Ochronne i odżywcze formuły do stylizacji włosów marki Joanna

08:50

 Cześć kochani,

zadbane, zdrowe i odpowiednio ułożone włosy są wizytówką każdej kobiety. Stylizacja kosmyków to nie tylko ich układanie prostownicą, suszarką czy lokówką, ale również odpowiedni dobór preparatów. Produkty do stylizacji mają bardzo duży wpływ na kształt fryzury oraz jej trwałość. Wiele kobiet obawia się, że częsta stylizacja i nadmierne używanie kosmetyków stylizujących może przyczynić się do osłabienia kondycji włosów i ich przesuszenia. Dzięki nowym produktom z serii Styling Effect od marki Joanna możemy cieszyć się nie tylko piękną i modną fryzurą, ale również zdrowymi i wypielęgnowanymi włosami. 

Nowa linia kosmetyków Styling Effect Joanna 

Nowoczesna seria Styling Effect została stworzona, aby zapewnić włosom ochronę i utrwalenie oraz zadbać o ich kondycje. W skład linii wchodzą pasty, pianki, lakiery, spraye oraz kremy stylizujące. Kosmetyki zawierają w swoim składzie substancje pielęgnujące. Wersja lakieru i pianki objętość wzbogacona została innowacyjnym polimerem, który nie skleja włosów i nie powoduje ich obciążenia, dzięki czemu uzyskujemy efekt sprężystych i lekkich włosów. Większość kosmetyków z tej linii zawiera również keratynę, która jest budulcem naszych kosmyków. To dzięki niej nasze włosy są nawilżone, wygładzone i pełne blasku. Spraye zostały wzmocnione formułami zawierającymi ekstrakty m.in z zielonej herbaty, aloesu, miodu oraz kolagenem morskim i witaminami. Kremy i olejki z serii Styling Effect zapewniają włosom ochronę przed wysoką temperaturą i czynnikami zewnętrznymi. Ich receptury zostały oparte na odżywczych olejach np. aganowym, kokosowym, makadamia i migdałowym, które nadają włosom miękkości i blasku. Gumy i pasty do włosów zostały stworzone zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, wersje dla Pań zawierają ekstrakty z bawełny, nasion konopii oraz masło shea i filtry UV. 

Matująca pasta do włosów przeznaczona dla mężczyzn
Matująca pasta została wzbogacona glinką, dzięki czemu zapewnia matowe wykończenie każdej fryzury. Mój mąż ma proste wycieniowane włosy z dłuższą górą, bardzo lubi roztrzepane fryzury, które są bardzo praktyczne i z łatwością da się je dopasować do wybranego ubioru. Od momentu podsunięcia mu matującej pasty, towarzyszy mu ona przed każdym wyjściem z domu. Pasta z łatwością nakłada się na włosy, ma przyjemną masełkową konsystencje. Idealnie sprawdza się do grubych kosmyków, nie wysusza ich i zapewnia pełną kontrolę nad krótszymi niesfornymi włosami. Włosy po użyciu pomady są plastyczne i elastyczne, fryzura pozostaje nie obciążona. Polecamy z mężem wszystkim panom, którzy cenią sobie naturalny wygląd z matowym finishem.

Recenzja testowanych przeze mnie produktów

Miałam okazję poznać cztery produkty z nowej linii Styling Effect: lakier do włosów objętość i utrwalenie, piankę objętość i elastyczność, spray tekstura i nawilżenie oraz krem z 4 olejkami. Produkty stosowałam zamiennie, aby sprawdzić też jak sprawdzają się solo. Przed użyciem lakieru zazwyczaj stylizowałam włosy pianką nakładając ją od nasady aż po końce, świetnie unosi włosy, pięknie pachnie i delikatnie podkreśla skręt kosmyków. Włosy po jej użyciu wyglądają bardzo naturalnie nie są posklejane, zachowują swoją strukturę bez efektu "hełmu". Lakier świetnie dopełnia całość stylizacji, świetnie podtrzymuje efekt pianki, włosy są sprężyste, a fryzura utrwalona na cały dzień. 
Sprayu używałam często przed suszeniem włosów, chroni on przed szkodliwym działaniem wysokich temperatur, ma przyjemny świeży zapach. Fajnie dyscyplinuje kosmyki, radzi sobie z baby hair, które kiedyś były dla mnie nie lada utrapieniem. Kosmetyk nie obciąża włosów, dzięki zawartości ekstraktu z zielonej herbaty i aloesu pozostawia włosy wygładzone i miękkie. Nie plącze włosów, kosmyki bez problemu się rozczesują. Kremu z 4 olejkami używałam najczęściej jako odżywki oraz w celu zabezpieczenia końcówek. Ma przyjemną dosyć lekką konsystencje, która nie spływa z włosów. Jako odżywkę pozostawiałam go na kosmykach do 3 minut, po spłukaniu i wysuszeniu włosy są sypkie i zauważalnie odżywione. Nie przetłuszcza włosów i nie powoduje również puszenia, pozostawia na nich swój piękny zapach. Krem zawiera olej arganowy, kokosowy, makadamia i migdałowy. W przypadku zabezpieczania końcówek nakładam jego niewielką ilość, pięknie je nabłyszcza i chroni przed uszkodzeniami. 

Poznaliście już nową linie marki Joanna?

Buziaki <3

Zobacz również

25 komentarze

  1. Dawno nie miałam nic z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszała wcześniej o tej linii kosmetyków. Ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej linii, ale nie testowałam jej. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wieki nie miałam nic od Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z marki Joanna chyba już 10 lat nic nie miałam do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty. Nie wiedziałam, że mają coś takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz piękne i długie włosy 😍
    Pierwszy raz słyszę o tej linii, ale myślę że wypróbuję te kosmetyki (lakier i pianka chyba będą pierwsze) bo bardzo lubię kosmetyki Joanny 😊
    Po6

    OdpowiedzUsuń
  8. Pielęgnacja i stylizacja to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale chyba wiem komu mogę polecić ;) Zapiszę post

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, staram się kupować naturalne kosmetyki do włosów i już dawno nie miałam nic z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, jakoś z marką Joanna mi nie po drodze. Moja pielęgnacja włosów raczej ogranicza się to szamponu i odżywki/maski + raz w tygodniu olejowanie, produktów do stylizacji w ogóle nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie spróbuję :) Lubię Joannę. Od lat używam szamponu nadającego włosom platynowy odcień. Dobra i niedroga marka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie markę Joanna, bo ma kosmetyki przystępne cenowo i dające niezłe efekty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tę markę, ale już dawno nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z nową linią marki Joanna jeszcze nie miałam okazji się zapoznać, ale produkt spray tekstura i nawilżenie bardzo mnie zaciekawił :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie miałam kosmetyków tej firmy, czas najwyższy rozejrzeć się za nowinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie muszą mnie produkty do włosów Joanny. Kiedyś kilka miałam i były albo przeciętne, albo beznadziejne. Wolę te do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo sobie chwale produkty z Joanny. Na pewno przetestuje te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z joanny już dawno nic nie miałam i chyba się to nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używam produktów do stylizacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie lubię tą markę ich kosmetyki praktycznie zawsze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej serii i szczerze mówiąc nie używam środków do stylizacji. ;) Nie umiem i skupiam się na pielęgnacji. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1