Mój HIT! Kokosowy raj dla ciała i zmysłów - The Secret Soap Store

09:36

Cześć kochani,
chciałabym dziś podzielić się z Wami opinią na temat peelingu kokosowego marki The Secret Soap Store, jest to Polska firma posiadające naturalne i wysoko jakościowe kosmetyki. Uwielbiam zapach kokosa, więc jak tylko otrzymałam przesyłkę od razu musiałam powąchać ten peeling, już po otwarciu wieczka unosił się delikatny kokosowo - budyniowy zapach, którym do dziś jestem zachwycona.



Opis producenta:
Peeling do ciała
Na bazie olejku kokosowego
Cukrowy naturalny peeling do ciała na bazie oleju kokosowego z dodatkiem wiórek kokosowych i rozdrobnionej łupiny orzecha kokosowego skutecznie oczyszcza i odświeża skórę. Delikatna baza kokosowa łagodzi podrażnienia i odżywia skórę. Olej kokosowy bogaty w antyoksydanty zwalczające wolne rodniki, spowalnia proces starzenia się skóry. Długotrwale nawilża skórę i zabezpiecza ją przed utratą wilgoci. Pobudza skórę do odnowy, wzmacnia jej elastyczność i sprężystość, wygładza i zmiękcza.

Stosowanie peelingu wpływa na poprawę ukrwienia i elastyczności skóry, doskonale przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych, wspiera walkę z cellulitem i rozstępami. Po peelingu dla podtrzymania efektu regeneracji wmasować 100% kokosowe masło do ciała.

Sposób użycia kokosowego peelingu do ciała
Peeling do ciała nałożyć na zwilżoną skórę, masować okrężnymi ruchami 1-2 minuty, dokładnie spłukać ciepłą wodą. Po osuszeniu wmasować dla podtrzymania efektu regeneracji wmasować 100% kokosowe masło do ciała.

Skład (INCI) : Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sucrose, Cocos Nucifera (Coconut), Parfum, Cocos Nucifera (Coconut) Shell Powder, Coumarin.


Opinia:
Widzicie ten skład? Czyż nie jest genialny? Olej kokosowy, drobinki kokosa i cukier! Produkt znajduje się w słoiczku o pojemności 200 ml, otwiera się go z łatwością. Peeling jest szczelnie zabezpieczony przed wilgocią. Słoiczek z pewnością wykorzystam później do innych kosmetyków. Po za pięknym zapachem peeling świetnie spełnia swoją główną role, jest dosyć ostry, masuje dogłębnie skórę i złuszcza martwy naskórek.


W peelingu możemy zobaczyć drobinki łupiny orzecha, która skutecznie oczyszcza skórę. Po otwarciu peeling jest dosyć twardy, roztapia się pod wpływem ciepła. Skóra po zabiegu peelingu jest wygładzona, odżywiona i niesamowicie pachnie. Produkt zostawia lekką natłuszczającą warstwę co bardzo lubię, bo później wygodniej mi robić masaż całego ciała.


Po intensywnym masażu na skórze pozostają wiórki kokosowe. Peeling świetnie pobudza krążenie oraz przygotowuje ciało do kolejnego kroku czyli nałożenia balsamu/masła, mi się marzy masełko z tej samej serii COCONOW!


Podsumowując ten peeling jest naprawdę genialny, zachwyca zapachem, działaniem oraz wydajnością.

Produkt możecie kupić TU.


Lubicie kokosowe nuty tak samo jak ja?


Buziaki <3

Zobacz również

79 komentarze

  1. Bardzo lubie oleje kokosowe. Stosuje na włosy i ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny skład :) Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny skład :) Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko że cena wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam balsam do ciała kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. MMM cudny <3 Bardzo lubiła kosmetyki TSSS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaa zakochałam się <3 uwielbiam kokos!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie bym wyprobowała ten peeling :) bardzo lubię zapach kokosowy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie bym wyprobowała ten peeling :) bardzo lubię zapach kokosowy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosa, z pewnością polubiłabym się z tym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mpja koleżanka chce zakupić taki olej to jej o tym co napisałaś powiem. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak widzę że coś jest na rozstępy, to od razu mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupuje mnie wizualizacja produktu <3 zapach kokosa tylko dopełniłby całość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglada i praktyczny w takim słoiczku :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo często przygotowuję podobny peeling samodzielnie dla siebie i muszę przyznać, że zmielone łupinki i cukier w połączeniu z olejem kokosowym dają naprawdę świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie przepadam za zapachem kokosa, ale bardzo fajnie się prezentuje i pewnie świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kokos wszędzie. Posiadam szampon z Joanny o zapachu kokosowym a moim ostatnim ulubieńcem jest właśnie ten olej jeśli chcesz zoabczyć masę jego zastosowań zapraszam tutaj ;)
    http://blacklinemake-up.blogspot.com/2016/02/olej-kokosowy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze muszę sama w końcu sięgnąć po olej kokosowy i produkty z nim związane. A ten peeling wygląda idealnie :) Idę zobaczę go w tym linku może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo sobie chwalę produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałaś przyjemne testy :) Skład faktycznie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię zapachu kokosu, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Peeling marzenie, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham zapach kokosa :) Więc powinien mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te peelingi zamknięte w takich słoiczkach w Rossmannie kupuje często na promocji za 9.90 regularna cena to 12.90 oczywiście z innej firmy ( wellness & beauty )i mają trzy warianty zapachowe ale są cudowne w śród wszystkich peelingów do ciała te lubię najbardziej :) dodatkowo nawilżają tak skórę że balsam już niepotrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju jeju, jeju... Cudowny !!!! Bardzo mi się podoba, a ten słoiczek, w którym jest nam podany po prostu jest uroczy. Peeling kokosowy-cukrowy po prostu musi do mnie trafić !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie peelingi, wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszystko co kokosowe;) Peeling wygląda fajnie a skład jest świetny;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosu. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też polubiłam kokos, no rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam kokos pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Może wypróbuję w lato :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam peelingi, ale zapach mógłby mnie odstraszyć, bo nie lubię kokosa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się słoiczek, skład i konsystencja, chętnie sama podobny ukręcę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgadza się, skład jest super :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny skład no i uwielbiam kokosowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mmm bardzo chętnie bym wypróbowała taki kokosik <3

    OdpowiedzUsuń
  38. nie wiem w co przelac ten plyn demsa bo zatyka pompki:P

    OdpowiedzUsuń
  39. noo wlasnie nie to okienko, a kokos kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam takie peelingi ;) a kokosowy to juz w ogole ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam kokosowe kosmetyki, na pewno mnie też by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku musi mieć cudowny zapach! Kocham kokos ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy ja lubię kokos pytasz? Ja bez niego żyć nie mogę. Absolutnie, ani troszeczkę. Dlatego takie kosmetyki są dla mnie absolutnie czymś ekstra i uważam, że bez reszty by mi się spodobał ten kokosowy raj.
    Pozdrowionka cieplutkie od starej blogowej znajomej. Ciekawe czy mnie jeszcze pamiętasz choć troszeczkę? Wróciłam do blogowania i do odwiedzania moich ukochanych urodowych blogów. Bardzo tęskniłam za tymi inspiracjami. A tu od razu trafiłam na ulubiony kokos w dodatku. No bosko!
    Buziaki :* Megly.

    OdpowiedzUsuń
  44. Produkt wygląda wspaniale i ten skład ...:)
    Uwielbiam słodycze z kokosem, ale kosmetyki- jakoś zapach mnie nie zachwyca ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Muzę przyznać, ze zapach mnie zachęca i zbita konsystencja też :)

    OdpowiedzUsuń
  46. właśnie szukam jakiegos peelingu

    OdpowiedzUsuń
  47. Kokosowe nuty lubię szczególnie w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Już wyglądem zachęca mnie do wypróbowania <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę go mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam tą firmę, tego produktu jeszcze nie miałam, ale na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda bardzo achecajaco tym bardziej ze jestem wielką fanka oleju kokosowego. Z The Secret Soap Store miałam pierwszy raz styczność ponad 3 lata temu kiedy dostałam wielka torbę na jednym ze spotkań ale wtedy mnie nie zachwyciły. Teraz jednak mam dobre przeczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak słodkie, że aż chciałoby się zjeść ;D
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczny, prosty skład - to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  54. Peeling wydaje się bardzo fajny, krótki skład bez niepotrzebnych składników. Jedyny dla mnie minus to właśnie zapach kokosa, do którego wciąż nie mogę się przekonać, ale może mimo to wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  55. TSSS wymiata:) Miałam jeden peeling z tej firmy, niestety malutkie opakowanie. Mam bardzo dobre wspomnienia. Teraz używam masełka do ciała. Gęste, bardzo treściwe o zapachu pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam kokosowe kosmetyki do ciała :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię kokosowe kosmetyki. chętnie bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  58. zainteresowałas mnie! chętnie bym wypróbowała;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  59. oj chciałabym go! choć cukrowych peelingów nie lubię to tu bym zaryzykowała

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale mi narobiłaś na niego ochoty! Na lato powinien być idealny ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosa zdecydowanie jest to peeling dla mnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak olej kokosowy, to musi być super :) Już mi się podoba konsystencja i wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu przekazujesz mi swoje dane osobowe, które są odpowiednio chronione i pozostają poufne. Twoje dane osobowe nie są przekazywane innym podmiotom trzecim.

Fanpage

Inspiracje

Projekt-bez-tytu-u-1