Moja walka o długie, piękne, zdrowe i lśniące włosy

13:05

Cześć kochani,
dziś chciałabym Wam pokazać moją walkę o piękne i długie włosy. Dla mnie są one wizytówką każdej z nas, uwielbiam je pielęgnować i stylizować. Ostatnio z zimowej pielęgnacji przerzuciłam się na nieco treściwszą olejową metodę. Aktualnie używam olej Vatika z ekstraktem z migdałów, chłodzący olejek do włosów i skóry głowy Amla, kurację w ampułkach Jantar oraz maskę do włosów z Ecolabu.



Zacznę może od dwóch olejków firmy Dabur.

Olej do pielęgnacji włosów Migdałowy

Od producenta:
Częste farbowanie i używania suszarki do włosów powoduje uszkodzenie powłoki włosa który staje się suchy, szorstki i matowy. Olejek do włosów Vatika migdałowy zawiera odżywcze wyciągi z migdałków, sezamu i oleju kokosowego. Jego unikatowa receptura powoduje że powłoka włosa staje się bardziej miękka i nawilżona przez co włos staje się bardziej odżywiony i zdrowy.
Sposób użycia:

Smarujemy głowę olejem na dwie godziny przed myciem albo na noc. Olej delikatnie wmasowujemy w skórę głowy. Jesli nie przeszkadzają nam tłuste włosy możemy zastosować go także po umyciu.

Opinia:
Olej zazwyczaj stosuje do olejowania włosów, nakładam go na skórę głowy oraz całość włosów na ok. 2-3h przed myciem. Po tym czasie moje włosy są całkowicie suche, momentalnie wchłaniają ten olejek. Po umyciu szamponem i wysuszeniu włosów, są one bardziej sypkie, miękkie i odżywione. Olejek pięknie pachnie, taki kwiatowy zapach, utrzymuje się dosyć długo nawet po umyciu włosów jest lekko wyczuwalny.


Moje włoski po nim wspaniale się błyszczą, olej jest bardzo wydajny, spokojnie wystarcza na 3 miesiące regularnego olejowania jego zaletą jest także niska cena. Możecie go kupić np. TU, dostępny też jest w sklepach zielarskich.



Olej do włosów AMLA Chłodząca

Od producenta:
Olej do włosów AMLA Chłodząca to nowość firmy Dabur, rewelacyjny olej o właściwościach chłodzących – idealny na lato, Zawarta w olejku Amla- odżywia i odbudowuje strukturę włosa Mentol- chłodzi, a także jest bardzo pomocny przy bólach głowy. Olej Sandałowy- nadaje pięknego wyglądu, nabłyszcza i ma właściwości chłodzące, poza tym przepięknie- egzotycznie pachnie.

Opinia:
Uwielbiam ten olejek w sezonie letnim, teraz jak już powoli robi się ciepło powróciłam do niego. Wspaniale chłodzi i koi skórę głowy. Olejek świetnie wzmacnia i pielęgnuje włosy, nakładam go tak jak w przypadku migdałowej wersji. Produkt pięknie pachnie miętą, podczas masażu można odczuć lekkie mrowienie skóry. Już po pierwszym użyciu olejku możemy zaobserwować znaczną poprawę stanu włosów. Produkt łatwo się zmywa, nie plącze on włosów.


Olej tak jak w przypadku migdałowej wersji jest bardzo wydajny i ma niską cenę. Można go dostać TU oraz w innych sklepach zielarskich.

Ostatnio sięgnęłam też po kuracje Jantar w ampułkach z wyciągiem z bursztynu do bardzo zniszczonych i osłabionych włosów. Ampułkę stosuje raz w tygodniu, wcieram jej zawartość w skórę głowy i wykonuje delikatny masaż. Jak zaleca producent nie spłukuje jej później.


Ampułki stosuje już miesiąc i powiem Wam, że widzę znaczną poprawę włosy zdecydowanie mniej wypadają. Jakiejś szczególnej gęstości nie zauważyłam więc nie wiem czy stymulują też ich wzrost.


Opakowanie zawiera 5 takich ampułek została więc mi jeszcze tylko jedna, zastanawiam się nad kontynuacją kuracji.

Swoje włosy wzmacniam także maską regenerującą Ecolab, która zawiera ponad 97% składników pochodzenia roślinnego - organiczne ekstrakty i oleje.

Aktywne składniki maski to olejek z kameli, który nawilża i odżywia włosy oraz organiczny olej jojoba, który zabezpiecza nasze włosy przed utratą wilgoci. Maska nie zawiera silikonów, dzięki czemu moje włosy nie są obciążone. Stosuje ją 2 razy w tygodniu i trzymam ją na umytych włosach od 4 - 5 minut. Podczas spłukiwaniu już czuje, że moje włosy są lejące się, wygładzone.

Maska ma dosyć gęstą konsystencje, nie spływa z włosów. Ma piękny troszkę może ziołowy - kwiatowy zapach, który utrzymuje się dosyć długo na włosach.

Jestem bardzo zadowolona z tych produktów obecny stan moich włosków możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Powiem Wam, że rosną jak na drożdżach.


Stosowaliście już kiedyś te produkty?

Buziaki <3

Zobacz również

76 komentarze

  1. Miałam olej ze słodkich migdałów ale z firmy Fitomed i moje włosy bardzo go lubiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne produkty wybralas do pielegnacji wlosow.
    Vatike kiedys uzywalam, ale standardowa wersje w mietowo-zielonej buteleczce. Mam ochote teraz wyprobowac inna wersje ;)
    Zainteresowaly mnie rowniez ampulki. Wyprobuje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych produktów nie znam, muszę się im przyjrzeć :). Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chęć spróbować ampułek :). Jeszcze po głowie mi chodzi maska, czy przypadkiem by nie kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne włosy, wyglądają zdrowo i są już naprawdę długie :D Lubię wcierkę Jantar, ampułek jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor włosków, zaciekawiły mnie te ampułki z jantara

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiły mnie ampułki Jantar.. nigdy nie zwróciłam na nie uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam niczego z tych kosmetyków które używasz. Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh no ja teraz właśnie zapuszczam i cienko idzie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem masz przepiękne włosy! MI się bardzo podobają i widać że o nie dbasz :)) Moje włosy niestety nie chłoną tak dobrze olejów, muszę z tym być ostrożna bo łatwo je przeciążyć. Polecam Ci Revalid w tabletkach na włosy jeśli chcesz żeby mniej wypadały i szybciej rosły :)
    By Pure and Simple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej o nim nigdy nie słyszałam, na pewno wypróbuje kapsułki :)

      Usuń
  11. Mam zestaw z Jantar. Wcierke, szampon i odżywkę. Czekają na swoją kolej. Ponoć bardzo fajne :) zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba się przyjrzeć tym produktom skoro tak świetnie działają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy ;> zaraz się rozejrzę za tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy prezentują się naprawdę super;) Żadnego z Twoich produktów nie miałam, ale te ampułki są ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam klasyczną Vatikę i byłam tego oleju bardzo zadowolona. Zaciekawiła mnie ta wersja Almond:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w następnym tygodniu idę do fryzjera i zaczynam chodować i dbać o swoje kudełki od nowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosowałam Jantar w standardowej wersji wcierki był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne włosy. Ja chyba też wrócę do olejowania choć za tym nie przepadam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tych olejów. Amla chłodząca bardzo mnie zaintrygowała :) Masz świetne włosy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jantar - od dość dawna mam w planach zakup jakikolwiek produkt ale jakoś zawsze wychodzi tak, że do koszyka wpada coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam żadnego z tych kosmetyków :) Poza Jantarem, który jakoś nie budzi mojego zaufania przez ten ich szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nic z Twojego zestawu nie miałam.. ale włoski to masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam produktów ani firm ale efekty masz super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego z tych produktów nie używałam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  25. 'Zwykłą' AMLE uwielbiam, dlatego też zainteresowała mnie bardzo wersja chłodząca! Jak tylko wykończę zapasy to skuszę się na pewno :) Jantar w ampułkach? Do tej pory się nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Walcz walcz bo myślę, że warto! :D Włosy faktycznie pięknie rosną! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Vatika mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny post dla moich włosowych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne włosy :) Osobiście z chęcią bym wypróbowała tą maskę :) Często je stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe produkty. Twoje włosy wyglądają przepięknie! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś Jantar nigdy nie wpadł moje ręce, ale chyba czas najwyższy się z nim zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Już masz fajne długie włosy :) Nic nie znam -używam wcierkę jantar 3 opakowanie i stwierdzam że nowe włosy rosną - gęsta czuprynka ach marzenie ;)1 opakowanie to stanowczo za mało by coś zauważyć
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. widać efekty, masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Włosy masz piękne :) Muszę wypróbować Jantar koniecznie, taki hit, a aja go nie miałam :( Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie stosowałam tych produktów ale włosy masz piękne :) ja teraz jestem w 1/2 kuracji z bioxsine :) też walcze o długie, zdrowe i gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta maska regenerująca Ecolab mnie zainteresowała. =)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wpadł mi w oko ten olejek z Amla, może o u mnie by się sprawdził :)

    Mogłabym prosić o poklikanie w tym poście? http://detectivebeauty1.blogspot.com/2016/04/wholesalebuying-wishlist.html bardzo mi na tym zależy :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Też lubię dbać o włosy:)
    Muszę koniecznie wypróbować coś z Ecolab.

    OdpowiedzUsuń
  40. faktycznie masz śliczne włosy, ja aktualnie mam olej z avocado na włosach

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie slyszalam o tych ampulkach z jantara. Są skuteczniejsze od tego tradycyjnego?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie cudowne włosy, zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja lubie kosmetyki Jantar. Mam tez bzika na punkcie moich włosów ale ty masz piekne ! też chce takie długie :P poki co trwam w zapuszczaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mnie zaciekawił ten chłodzący olejek. Zamierzam go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  45. Żadnego z nich nie znam :) piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie miałam żadnego z tych produktów. Najbardziej zaciekawił mnie pierwszy z olejków do włosów i maska. Od niedawna również rozpoczęłam bardziej świadomą pielęgnację włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne produkty. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować, lecz chyba muszę. ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam to samo zdanie WŁOSY TWOJĄ WIZYTÓWKĄ! u powtarzam je już kilka lat! zmagam się ciągle z pielęgnacją moich włosów i nie są jakieś super ale co byłoby gdybym zrezygnowała z tej pielęgnacji

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam żadnego a również uważam że włosy są i wzytówką i atrybutem kobiety, czas wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW! Masz naprawdę wspaniałe włosy - widać, iż Twój "tryb" pielęgnacji im służy :))

    OdpowiedzUsuń
  51. stosowałam wcierkę jantar ale nic mi nie pomogła ciekawe jak by sie sprawdziły te ampułki .

    OdpowiedzUsuń
  52. Wymienione przez Ciebie kosmetyki są mi całkowicie obce. Masz piękne włosy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładnie. Pochwalam! Ja też się w końcu biorę za moje pióra, bo nie jest z nimi za dobrze. Przez 2 miesiące byłam przykuta do łóżka (początek ciąży) i przez ten okres strasznie mi wyschły XD

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Tych jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz piekne włosy:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. bede musiała te kosmetyki wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  57. dużo tego u Ciebie, ale włosy cudne!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja jestem leniwcem i często zapominam o maskach i odżywkach do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja jestem leniwcem i często zapominam o maskach i odżywkach do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Olejki znam, ale nie miałam :D kusi mnie amla i te ampułki :D ps: polecam olejek vatika z kaktusem <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow, masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczne włosy :) Polecam też wcięrkę jantar :D

    zapraszam do mnie :)
    http://endzelkaswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Miałam podobną długość, ale musiałam jakiś tydzień temu w końcu odwiedzić fryzjera i delikatnie podciąć. Są teraz w rewelacyjnej kondycji i mam nadzieję, że takie pozostaną :D.

    OdpowiedzUsuń
  64. Tego produktu nie znam szczerze - ale ostatnio zafundowałam sobie jakieś serum jak botoks do włosów pierwsze dni widziałam różnice ale teraz to nie bardzo... muszę zobaczyć co to za produkt Vatika na własnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Olej Vatika mam, ale z czarnuszki i jestem zadowolona :) Jantar mam wcierkę, ale już rzadko ją stosuję @_@ reszty nie znam kompletnie :d

    OdpowiedzUsuń
  66. Z tych wszystkich, które wymieniłaś, ja stosuję tylko ten http://kosmetykiorientu.pl/olejki-do-wlosow/86-dabur-orzezwiajacy-olejek-amla.html i u mnie bardzo fajnie się sprawdza, zwłaszcza wiosną/latem. Bardzo przyjemnie chłodzi, uwielbiam to uczucie! A do tego naprawdę działa – moje włosy bardzo wzmocnił, przestały tak wypadać, są nawilżone, lepiej się układają i są widocznie w lepszej kondycji. Dla mnie to super rozwiązanie właśnie na cieplejsze pory roku, kiedy nie chcę włosów za bardzo obciążać, a jednak muszę o nie jakoś zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  67. Czasem proces uzyskiwania zdrowych, lśniących i długich włosów jest czasochłonny i męczący. Bardzo dobrym rozwiązaniem mogą okazać się peruki naturalne, które dodadzą pewności siebie i pomogą przetrwać humory jakie mogą mieć nasze włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1