Konkurs - zaprzyjaźnij się z naturą

16:36

Cześć kochani,

dziś blog kończy 3 latka, nigdy nie pomyślałabym, że blogosfera pochłonie mnie na dobre :D. Mam z tej okazji dla Was mały konkurs w którym wybrałam parę naturalnych perełek. Wśród nich znajdziecie także piankę do mycia twarzy EcoLab, z którą polubiłam się już jakiś czas temu. Cały zestaw idealnie wpasowuje się w codzienną pielęgnacje skóry tłustej i mieszanej.


Co zrobić aby zdobyć gromadkę?

Wypełnij poprawnie formularz!

Konkurs trwa do 27.08.2017 r po zakończeniu w ciągu 3 dni podam wyniki na blogu w nowym poście.

Sponsorem nagrody jestem ja właścicielka bloga: kosmetykofanki.blogspot.pl.

Nagroda składa się z zestawu zawierającego: żel tymiankowy marki Sylveco, wodę różaną Make Me Bio, kremową maskę do twarzy Make Me Bio, piankę do mycia twarzy EcoLab, krem do ciała Japońska Kemelia Organic Shop, Kwas hialuronowy 3%. 

Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).



Zapraszam do udziału kochani :)

Buziaki <3

Zobacz również

46 komentarze

  1. Gratulacje :) 3 lata to spory kawałek czasu :) Powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz wspomnienia z trzech ostatnich lat.Zyczę Ci kolejnych , owocnych i milych przezyc na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i ja spróbuję, no to 100 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłam się
    3 lata to już coś! :) Gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz już spory staż! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, aby każdy kolejny rok blogowania przynosił jeszcze więcej satysfakcji.
    Aby ta pasja nigdy nie zgasła i zawsze dawała mnóstwo radości.
    Wszystkiego najlepszego! Samych sukcesów :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 3 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz coś u Ciebie wygrałam, to próbuję znów :D
    I oczywiście życzę kolejnych lat i sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystiego naj z okazjii urodzinek bloga :* Zestaw idealny dla mnie bo mam mieszaną cerę wiec chętnie usatwiam się w kolejnce. Może mi się uda :* Udostępniłam info na fejsie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejnych pełnych sukcesów lat Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i najlepsze życzenia z okazji takiego stażu i tylu wiernych czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 3 lat bloga :) a do konkursu chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje kochana :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 3 lat blogowania! I na pewno wezmę udział w konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje 3 urodzin. TO naprawde świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje 3 lat! Jestem tu i na pewno pozostanie na dłużej! Miło patrzeć jak twój blog ciągle się rozwija. Świetny konkurs! Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :*!
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromne gratulacje! Życzę dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy blogowania :) Do konkursu na pewno się zgłoszę, tylko pomyślę nad odpowiedzią jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny konkurs. Chętnie wezmę w nim udział:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może wezmę udział:) Raz juz u Ciebie wygrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję .Życzę kolejnych lat .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Mnie też blogosfera wciągnęła...:D
    Wzięłam udział w konkursie, ale nie wiem czy miałam udostępnić czy nie..??

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje ! U mnie także w tym roku stuknie 3 latka ;) biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zostanie wybrany zwyciezca?

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję urodzin bloga :) świetny konkurs, super produkty :)
    Powodzenia w kolejnych latach blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy blogowania !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Człowiek nawet nie zauważa kiedy czas tak szybko pędzi!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję kolejnej, trzeciej, już rocznicy blogowania. :) Życzę Ci kolejnych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czuję się staro mając drugie tyle. Dłuższej jeszcze wytrwałości. :D
    Biore udział.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Skompletowałaś cudowny zestaw! :)) Oczywiście się zgłosiłam, obserwuję blog jako Paulina Anna, gdyż mam inną nazwę na Bloggerze i na Google+. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog i super konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny konkurs, wzięłam udział i udostępniłam link na moim fanpejdżu. Naprawdę świetna nagroda! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1