Jak się pozbyć ciężkości nóg? Idealne masaże na lato

09:58

Cześć kochani,

od paru dni Polskę zalewają Afrykańskie upały. Ciężkość nóg, przesuszona szorstka skóra, widoczny cellulit - to dotyczy większości z nas! Letni sezon jest idealną porą na głęboki relaks w gabinecie masażu. Już po pierwszym seansie zapewnimy sobie lepsze krążenie, lekkość nóg oraz rozluźnienie mięśni, a nasza skóra stanie się wygładzona i jędrna. 

lekkie nogi

Drenaż limfatyczny

Jego celem jest usprawnienie krążenia limfy. Tempo masażu jest wolne i płynne. Przeciwwskazaniem masażu jest zakrzepica żył, niewydolność serca oraz obrzęki i choroby nowotworowe. Masaż skutecznie zmniejsza opuchliznę oraz uczucie ciężkości nóg. Drenaż sprawdzi się idealnie po długiej podroży. Masaż najlepiej wykonywać co 3 dni przez ok. 2 tygodnie. Cena jednego zabiegu waha się od 80 - 100 zł.

Chińskie bańki

Skutecznie walczą z cellulitem i nierównościami na skórze. Zabieg polega na ukrwieniu skóry i pobudzeniu krążenia poprzez podciśnieniu wytwarzanego przez bańki. Podczas pierwszego zabiegu może występować ból oraz siniaki. Masaż pobudza również usuwanie toksyn z organizmu, rozbija tłuszcz na mniejsze cząsteczki. Przeciwwskazania do zabiegu to kruche naczynka, żylaki oraz słaba krzepliwość krwi. Masaż najlepiej wykonywać w odstępach czasu co 2-3 dni. Ceny wahają się od 60-80 zł.

Masaż olejkami

Sprawdzi się świetnie u osób z przesuszoną skórą. Olejowy masaż wywodzi się z Indii, podczas seansu wcierane są w skórę oleje odżywcze, które wnikają głęboko w ciało. Efekt? Gładka, miękka i nawilżona skóra. Koszt zabiegu waha się w granicy 80 - 150 zł w zależności od używanych olejów. Nie ma przeciwwskazań do masażu.

Endermologia 

Masaż podciśnieniowy, który pozwala wysmuklić i wymodelować sylwetkę. Podczas zabiegu wykorzystuje się specjalną głowicę z rolkami. Masaż zapewnia pobudzenie metabolizmu, stymuluje on także odnowę biologiczną organizmu. Zabieg trwa ok. 30 min. Zaleca się serie 14 zabiegów co 2 dni. Cena masażu waha się od 80 do - 150 zł.

Na jaki relaks stawiacie latem? jak walczycie z ciężkością nóg? 

Buziaki <3

Zobacz również

8 komentarze

  1. Chińskie bańki u mnie sprawdzają się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie może jedynie masaż limfatyczny, do reszty mam przeciwwskazania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na całe szczęście nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ciąży miałam z tym duży problem, a teraz - mimo upałów - nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje nogi ostatnio są mega umęczone... Nigdy nie byłam na profesjonalnym masażu, ale jest to coś, co chcę nadrobić, bom stara i zmęczona. haha Ja czasami robię sobie kąpiele na stopy w soli bocheńskiej i wtedy całe nogi mam mniej obolałe, rozciągam je...jest poprawa. Potem idę do pracy, wkładam ciężkie buty i zaś to samo...aj irytujące. Także masaż jak najbardziej pożądany. :))))) Miej wspaniały dzień, kochana, dużo szczęścia. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam na profesjonalnym masażu w salonie, ale problem z ciężkością nóg powoli mi zaczyna doskwierać, może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakaś chemia z apteki nie pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie latem taka ciężkość nóg może doskwierać i warto dbać o odpowiednie relaksowanie tych części ciała, by zapobiegać nieestetycznym żylakom czy pajączkom :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1