Idealny duet Nacomi - peeling do ciała pomarańcza + mus do ciała wygładzający borówka

13:34

Cześć kochani,
marka Nacomi już od dłuższego czasu mnie kusiła, naturalne i proste składy to coś co lubię najbardziej. W moje łapki tym razem wpadł peeling do ciała pomarańcza oraz mus wygładzający borówka. Oba produkty mają bezpieczne i ekologiczne składy. Wszystkie składniki kosmetyków posiadają certyfikat Ecocert, ponadto produkty nie są testowane na zwierzętach.

Naturalny peeling cukrowy pomarańcza
Opis producenta:
Silne działanie antycelluhtowe. stymulacja procesów oczyszczających organizm z toksyn i pobudzający aromat świeżych pomarańczy - doskonale połączenie aktywnych składników dla kobiet dbających o jędrną i smukłą sylwetkę. Peeling pomarańczowy Nacomi jest produktem w 100% naturalnym. Kosmetyk na bazie naturalnego masła Shea jest przeznaczony do pielęgnacji całego ciała. Szczególnie polecany jest on dla kobiet walczących z cellulitem oraz skórą która utraciła dawną jędrność. Peeling Nacomi nie zawiera sztucznych konserwantów ani parabenów. dlatego może być stosowany przez osoby ze skłonnością do podrażnień.

Skład: Sucrose, 3utyrospermum Parkii Buccer, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Seed Oil, Tocopheryl Acecace, Cicrus Dulcis Oil, Limonene, Linalool, Cicral, Citronellol.
Opinia:
Peeling mieści się w poręcznym 100 ml opakowaniu. Już po otwarciu wieczka czuć intensywny bardzo ładny zapach orzeźwiającej pomarańczy. Używanie peelingu to czysta przyjemność, kryształki choć niewielkie są dosyć ostre, dzięki czemu produkt skutecznie złuszcza martwy naskórek. Zapach peelingu po wykonaniu masażu wyczuwalny jest w całej łazience, fajnie mnie relaksuje po ciężkim i ponurym dniu. Konsystencja peelingu jest dosyć zwarta rozpuszcza się pod wpływem ciepła dłoni i fajnie rozprowadza się na skórze. Peeling pozostawia lekką warstwę, która po pewnym czasie znika zostawiając skórę wygładzoną i elastyczną.
Peeling pomimo tego, że jest dosyć mocnym zdzierakiem nie podrażnia skóry. Nakładam go zawsze na zwilżone ciało i masuje przez ok.5 minut do całkowitego rozpuszczenia się kryształków. Dopełnieniem tej aromaterapii po kąpieli jest mus do ciała borówka.
Mus do ciała wygładzający o zapachu borówki
Opis producenta:
Intensywne działanie wygładzające i korygujące drobne niedoskonałości - połączone w formie puszystego musu, o kuszącym aromacie borówki. Naturalny mus Nacomi jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała, polecany do wszystkich typów skóry. Olejek ze słodkich migdałów i olej z dzikiej róży posiadają intensywne działanie wygładzające - pomagają uporać się z rozstępami,
nierównościami skóry i drobnymi bliznami. Bazą musu jest masło Shea - naturalny składnik przeciwzapalny i nawilżający, stymulujący naturalne procesy odbudowy skóry.

Skład: Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic Capric Triglyceride, Cera Alba, Helianthus Annuus Sunflower Seed Oil, Glycerin, Rosa Moschata (Rose hip) Seed oil, Cetyl Alcohol, Vaccinum Myrtjllus Leaf Extract,, Tocopheryl Acetate, Parfüm, CI14720, CI42090.
Opinia:
Mus mieści się w opakowaniu 150 ml. Gdy po raz pierwszy otworzyłam jego wieczko przepadłam na dobre! jeszcze nigdy nie miałam tak aromatycznego produktu, zapach jest nieziemski, musiałam się powstrzymywać żeby go nie zjeść ;p. Konsystencja produktu rzeczywiście przypomina lekki mus, po kontakcie z dłonią zmienia się on w nieco oleistą postać, bardzo łatwo rozsmarowuje się na skórze, wystarczy jego odrobina by pokryć całe ciało. Skóra po użyciu musu staje się aksamitnie gładka i mega pachnąca, zapach utrzymuje się ok. 3 godzin. Po nałożeniu na ciało trzeba odczekać chwilę aby produkt całkowicie się wchłonął.
 Mus fajnie odżywia i regeneruje skórę, idealnie sprawdzi się do suchej skóry na łokciach i kolanach. Jestem oczarowana tym duetem. Kosmetyki są bardzo łatwo dostępne i mają przystępne ceny jak na tak wysoką jakość.

Miałyście już okazje poznać markę Nacomi?

Buziaki <3

Zobacz również

88 komentarze

  1. Z Nacomi miałam tylko olejki jak dotychczas. Ale bardzo, bardzo byłam z nich zadowolona. Konsystencja musu do ciała bardzo mi się podoba. Co do samego peelingu - fajnie, że nie podrażnia, a silnie zdziera :) Pozdrawiam poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, na pewno cudeńko :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/09/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam straszną ochotę na ten mus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, peelingu nie miałam, a kusząco wygląda. Chcialabym taki peeling, a jeszcze pomarańczowy... :) Mus mam (o zapachu mango) i to, że robi się z niego olejek po rozsmarowaniu średnio mi odpowiada. Nie lubię olejków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką konsystencję :) Zapach mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa i super, że nie jest testowane na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nacomi niezwykle pachną <3 kocham je !!

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieznałam tego produktu ale wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki nie znam, ale uwielbiam peelingi... zwłaszcza skusiłabym się na pomarańczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie kuszą kosmetyki z tej firmy. Mam teraz bardzo dużo kosmetyków naturalnych ,więc jak mi się skończą to może sobie zakupię :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com/2016/10/odzywka-do-wosow-z-jojoba.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo! To jest chyba warte wypróbowania! Ja jestem ostatnio na etapie peelingu kawowego domowego. Mieszam fusy z rozmaitym,i olejami. Trochę to brudzi wannę, ale mimo wszystko jest mega skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale peeling świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tej firmy, ale czytałam wiele dobrego na temat jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak czytam o tym musie to robię się głodna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam też ten peeling - boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym musem to mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No mus w szczególności wygląda zachęcająco 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Super duet ;) ja z tej firmy miałam czarne mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem zakochana w tej marce:) mam ochotę na mus ale w wersji malinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawi mnie zapach tego musu borówkowego!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten mus borówkowy wygląda świetnie, chętnie bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niedawno wykończyłam peeling i na pewno o nim napiszę kilka słów na blogu. Był świetny i nie miał zapachu rodem kostki z WC, a tego się obawiałam, bo w końcu pomarańczowy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny wygląd! Może w przyszłości się skuszę ;)
    U nas rozdanie na blogu, może wpadniesz?
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wszystko co ma ze sobą pomarańczę :D kocham ten zapach najmocniej jak się tylko da i jak mam do wyboru coś pomarańczowego to zawsze je wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. peeling mnie zaciekawił, bardzo lubię peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ musi być piękny zapach szczególnie peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mm ten peeling musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię markę nacomi. Ich maseczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie prezentuje się ten duet. W szczególności peeling mnie zaciekawił.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio zastanawiałam się czy nie wziąć tego peelingu ! ;) TEraz troszkę żaluję że nie wzięłam go ;) A mus wygląda cudownie ! Chcę go ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Mus borówkowy brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tej firmie :o
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten zapach borówek mnie przekonał!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mus mnie bardzo kusi <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przekonuje mnie peeling i jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam ten peeling i go uwielbiałam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam cukrowe peelingi. Zwłaszcza o cytrusowych zapachach :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Może polecisz cos do pielegnacji twarzy:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  39. Już sobie wyobrażam ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam peelingi cukrowe o zapachu pomarańczy, ten pewnie też bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bez wahania sięgnęła bym po obydwa produkty. A ta pomarańcza ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Nacomi jeszcze nie poznałam ale oba kosmetyki wyglądają mega :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mus/zapach utrzymuje się na skórze aż 3 godziny ? to dużo i już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z tej marki peelingów jeszcze nie miałam :D Ale ogólnie to bardzo lubię takie produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja używałam ciasteczkowego - nieziemsko pachnął, <3

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam produkty, które pachną owocami :)mnie przede wszystkie te przekonują do siebie tym, że jak napisałaś, są bardzo aromatyczne :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawi mnie zapach tych kosmetyków, musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dawno już nie miałam nic od Nacomi :) Ten mus wygląda ,,wyśmienicie"

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie miałam okazji poznać tej firmy ;(

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapachy są nieziemskie, musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  51. Widzę, że warto bliżej się przyjrzeć tym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ej, ten peeling wydaje się być naprawdę mega gęsty!

    OdpowiedzUsuń
  53. ojjj a ja tej marki kompletnie nie znam :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  54. oba prezetują się rewelacyjnie, ale zwłaszca mus mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomarańczowy peeling cukrowy z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie miałam jeszcze okazji ich przetestować, ale oba produkty wydają mi się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nic z tej marki nie miałam, ale te produkty wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię takie owocowe nuty w kosmetykach! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie słyszałam jeszcze o nic, ale wygladaja super ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam peelingi, ale tego jeszcze nie miałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem ciekawa tego peelingu do ciała. :)

    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  62. Peeling bym polubiła ale mus mam i nie jestem z niego za bardzo zadowolona, wolę wersję malinową;/

    OdpowiedzUsuń
  63. ta marka ma wiele fajnych produktów z tego co czytamy:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie miałam jeszcze produktów tej marki, jednak niebawem to się zmieni, peeling przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1