Najpiękniejsze kwiatowe perfumy na wiosnę - Chance Eau de Parfum Chanel

12:09

Cześć kochani,

uwielbiam poznawać zarówno nowe perfumy jak i powracać do znanych mi zapachów. Chociaż początek  kalendarzowej wiosny 21 marca to ja już powoli w powietrzu wyczuwam jej zapach. Na myśl przychodzą mi kwiatowe, drzewne i roślinne świeże aromaty. Chance Eau de Parfum marki Chanel poznałam już jakiś czas temu, zapach wydany został w 2005 roku a jego twórcą jest Jacques Polge.   

chanel perfumy

Główne akordy 

Kompozycja pudrowo - piżmowa z powiewem białych kwiatów. Nutę głowy stanowi różowy pieprz,  nutami serca są jaśmin i irys, nutami bazy są paczula, piżmo i wanilia. Bardzo fajnie układa się na mojej skórze, jest klasyczny i ponadczasowy. Zapach ma swój charakter, bardzo długo się utrzymuje. Najbardziej podoba mi się kwiatowe otwarcie zapachu rześkie i świeże nuty irysów oraz hiacyntów sprawiają, że czuje się bardzo kobieco. Później zaczyna być troszkę bardziej mydełkowo, ale nie mdło bardziej elegancko i zmysłowo. 

perfumy na wiosnę

Sprawdzą się świetnie z klasycznym zestawieniem szpilek, dżinsów i koszuli. Pięknie wibruje i ewoluuje na skórze, wieczorem stają się bardziej wyrafinowane piżmowe. Samo opakowanie perfum bardzo mi się podoba minimalistyczne, proste, na wieczku ozdobiony diamencikami znak marki chanel. Zapach zdecydowanie wart poznania i wart swojej ceny.

Znacie? :)

Buziaki <3

Zobacz również

18 komentarze

  1. Myślę, że łatwo można sobie wyobrazić ten zapach po opisie :D Coś czuję, że bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając twój opis, mam wrażenie, że są to perfumy idealne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poznam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, moje córki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahoj, tento parfém si vybavuji, když jsem dostala poprvé, je to již dlouho, ale stále ho mám tolik ráda. Krásný víkend přeji. Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam go w głowie i nie mogę odtworzyć, chętnie sprawdzę w perfumerii, zanim zamówię

    OdpowiedzUsuń
  7. Kultowy zapach, ale sama nigdy go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kwiatowymi kompozycjami :)

    pozdrawiam
    Help Book

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Muszą być piękne :) Po tym opisie aż chcę je spróbować :) Wspaniała recenzja :) Uwielbiam kwiatowe nuty ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tych perfum. Początek brzmi dobrze, natomiast mydełkowa "kontynuacja"... Może nie być w moim stylu. :D Ale spróbuję będąc w perfumerii, kto wie, może akurat mi podpasuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie uwielbiam kwiatowe perfumy, a moje powoli się kończą, więc chyba wypróbuję te :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale patrząc po kompozycji zapachowej myślę, że wpasowałby się w moje gusta. Powącham w perfumerii, będę miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice and Interesting post .We at My Custom Boxes provides Custom Designed Boxes For Packaging in different sizes and shapes ,colors for all your products like food ,gift ,display boxes ,cosmetic boxes.https://www.mycustomboxes.com/cosmetic-boxes

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1