Słodka wanilia Hagi - słodkie walentynki

13:37

Cześć kochani,
wczoraj na instagramie chwaliłam się Wam paczuszką od firmy Hagi. Wśród wszystkich cudeniek trafiła mi się świeca sojowa słodka wanilia. Wczorajsze walentynki były świetną okazją do jej wypróbowania.


O FIRMIE:
Firma Hagi to nowa marka kosmetyków, która stawia przede wszystkim na naturę. Harmonijny i bogaty skład naturalnych surowców kosmetycznych zachęcają do wytworzenia z nich dobrego kosmetyku. Produkując kosmetyki naturalne przyczyniamy się do zwiększenia dbałości o zdrowie i piękno człowieka oraz ochronę jego środowiska. Nasze standardy są zgodne z wymogami firm certyfikujących kosmetyki naturalne i organiczne. Produkujemy krótkie serie kosmetyków, mydła wytwarzane są ręcznie i wyłącznie metodą tradycyjną.

Opis produktu:
Świeca na bazie ekologicznego wosku sojowego i naturalnych olejków eterycznych z wanilii,lawendy i cytryny.
Czas palenia: ok. 35 godzin

Wosk sojowy pali się w niższej temperaturze niż parafina - nie emituje toksyn.


Opinia:
Świeca znajduje się w 230 gramowym słoiczku z grubego szkła. Jej czas palenia to ok 35 h. Produkt towarzyszył mi i narzeczonemu przez większość wieczoru. Już po ok. 10 minutach palenia czuć w całym pomieszczeniu piękny i słodki aromat wanilii, przypomina mi trochę budyń waniliowy. Zapach świetnie relaksuje i odpręża, nie nudzi się i nie mdli. Świeca pali się równomiernie po jej zgaszeniu można ją zakręcić wieczkiem. Podoba mi się to, że jest wykonana z ekologicznego wosku sojowego, nie emituje toksyn oraz nie zawiera parabenów oraz konserwantów. Świeca doskonale wpłynęła na nasze samopoczucie i wyzwoliła pozytywne emocje.


Podsumowując bardzo się z nią polubiłam, z pewnością będzie mi towarzyszyła podczas relaksujących wieczorów. Świeca kosztuje 39 zł możecie ją kupić TU.


Miałyście już kiedyś tą świece? Lubicie takie pachnące cacka?


Buziaki<3

Zobacz również

61 komentarze

  1. Ja uwielbiam wszystko co pachnie wanilią! , nie mogę się doczekać lata i lodów waniliowych, zimą jakoś mi nie smakują...:-) Buziaki, klikniesz u mnie w link?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/valentines-day.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie waniliowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie waniliowe zapachy idealnie wpisują się w moje upodobania. Z przyjemnością wypróbuję więc i świeczkę od Hagi w chwilach wieczornego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki. Dobrze dowiedzieć się o czymś nowym ;) Jestem świeczkomaniaczką, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej bardzo mnie kuszą te naturalne świece :) Do tego ta urzeka minimalistycznym designem!

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje się bosko ;) chciałabym taki słój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za zapachem waniliowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wanilia zawsze i wszędzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam świece zapachowe <3

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiedziałabym sobie w takim waniliowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i zapach zapewne tez bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uummmm słodko :) i ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie miałam z nią do czynienia jednak chyba warto wypróbować, skoro rozsiewa zapach po całym pokoju :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wanilią to ja muszę uważać ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie musi pachnieć :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chcę taką❤️
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam świeczki z wosku sojowego i bardzo bym chciała kiedyś takiej spróbować, ale narazie mam nadmiar stojących i kurzących się świeczek, które trzeba zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś podobna świece - pięknie pachniała. 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tej świecy, ale prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie by mi się baaardzo spodobał zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna świeca, musi pachnieć nieziemsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba sprawię sobie pachnący prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie się prezentuję. W sam raz na białą komodę <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ładnie prezentuje się ta świeca :) No i ten zapach wanilii ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. W moim pokoju już brakuje miejsca na te wszystkie pachnące świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Opakowanie jest cudne, takie proste i urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie opakowana świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Musi przecudnie pachnieć :) Uwielbiam zapach wanilii :)
    Btw, prześlicznie Twoje włosy wyglądają na zdjęciu profilowym - cudny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna świeca też lubię takie zapachowe ale często szkoda mi ich używać kiedy ładnie zdobią sypialnię :)

    Zaobserwowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda super:) ja uwielbiam woski, ale świeczki też lubię palić zwykle jak dostane ;) ta ładnie wygląda na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sądzę, że zapach tej świecy bardzo by mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam zapach wanilii we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojjj !! Wanilia :D moj ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Waniliowe świeczki są cudowne. :) No i ten wosk sojowy :)

    Dodałam do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.
    Zapach zdecydowanie jest w moim guście.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, że nie mdli, bo od niektórych zapachów wanilii może rozboleć głowa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny design no i zapach wanilii- uwielbiam :) Z całą pewnością sięgnę po tę świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Musi pachnieć obłędnie :) Lubię od czasu do czasu zapalić sobie taką świece :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Miły prezent jednak osobiście nie jestem zwolenniczką świec zapachowych, ani innych sztucznych zapachów w domu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam aromat waniliowy całym sercem, a świece to moja druga słabość! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja uwielbiam wszystko co pachnie wanilią. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam waniliowe zapachy, więc pewnie też by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale wygląda i co najważniejsze - ma naturalny skład :) Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam zapach wanilii w kosmetykach, świecach i perfumach, byle był odwzorowany idealnie. Nie lubię, gdy jest syntetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1