Body boom - hit w pielęgnacji ! Cynamonowy zawrót głowy !

13:31

Cześć kochani,

jakiś czas temu w ramach współpracy otrzymałam od Bodyboom peeling kawowy w wersji cynamonowej. Wiele razy już słyszałam o tych peelingach pozytywne opinie, testowałam także wersję oryginal, którą miała moja siostra. Peeling wyróżnia się ślicznym zapachem i świetnym działaniem. Dodatkowym atutem jest jego skład w którym znajdziemy kawę robusta, brązowy cukier, sól jeziorową, czekoladę, olejek makadamia, olejek arganowy, olejek migdałowy oraz witaminę E.

Opis producenta:

Jestem POLSKIM peelingiem stworzonym z najlepszej kawy i wielu naturalnych składników. Zwalczam cellulit oraz rozstępy, a przede wszystkim sprawiam swoim dotykiem, że Twoja skóra będzie wyglądać lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.

DLACZEGO BĘDĘ TWOJA WIELKĄ MIŁOŚCIĄ?


Dzięki mnie będziesz piękna
Sprawię, że Twoja skóra będzie gładka, nawilżona i seksowna jak nigdy wcześniej - wypróbuj mnie, a już nigdy nie pomyślisz o innym...

Jestem szalenie wydajny
Dzięki unikalnej, sypkiej konsystencji będę z Tobą do 5 razy dłużej niż każdy inny peeling. Ważę 200g, co pozwoli nawet na 20 wspólnych spotkań.

Mam piękny zapach i kolor
Po naszych wspólnych kąpielach Twoja skóra zachowa fantastyczny, kawowy zapach i atrakcyjny kolor jeszcze przez długie godziny.

Pomogę Ci w odchudzaniu
Zawarta we mnie kofeina pozwoli Ci w łatwy sposób pozbyć się zbędnych fałdek i niedoskonałości sylwetki. Twoje ciało będzie BOOM'bowe.

Zwalczam cellulit i rozstępy
Ciesz się pięknym ciałem i zapomnij na zawsze o twardej skórze, cellulicie, rozstępach, zmianach skórnych - efekty już po 4 tygodniach.


Jestem polskim chłopakiem
Zostałem stworzony w całości w Polsce, jednak składam się z najlepszych produktów sprowadzonych specjalnie dla Ciebie z najdalszych zakątków świata.

Nie ubrudzę Twojej łazienki
Lubię nabrudzić, ale składniki z których mnie stworzono zostały wybrane tak, abyś łatwo i szybko mogła zatrzeć ślady naszych wspólnych zabaw.

Kocham wszystkie zwierzęta
Jestem czułym gościem i nie pozwolę na testowanie kosmetyków na zwierzętach. Ja zostałem sprawdzony na wielu pięknych kobiecych ciałach.

Opinia:

Peeling idealnie wygładził moją skórę, produkt należy do dosyć mocnych zdzieraków, świetnie radzi sobie z usunięciem martwego naskórka. Peeling dokładnie oczyszcza skórę pozostawiając ją miękką i napiętą. Dzięki regularnemu stosowaniu moje ciało zyskało zdrowy wygląd. W wersji cynamonowej wyczuwam kawę i lekkie nuty cynamonu, podczas masowania ciała niesamowicie się odprężam i wyciszam. 


Konsystencja peelingu jest nieco zbita, gęsta dzięki czemu wystarczy łyżeczka produktu aby wymasować nim całe ciało. Według zaleceń producenta peeling można pozostawić na skórze parę minut dzięki czemu zafundujemy sobie dawkę nawilżenia, rzeczywiście sprawdziłam, i opłukując ciało po 4 minutach skóra była dogłębnie odżywiona, obeszło się nawet bez dodatkowego balsamu. 

Za każdym razem gdy wącham peeling przepadam na dobre :) . Peeling polecam wszystkim zabieganym lubiącym szybkie i łatwe rozwiązania oraz naturalne kosmetyki. 

Produkt do kupienia TU , w czterech wariantach zapachowych.

Miałyście już ten peeling? Znacie boomowe szaleństwo?

Buziaki <3

Zobacz również

52 komentarze

  1. Prezentuje sie super , chyba sie skusze :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. strsznie mnie zaciekawil, szkoda ze mam wanne ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach cynamonu mnie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go stoi na swoją kolej, jeszcze nie otwarty. Szkoda, że opakowanie nie jest inne bo to bardzo szybko jest zamoczone :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go w tej samej wersji zapachowej :) kusi mnie bardzo wersja kokosowa :) tylko że Ja mam mniejszą pojemność tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te peelingi, może za jakiś czas się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tego typu peeling ale Mr Bean Coffee

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię peeling kawowy, z pewnością bym się z nim polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o nim, peeleng z kawy najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jego mini wersję znalazłam w ShinyBox. Cudownie pachnie, ale i świetnie pielęgnuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już któraś osoba z kolei poleca, więc musi być ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie peelingi ! Ale zdecydowanie wolałabym inne opakowanie, takie z którym można wskoczyć pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystko co cynamonowe także na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować, natomiast sam opis produktu jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować, uwielbiam cynamon w każdej postaci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nim same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten peeling ale jeszcze go nie próbowałam, po Twojej recenzji z chęcią po niego sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapach cynamonu :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda zachęcająco . Lubię dobre ździeraki a jak jeszcze dodatkowo odżywia skórę cennymi olejkami to jest zgubiona i muszę go mieć :D

    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam jego miniaturkę z Shinyboxa - działanie rzeczywiście fajne. Ale ta papierowa torebka pod moim prysznicem nie do końca zdała egzamin.
    Właśnie zauważyłam, że wróciłaś do starego zdjęcia - cieszę się, bo lubię je bardziej niż to poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle o nim czytałam, że kusi coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. za sam wygląd pewnie bym go kupiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. peelingi kawowe są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawią mnie te peelingi i pewnie w końcu się skuszę :) Bardzo podoba mi się to jak producent go opisał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny! Bardzo lubię peeling kawowy. Najczęściej przygotowuję go sama, ale taki to świetna alternatywa gdy dopadnie leń i nie chce się samodzielnie przygotować peelingu lub do zabrania na wyjazd bo taki domowej roboty dużo trudniej jest zabrać do walizki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Apetycznie się prezentuje :) powalił mnie na kolana jego opis producenta ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm cynamon w kosmetykach, nie wiem czy zdecydowałabym się na ten produkt ze względu na zapach ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. słyszałam dużo dobrego, ale osobiście nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda fenomenalnie! ja uwielbiam wszystkie peelingi które ładnie pachną a ten pewnie ma zapach piękny!
    "ten moment kiedy w niedziele rano zapach kawy unosi się z łazienki a nie z kuchni" :D
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten peeling. :D Widziałam go kiedyś w jakimś rozdaniu na IG. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam o nim same pozytywne opinie:) Czasem robię sobie taki domowy peeling kawowy z cynamonem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienia peelingu kawowego ale coś nie mogę się przekonać. Peelingi super

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie czegoś takiego szukałam. Dobrze, że do Ciebie trafiłam akurat teraz. Bo chciałam kupić inny. Ale najpierw wypróbuje ten:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też go mam <3 pięknie pachnie i dzięki niemu skóra na brzuchu po porodzie wygląda coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja odkryłam firmę body boom i ich swietne peelingi gdy oglądałam ubrania na https://showroom.pl i właściwie zostałam zwabiona by kliknąć i zobaczyć co też ciekawego oferuje ta firma! no i przepadłam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1