to mydło :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1