Olej z krokosza barwierskiego - sposób na tłustą i trądzikową skórę

13:38

Cześć kochani,
olejowanie ostatnimi czasy stało się bardzo popularne, olej nakładamy na włosy, ciało i twarz. Przyznam szczerze, że olejowa pielęgnacja podbiła także moje serce. Niedawno miałam przyjemność przetestować olej z krokosza barwierskiego, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Bioindygo.  Olej zainteresował mnie głównie dlatego, że jest idealny do skóry tłustej i zanieczyszczonej - reguluje wydzielanie sebum i łagodzi stany zapalne skóry.

Od producenta:
Olej z krokosza barwierskiego nadaje się do pielęgnacji ciała i twarzy. Kosmetyk ten świetnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Olej z krokosza barwierskiego rekomendowany jest dla osób, które mają skłonność do powstawania stanów zapalnych oraz podrażnień po depilacji.

Olej z krokosza barwierskiego to bogactwo kwasu oleinowego oraz kwasu palmitynowego. To źródło witaminy A i witaminy E. Olej wykazuje działanie kojące i łagodzące. Olej z krokosza barwierskiego nadaje się również do codziennej pielęgnacji włosów. Okazuje się, że kosmetyk ten wspaniale chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Zdaniem kosmetologów, olej z krokosza barwierskiego zapobiega szybkiemu odrastaniu włosów po depilacji.
Opinia:
Olej znajduje się w ciemnej buteleczce o pojemności 100 ml. Stosowałam go głównie na twarz, wylewając na dłoń parę kropli i wcierając go w oczyszczoną skórę, omijałam okolicę oczu. Olej dosyć szybko się wchłania, pozostawia przez jakiś czas 10-15 minut tłustawą powłoczkę, która później staje się nie widoczna. Produkt ma lekką konsystencje, przyjemnie się go rozsmarowuje. W oleju znajdziemy wysoką ilość kwasu linolenowego, który rozrzedza sebum, przez co zmniejsza zatykanie porów.
Z buteleczki prosto wydobyć odpowiednią ilość produkty dzięki wbudowanemu w buteleczkę kroplomierzowi. Dodatkową zaletą oleju krokoszowego jest także jego uniwersalność. Sprawdza się idealnie podczas olejowania włosów oraz po depilacji. Regularnie stosowany olej stymuluje regeneracje skóry, świetnie ją nawilża i odżywia, ma działanie antyoksydacyjne, co chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Moja skóra po stosowaniu go każdego dnia przez 3 tygodnie zyskała zdrowy koloryt, nie zauważyłam żadnych podrażnień czy alergii, nie zaobserwowałam też nowych wykwitów skórnych.
Olej stosowany na skórę głowy wzmacnia i pobudza cebulki do wzrostu. Dzięki zawartości witaminy A i E olej może z powodzeniem zastąpić balsam do ciała. Jestem bardzo zadowolona z działania tego oleju i z pewnością zagości on w mojej pielęgnacji na dłuższy czas.

Dla zainteresowanych mam również kod do sklepu Bioindygo upoważniający do 5% zniżki :kosmetykofanki5.

Stosowaliście kiedyś już olej z krokosza?

Buziaki <3

Zobacz również

84 komentarze

  1. Ciekawy choć nigdy nie miałam z nim doczynienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy choć nigdy nie miałam z nim doczynienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio o nim czytałam właśnie i też zamierzam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A podobno krokosz oslabia wloski po depilacji, wiec juz kiedys mnie zainteresowal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nim nie słyszałam z olejów używałam jedynie avocado, arganowy, jojoba, z nasion konopi, z sezamu i hmmm chyba tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie na niego patrzylam, szukam "nowych" olejów na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi zależy na oleju do twarzy tłustej i tradzikowej. Ostatnio mam problem chyba że wszystkim, włosy i twarz też. Szukam czegoś co zajmie się moim problemem i chyba skorzystam i kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oleju z krokosza jeszcze nie testowałam, ale będę go miała na uwadze :) Ale stosowałam podkład YR który miał ten olej w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej i z chęcią bym go wypróbowała do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze widzę.. ale jestem psychofanką olejów wszelkich.. więc czuję się skuszona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłby super na moje trądziki :) Na razie próbuję olej z konopi i również zdobył moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam do czynienia z tym olejem ale będę musiała go przetestować :)
    Bardzo pomocny post bo mam problemy z moją tłustą cerą i ciągle szukam czegoś co mi w tym choć trochę pomoże :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam oleje. Tego nie znam. Bardzo chciałabym zobaczyć czy jest w stanie wzmocnić cebulki moich włosów. Świetnie, że ma takie działanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tego oleju :) ostatnio polubiłam ze słodkich migdałów oraz marchewkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o coś dla mnie na skórę głowy,zapisuję na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki olejek chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię olejki i obecnie został mi tylko olej kokosowy. Muszę rozglądnąć się za nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam o nim jedynie :). Ja bym go najchętniej stosowała na włosy/skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zamiar go kupić! :)
    pozdrawiam, https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę go mieć, może i mi pomoże na trądzik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam wszelkie olejki do włosów, twarzy i ciała;) Tego akurat jeszcze nie miałam, choć słyszałam o nim:) Prędzej czy później wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam go,ale to pewnie dla tego,że mam inną skórę niż Ty.Ale recenzja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o tym olejku, a wydaje mi się że jest odpowiedni dla mnie. Moja cera jest tłusta i dość problemowa. Postaram się go znaleźć i zakupić, może u mnie zdziałą cuda :)

    Zapraszam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie testuję takich kosmetyków, boję się, że obciąży to moje włosy, a i tak należę do osób, które muszą myć głowę codziennie :( Na twarz czy ciało pewnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze słyszę o takim oleju, ciekawe jak zadziałał by na moja skórę ��

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam cos o tym olejku, ale przyznam szczerze, że nigdy go nie widziałam.

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się nim zainteresować, lubię oleje naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo dobrego o nim słyszałam, z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja znowu słyszałam odwrotną informację o tym oleju, podobno osłabia wzrost włosów i przydatny jest przy depilacji. Muszę coś więcej poczytać o tym oleju bo jestem ciekawa jak to z nim naprawdę jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, w sumie w poście jest informacja, że zapobiega odrastaniu po depilacji, a jednocześnie, że pobudza włosy do wzrostu. Droga autorko, pomocy - jak to działa? :D

      Usuń
    2. Olej krokoszowy niszczy mieszki włosowe, co ma spowodować późniejsze odrastanie włosów i zmniejszenie ich ilości stosuje się go zaraz po depilacji mechanicznej wcierając w skórę. Natomiast wcieranie go w skórę głowy poprawia krążenie i stymuluje wzrost włosów <3

      Usuń
    3. Ok, proces wyrastania włosa jest dość skomplikowany :D Ale rozumiem, że właściwości tyczą się dwóch różnych warstw naskórka i w takim wypadku wierzę i faktycznie chyba się na niego skuszę w ramach testów na własnej skórze :D Poza wspomnianymi ma w końcu wiele innych, fajnych właściwości :)

      Usuń
  30. Nie stosowałam ale mnie zaciekawił, nadałby się do mojej mieszanej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałyśmy o tym oleju ale jeszcze nie miałyśmy okazji wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tego oleju, ale bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiło mnie działanie wzmacniające włosy. Moje są w bardzo kiepskiej kondycji i staram się je ratować czym popadnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie słyszałam o tym oleju, a bardzo lubię oleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znałam tego produktu, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tego oleju, obecnie bardzo się polubiłam z olejem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. pierwszy raz słyszę o tym ziomku:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie stosowałam, ale z pewnością zakupię:) jak tylko zużyje moje zapasy chociaż w połowie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tego, ale jeżeli jest dobry to koniecznie muszę polecić siostrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam o nim same dobre rzeczy, ale osobiście go nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja pierwszy raz o nim czytam i już chcę go mieć ! no muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze nie próbowałam, ale przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mojej buźce niestety oleje nie pasują..

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, nie słyszałam nigdy o tym olejku, sama używam na swoją cerę tyle że migdałowy z wit. A+E - bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie miałam tego oleju, ale zaintrygowałaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Olejek wygląda bardzo ciekawie, ale dla mojej suchej, naczynkowej cery chyba nie będzie najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię oleje w codziennej pielęgnacji :) na co dzień używam oleju z awokado

    OdpowiedzUsuń
  49. Zainteresował mnie ten olejek, bo ostatnio mam problemy ze skóra , ale tak niestety mam co roku jak się robi zimno. Pozdrawiam i zaglądam na stronę sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Słyszałam o tym olejku, ale nie miałam z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Na pewno wyprubuje na włosy. Lubię produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie słyszałam o takim oleju. Muszę się nim zainteresować, ponieważ już od dłuższego czasu różne oleje stanowią dla mnie nocną pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie słyszałam wcześniej o takim oleju.

    OdpowiedzUsuń
  54. Krokosz nigdy nie słyszałam o nim, ale taki olejek z chęcią bym wypróbowała ;0

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy nie stosowałam tego oleju.

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ciekawe, przyjrzę mu się.

    OdpowiedzUsuń
  57. Opis tego olejku brzmi jakby był stworzony specjalnie dla mnie. Koniecznie muszę go wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooo coś dla mnie i moich potrzeb:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie słyszałam o nim ale chętnie wypróbuję :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. W życiu nie połączyłabym oleju z tłustą cerą. A tu proszę :D

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nigdy nie słyszałam o takim oleju :)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo przydatny kosmetyk! Szkoda, że wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Brzmi ciekawie :) Przy następnych zakupach "olejowych" na pewno go uwzględnię. Moje włosy zawsze się cieszą na oleje wielonienasycone :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pierwszy raz słyszę o tym oleju, ale zainteresowałaś mnie jego dobroczynnymi właściwościami

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. słyszałam, ale sama nie stosowałam jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przydałaby się moim włosom taka stymulacja :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Właśnie czegoś takiego szukam dla mojej tłustej cery :)


    Pozdrawiam;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. zaciekawił mnie ten olejek ;-) p.s super blog !

    http://fashionbookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy się z nim nie spotkałam, ale byłby odpowiedni dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1