Zastrzyk nawilżenia - całonocna maseczka Biolaven

14:00

Cześć kochani,

nasza skóra twarzy zimą traci dwa razy szybciej wilgoć niż w sezonie letnim. Ściągnięcie i pieczenie to tylko nieliczne objawy towarzyszące przesuszeniu. W czasie mrozów potrzebujemy szczególnej ochrony i pielęgnacji, które zapewnią naszej skórze odpowiednią dawkę nawilżenia. Moim uzupełniającym krokiem pielęgnacyjnym są maseczki nawilżające, zazwyczaj sięgam po te w płachcie bądź tradycyjne. Ostatnio fajnym rozwiązaniem okazała się całonocna maseczka marki Biolaven.

Biolaven maska całonocna

Silnie skoncentrowana maska na noc

Maski na noc są wygodne i mają mnóstwo zalet. Rozprowadzamy je po wieczornym demakijażu, a zmywamy dopiero rano. Po przebudzeniu budzimy się z odżywioną i promienną skórą. Idealne dla osób, które nie lubią czekać na wieczorne zmycie maseczek i chcą się szybko położyć spać. Przy wyborze całonocnej maseczki najważniejsza dla mnie jest analiza składu. Przy mojej kapryśnej i mieszanej skórze, pozostawienie składników komedogennych i zapychających mogłoby skończyć się dla mnie tragicznie. Cenię sobie zarówno naturalny jak i bezpieczny i lekki skład. Czego unikam? ciężkich i gęstych maseł i olei. 
Maseczka całonocna

Maseczka całonocna do twarzy - Biolaven 

Maseczka mieści się w szklanym wygodnym słoiczku. Pachnie typowo dla produktów biolaven, bardzo relaksuje mnie ten winogronowy aromat. Ważność 3 miesiące od otwarcia, myślę, że akurat w tym czasie ją zużyję. 

Skład: Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Xylitol, Persea Gratissima Butter, Urea, Sorbian Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Propanediol, Vitis Vinifera Juice Extract, Stearic Acid, Glycosphingolipids, Phospholipids, Cholesterol, Cetearyl Alcohol, Resveratrol, Vitis Vinifera Skin Powder, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Parfum, Geraniol, Linalool, Limonene​

Na drugim miejscu widnieje olej z pestek winogron nie jest on komedogenny i nie zapycha skóry. Ma za zadanie ujędrnić i wygładzić skórę. Następnie widzimy oliwę z oliwek, która wspaniale regeneruje skórę. Masło roślinne należące do tych bezpieczniejszych to masło z awokado, możemy je zobaczyć na piątym miejscu w składzie. Intensywnie nawilża i uelastycznia skórę. Następnie maseczka wzbogacona została mocznikiem, wyciągiem z pestek winogron, resveratrolem, lipidami, kwasem hialuronowym oraz olejkiem lawendowym.
kosmetyki całonocne

Konsystencja maseczki jest kremowa, przyjemnie się ją rozprowadza. Szybko wchłania się w skórę, używam jej zaraz po tonizacji. Rano skóra twarzy jest dogłębnie nawilżona, miękka i lekko rozjaśniona. Po trzech zastosowaniach nie zauważyłam żadnego podrażnienia, nie wyskoczyły mi również żadne zaskórniki czy  krostki. Maseczka zapobiega nadmiernej utracie wody z naskórka, ponadto chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Jej pH wynosi 3, a więc jej zbliżone do pH naszej skóry, dzięki czemu nie zaburza jej prawidłowego funkcjonowania. 

Możecie ją kupić np. w sklepie Cosibella Całonocna maseczka Biolaven.

Jak nawilżacie swoją skórę zimą? :) Znacie tą maseczkę? 

Buziaki <3 

Zobacz również

17 komentarze

  1. Nie wiedziałam, że Biolaven ma w swojej ofercie taką maseczkę.
    Ja lubię maski oczyszczające ze względu na trądzik, ale i takiej skórze czasami warto zastosować kurację nawilżającą. Jeśli nie zapycha mogłabym spróbować ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja o Biolaven nie słyszałam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna maseczka. Może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę markę, ale tej maseczki jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją w zapasach i jestem bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię tego typu maseczki , ale tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja glinka powinna oczyszczać i chyba wszystkie mają takie właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji jeszcze jej poznać ale super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy nic z tej marki, ale myślę, że polubiłabym się z tą maseczką 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę tą maskę, muszę przyznać, że bardzo mnie nią zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że jest naprawdę fajna, chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic tej firmy ale maska kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś testowałam jakiś krem z Biolaven i przyznam, że produkt był całkiem całkiem! A o istnieniu tej maseczki nie miałam pojęcia. Ostatnio jestem strasznie do tyłu ze światem kosmetyczno-pielęgnacyjnym :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że marka ma taką maskę. Całonocnych jeszcze nigdy nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1