Laminacja brwi i rzęs + efekt na moich rzęsach

18:38

Cześć kochani,

na laminacje brwi i rzęs chodzę już od jakiegoś czasu. Pomimo tego, że mam bardzo gęste brwi efekt zabiegu utrzymuje się naprawdę bardzo długo. O ile laminacji rzęs jestem wierna to na brwi wybieram czasami hennę pudrową. Zabiegu nigdy nie wykonywałam sama w domu, chodzę do sprawdzonego salonu. 

laminacja rzęs

Laminacja brwi i rzęs -  co warto wiedzieć

Zabieg laminacji zdobywa coraz większą popularność. Głównym składnikiem nakładanego laminatu jest kwas tioglikolowy. Jest to bezbarwna oleista ciecz, która krótko mówiąc jest aktywatorem, otwiera łuski włosa, rozrywa jego mostki, dzięki czemu możemy nadać mu wymarzony kształt. Laminowanie brwi ma za zadanie ujarzmić włoski, dodatkowo je regenerując i wzmacniając. Laminacja rzęs natomiast ma je podkręcić, unieść i pogrubić. W przypadku obu laminacji stosuje się również keratynę i specjalne farbki, które mają przyciemnić kolor włosów. 

Laminacja brwi i rzęs w praktyce

Nie są to skomplikowane zabiegi, trwają ok. godziny. Ja zawsze obie laminacje mam jednocześnie. Na samym początku kosmetyczka dokładnie oczyszcza nasze brwi i rzęsy. Na brwi nakładany jest już wcześniej wspomniany aktywator. Rzęsy zostają umieszczone na specjalnym wałeczku, następnie nakładane są na nie substancje odżywcze a na końcu farbka. Efekt laminacji utrzymuje się u mnie zazwyczaj 3-4 tygodnie. Po zabiegu najlepiej przez 48h nie malować brwi i rzęs, nie pocierać oczu i nie przemywać. 

Efekt laminacji

Po laminacji moje brwi są idealnie ułożone, nie muszę nic z nimi robić przez kolejne 3-4 tygodnie, po prostu pięknie wyglądają same z siebie. Rzęsy są bardziej podkręcone, pięknie otwierają oko. Tuszuje je tylko na specjalne okazje, na co dzień po laminacji są grubsze i podkreślone. 

efekt laminacja rzęs

Z laminacji skorzystam na pewno po raz kolejny. Dla mnie to super sprawa z zaoszczędzeniem czasu rano, a jak wiadomo przy dzieciach każda minuta jest cenna. 

Chodzicie na jakieś zabiegi?

Buziaki <3

Zobacz również

10 komentarze

  1. Planuje szkolenie zrobić z tego właśnie zabiegu, bo efekt mi się bardzo podoba( i nie tylko mi😁). Laminacja, lifting i botoks rzęs, robią się coraz popularniejsze, i coś czuję że niedługo będą wypierać przedłużanie rzęs.
    Jeśli chodzi o zabiegi na jakie chodzę, to tylko paznokcie i henna brwi 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ja też myślałam już dawno o laminacji rzęs. Ale jak rzęsy to i brwi by się przydało, tak do kompletu :) A ja nie noszę makijażu w ogóle, więc te moje oczy są takie łyse, gdy rzęsy są takie króciutkie :/
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te zabiegi, niestety nie przy mojej wrażliwości oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na laminacji rzęs i faktycznie efekt jest spoko. Na pewno fajnie unosi rzęsy 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt. Też myślę o tym zabiegu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo fajny efekt! Nie ukrywam, że mogę wyjść z domu bez podkładu na twarzy, ale rzęsy muszą być zaakcentowane tuszem. Pomyślę o tym zabiegu, bo naprawdę piękny efekt!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)
    mycoffeetime.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam miesiąc temu na laminacji, po dwóch tygodniach prawie wszystkie rzęsy mi wypadły. Uznałam, że pójdę z tym do sądu. Zdaje sobie sprawę, że sprawa może się toczyć przez miesiące, ale jestem pewna, że wygram. Korzystam z usług kancelarii adwokackiej w Katowicach. Mój prawnik zna się na rzeczy, więc jestem dobrej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt, naturalny efekt! sama jednak nie korzystałam z tego typu zabiegów.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1