Kenzoki Youth Flow Aksamitny Krem Do Twarzy - Kenzo

14:06

Cześć kochani,

całkiem niedawno swoją premierę miały nowe kosmetyki marki KENZOKI. Powstały one z z inspiracji filozofią QI, która pomaga przywrócić skórze naturalne „przepływy” nawilżenia i młodości! Formuły kosmetyków zawierają 90% składników pochodzenia naturalnego. Serce linii udoskonalone zostało kwiatem lotosu, który dla Azjatów jest symbolem harmonii i spokoju. 

Kenzoki Youth Flow

Aksamitny Krem Do Twarzy - Kenzoki Youth Flow

Krem znajduje się w dosyć ciężkim plastikowym słoiczku z minimalistyczną grafiką. Całe opakowanie zarówno kartonowe wykonane z włókien pochodzących z lasów o planowanej gospodarce leśnej jak i słoiczek plastikowy oraz atrament ze źródeł bio-odnawialnych nadają się do recyklingu. Krem ma za zadanie pobudzać odnowę naskórka i działać przeciwstarzeniowo.
 
AQUA (WATER), GLYCERIN, SQUALANE, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, PROPANEDIOL, BUTYLENE GLYCOL, ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ARACHIDYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC/SUCCINIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERIN-3, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, BEHENYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), PENTYLENE GLYCOL, ARACHIDYL GLUCOSIDE, CAPRYLYL GLYCOL, CELLULOSE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, AVENA SATIVA (OAT) KERNEL EXTRACT, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CETYL ALCOHOL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, STEARYL ALCOHOL, CHLORPHENESIN, TOCOPHERYL ACETATE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), SODIUM HYALURONATE, HYDROLYZED SOY FLOUR, MALVA SYLVESTRIS (MALLOW) EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, ADENOSINE, SODIUM BENZOATE, NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT, GLUCOSE, POTASSIUM SORBATE, TIN OXIDE, CI 77491 (IRON OXIDES), SILICA 15738
 
Jak możemy zauważyć nie jest to skład idealnie naturalny. Znajdziemy w nim skwalan, który głęboko nawilża i wygładza skórę, wyciąg z nasion owsa, hydrolizowaną mąkę sojową, ekstrakt z malwy oraz wspomniany wyciąg z lotosu. 

Kenzoki Youth Flow

Reszta substancji to emulgatory, konserwanty i związki chemiczne np. adenozyna. Adenozyna często jest spotykana właśnie w kosmetykach przeciwzmarszkowych, ogranicza skurcz włókien mięśniowych. Krem ma bardzo ładny, delikatny zapach, który przez dłuższy czas po aplikacji utrzymuje się na skórze. Dosyć szybko się wchłania, ma fajną lekką konsystencje, nie lepi się. 

Kenzoki Youth Flow

Krem wyraźnie odżywia skórę. Przyjemnie się go nakłada, buźka jest delikatnie rozświetlona. Nie przetłuszcza skóry i nie zapycha porów. Fajnie sprawdza się pod makijażem, nie roluje się. Muszę przyznać, że całkiem udany produkt, mam nadzieję, że niebawem poznam kolejne produkty z tej serii. Jedyny minus to oczywiście wysoka cena.

Słyszeliście już o tej marce? :)

Buziaki <3

Zobacz również

13 komentarze

  1. Chyba gdzieś słyszałam, ale krem mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym kremie, raczej się nie skuszę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nowość, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce, ale lubię kosmetyczne nowości, więc chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kenzo Takada - Projektant. Jakieś perfumy, ale to były specyficzne zapachy. Ale z pielęgnacją się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie kojarzę, ale ten krem mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem ma bardzo ładne opakowanie, przyciągające, a do to tego jak odżywia to jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Cos słyszałam o tej marce, jednak sama nie miałam okazji jej sprawdzić :) Cena to zdecydowanie wyznacznik produktów, jakie wchodzą w moje posiadanie :D Recenzja świetna i może kiedyś kto wie, spróbuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zmieniam dezodoranty, nie lubię tych w kremie nie mogę się przełamać
    ភ្នាល់បាល់បក

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1